Ik ben echt slecht, vergeet steeds om mijn post-its mee te nemen. Maar blijf het een leuk idee vinden, dus zodra ik weer op treinreis ga, ga ik er weer aan proberen te denken. Het wordt de bedoeling dat ik op Den Haag Centraal, Den Haag HS, Schiedam Centraal en Rotterdam Centraal ga plakken. En als ik ooit weer naar Gouda ga, komen er daar ook een paar te hangen, en dat gaat nog wel gebeuren, want Gouda vond ik tot nu toe echt het leukste stadje ever.
Kayila
Geplaatst: 09-11-09 22:15
Heerlijk inititatief. ik ga morgen beginnen op het werk, we hebben een niet zo leuke periode daar op het moment dus beetje positiviteit brengen kan geen kwaad. Ik hou het dan bij de wat algemenere dingen.
Dingen (wat voor berichten dan ook) bij creamtoria of HA plakken vind ik persoonlijk not done.
Die op de spiegel; je bent mooier dan je denkt vind ik wel enorm gaaf! Dusssss Friesland pas op!
Nirvana_
Geplaatst: 09-11-09 22:22
Oh, wat een ontzéttend leuk idee! Morgen maar eens langs het postkantoor gaan!
Heeft er iemand nog leuke zinnetjes? Ik kan ze wel gebruiken!
- Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren. - Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat - Het meervoud van lef is leven - Je kan drie keer vallen, zolang je maar vier keer opstaat - Je kunt niet falen, tenzij je opgeeft - Het is veel belangrijker om geïnteresseerd, dan interessant te zijn - Hij die geld verliest, verliest veel. Hij die een vriend verliest, verliest veel meer. Hij die het vertrouwen verliest, verliest alles - Wie zichzelf spaart, krijgt nooit rente. - Alleen hij is gelukkig die het geluk niet aan geluk te danken heeft. - Beseffen dat we gelukkig zijn doet afbreuk aan ons geluk. - De gelukkigste mens is degene die het denkt te zijn. - Geluk is niet iets dat je meemaakt. Het is iets dat je je herinnert. - Geluk is nu of nooit. - Loop niet te hard, het geluk loopt dikwijls achter je. - Op het geluk moet je niet wachten, je moet het tegemoet gaan. - Zoek nooit het geluk, want je zoekt je een ongeluk. - Vrienden zijn als sterren...... je ziet ze niet altijd maar je weet dat ze er zijn...... - Heel veel dingen zijn overbodig, maar vriendschap heb je nodig. - Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos.... - Er woont een clowntje in mijn hart, ’t kan dansen, springen, lachen en zingen: moet je wenen mag je het altijd van me lenen.
Die zijn mooi! ik ben er nu een heleboel uit het topic aan het halen en van die site, en ze allemaal op een rijtje aan het zetten. Morgen koop ik de post-its en ga ik ze ophangen!
oeh, dat is leuk Nargini. wellicht een algemeen emailadres, wat we kunnen koppelen aan de weblog? Sowieso een mooie tekst om erbij te zetten. Wellicht kunnen de "regels" ook op de weblog komen te staan (bij gebrek aan een beter woord). Dus bijvoorbeeld dat we overal rechtsonder een hoefijzertje bij zetten, dat men 2x na moet denken voor men plakt en dus niet op kwetsende plaatsen enzo?
Ik heb even de 22 pagina's doorgespit voor alle teksten die er op hebben gestaan, voor de mensen met weinig inspiratie!
"Je bent mooier dan je denkt." "Met een glimlach zul je slagen" "Bouw bruggen, geen muren" "Hallo, veel succes vandaag" '' You are not fully dressed untill you wear a smile '' '' Gewoon om je even een hele fijne dag te wensen! '' '' Don't give up, keep trying. The only thing that can stop you is you '' Pluk de dag =) Fijne dag! Fijn weekend! Geef eens spontaan iemand voorrang. Zeg een vreemde eens gedag. Houd je vandaag een keer aan de snelheid. Lach eens naar een ander. Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. Waardeer de kleine dingen in het leven. 'Lach zolang je leeft, want je leeft zolang je lacht.' Have a nice day! Que Sera Sera Do not look back and grieve over the past, for it's gone Do not be troubled about the future, for it has yet to come Live in the present, and make is so beautiful that it will be worth remembering Erger u niet, verbaas u slechts. Een glimlach is als zaad. Hoe breder uitgestrooid, des te groter de oogst Lach! Wees niet bang jezelf te zijn! Alles komt altijd goed! Na regen komt altijd zonneschijn Sluit deuren om met goede moed nieuwe te openen. Als alles verandert, verander dan alles. Verbeter de wereld; begin. Voel de vrijheid van alles mooi te maken. Als je deze zin niks vindt dan maak je er toch zelf een. Lekker leven is het antwoord op stomme vragen. Struikel niet over je twijfels. Als er rust is in jezelf, is er plek voor een ander. Geloof in jezelf. Opgeven kan morgen ook nog. Jij bent niets anders dan zeer bijzonder. The only place were dreams are impossible, is in your own mind. Als jij maar naar me lacht. Passion is knowing what you want & never stopping until you have it. Everything will be okay in the end, if it's not okay, it's just not the end. Love Always, Your Heart. Er komt altijd een morgen, ook na de langste nacht. Iedereen is uniek; wat zijn jouw unieke talenten? Blijf in jezelf geloven... De wereld is zoveel mooier met jou. Gun een ander ook een glimlach =) Kijk eens om je heen als je naar huis rijdt. Volg jij het vertrouwde spoor of laat je er zelf één achter? 'Opgeven kan morgen ook nog' 'Passion is knowing what you want & never stopping until you have it.' 'The only place were dreams are impossible is in your own mind.' 'Jij bent niets anders dan zeer bijzonder' http://thingsweforget.blogspot.com/
Ik stond gisteren bij de bushalte op de Uithof en ik dacht helemaal happy dat ik eindelijk een knalroze post-it van een mede-Bokker had gevonden! Bleek het een of ander reclame ding te zijn wat er standaard een paar keer op zat.. afknapper
Ik zag een paar dagen terug een roze post-it op de bushalte bij Janskerkhof! Ik moest meteen aan dit topic denken, dus ik dacht ik laat het even weten, top actie meiden
Had dit topic gezien en vond het wel een erg leuk idee!! Gisteren dan ook mijn eerste post-it geplakt Ik maak een kantoor schoon. In het gebouw zitten 2 bedrijven. Ik moet afsluiten, en de deur heeft glas. Dus heb op het glas geplakt: 'Begin de dag met een lach'
Heb gisteren weer 2 post-its achtergelaten, eentje in een collegezaal (Uithof, Went gebouw, zaal blauw) en eentje in de tram Nieuwegein - Utrecht CS...
Ik heb er vandaag ook 2 geplakt 1tje in de bus 50 Leiden-Haarlem en op station haarlem naast een bankje Voelt toch wel goed Moest er btw nou een hoefijzertje bij?
Ik heb er gisteren een paar achter gelaten in de trein Hilversum-Amersfoort. Ben alleen bang dat de trein niet lang daarna schoongemaakt werd, was namelijk een late trein.
Ik heb er gisteren een paar achter gelaten in de trein Hilversum-Amersfoort. Ben alleen bang dat de trein niet lang daarna schoongemaakt werd, was namelijk een late trein.
En dan heeft de schoonmaker in ieder geval de briefjes gezien, dus in ieder geval 1 iemand bereikt
pinuts
Geplaatst: 18-11-09 12:59
Sommige briefjes zijn mooi, diepgaand.. anderen zou ik echt niet willen tegenkomen op een crematorium, dokter of kantine. Ik denk dat zon briefje iemand goed kan doen, als je er goed over nadenkt, en niet zomaar 10tallen overal plakt ( ook nog vervuiling.. )