Denk dat mijn relatie nu toch echt over is help

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 20:46

sarona25 schreef:
Ja het is inderdaad gezegd en er zijn toen ook nog gesprekken geweest over hoe ons samenlevingscontract er uit zou moeten komen te zien.
En daar vertrouwde ik op en ben ik in gestoken

JKA staat op beide namen die visa en lening.

Wij hebben een soort polis bij de hypotheek die opbouwt en na zobveel jaar keert die uit zodat dat gedeelte afbetaald is van de hypotheel

spaarhypotheek bedoel je?
maar heb je daar nhg bij afgesloten of niet?
heb je nu zelf al onderzocht hoe je van de hupotheek af kan komen? contact gehad met rechtsbijstand of advocaat?

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 20:47

Beantsje schreef:
Dat een notaris dat heeft geaccepteerd, is eigenlijk schandalig.

En het hoeft soms niet eens de notaris zijn. Ik heb het zelf ook wel eens aan de hand gehad. Pand was niet van mij, maar kreeg wel een hypotheek te tekenen. Tja dus echt niet, ga niet betalen voor iets wat niet van mij is.

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-09 20:49

ja daar heb ik dan wel weer recht op maar die zal niet hoog zijn!
ga denk ik zo lekker in bad ga even ontstressen ben zo moe.

Over die kredieten dat zij hij gister ook die is van ons samen en de visa er is ook nog wehkamp maar die staat op zijn naam.

Nee heb vandaag contact gehad met maatschappelijk werk en politie over hoe en wat met melding maken.
maar ga morgen de rechtsbijstand bellen

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-09 20:55

Mensen ik ga offline mocht er iets gebeuren ( ergs ) zet leandrotje het hier wel neer zolang ik niet achter een pc kan hoop dat ik bijv morgen nog even er achter kan een update geven over de nacht nou dikke knuffel aan de mensen waar ik zoveel advies van heb mogen ontvangen al :(:)

chocobroodje

Re: Denk dat mijn relatie nu toch echt over is help

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 21:00

Slaap ze sarona! Relax lekker even en tot (hopelijk) morgen.

play_coy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 09:19

ik heb dus alle paginas gelezen, maar begrijp ik nou goed dat je wel weer in dat huis verblijft? Ik zou in dat geval nog liever onder een brug gaan liggen.

SusaSuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 11:07

Heb ook alle pagina's gelezen en hoop dat je deze keer doorzet!

Maar als ik lees hoe anderen zo'n soortgelijke situatie hebben ervaren, kan ik me wel voorstellen dat het moeilijk is!!

Maar geen updates van leondrotje, dus vannacht is alles goed gegaan?

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 12:30

ik denk dat het goed gegaan is vannacht inderdaad, heb niks van haar gehoord.

Gamble82

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 13:07

Sarona ? Heb niet je hele topic gelezen, maar begrijp jou ontzettend goed meis. Ik heb 8 jaar geleden in dezelfde situatie gezeten en het is idd echt niet zo makkelijk als dat mensen denken. Met schulden is het erg moeilijk om ergens een poot aan de grond te krijgen. Zelf heb ik wel in Emmen in het blijf van mijn lijf gezeten (alleen maar om mijn zoon te beschermen) dit kan ik je overigens niet aanraden. Pb maar waarom ;)

Nu 7 jaar later ben ik godzijdank eindelijk schuldenvrij heb een nieuwe relatie sinds 3,5 jaar en een dochter rijker en ontzettend gelukkig samen met mijn gezin. We zijn hier nu bezig de laatste dingen op een rij te krijgen ivm mijn ex en onze zoon. Ben aan de ene kant heel blij dat ik dat allemaal heb meegemaakt, ben nu een sterke vrouw die het kaas niet van haar brood laten eten.... Ik schaam me er ook absoluut niet voor, ja ik heb ook fouten gemaakt, ik heb geloofd in een liefde die niet echt was, ben door hem vervreemd van mijn familie, maar ben ik daar minder door? (volgens mijn familie wel)

Ik hoop dat je een rustige nacht hebt gehad, ik ga je topic even volgen. Je hebt hier ook een steunpaaltje mocht je hem nodig zijn :(:)

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-09 14:57

nou nacht is inderdaad rustig geweest

Nou ze zweigen zodra ik binnen kom noem het maar op.
Vanochtend zat die oma : ik was je broek wel hoor dus heb toen even gezegd van nou was alles nog dus die broek kan ook wel. ben weg gegaan en heb volgens mij wel een km of 15 gefietst.
Nu zijn ze GEZELLIG een boom aan het zoeken en gaan ze het huis versieren.

NOu heb hem een sms gestuurd met woorden dat ik 2 en half jaar achter hem heb gestaan en nu ik er door heen zit hij mij niet steunt ( noemt hij je zit zo diep in mijn hart en je bent de liefde van mijn leven ) en dat als hij het er zo moeilijk mee heeft hij dit niet zou doen.
maar heb het wel heel moeilijk nu

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 15:26

sarona25 schreef:
NOu heb hem een sms gestuurd met woorden dat ik 2 en half jaar achter hem heb gestaan en nu ik er door heen zit hij mij niet steunt ( noemt hij je zit zo diep in mijn hart en je bent de liefde van mijn leven )

Waarom? Wat denk je hiermee te bereiken? Heb jij al eens eerder positief resultaat gehad met deze methode?

Sorry hoor, maar dat heen en weer van (pijnlijke) woorden, daar schiet je niks mee op.
Tuurlijk doet het pijn!
Maar het wordt echt niet minder door elkaar verwijten te maken.
Oplossen samen zit er niet meer in, maar met die sms-jes etc etc wordt het eerder alleen maar erger!

Ga er nou boven staan en regel wat je moet regelen om uit huis te gaan!
En als je nu niks kunt regelen, ga dan wat doen voor jezelf en ga niet bij hun hangen/zitten etc..

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-09 15:53

dat is ook wel zo je hebt helemaal gelijk maar het doet allemaal gewoon erg veel pijn van mijn kant is ondanks alles mijn liefde voor hem heel groot en dan is het pijn als hij gewoon al die dingen kan doen.

Heb hem gevraagd laatste redmiddel relatieterapie en dat wil hij niet,
Het doet gewoon nu zo alle jezus veel pijn

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 15:56

Als je heel eerlijk bent tegen je zelf heeft hij ooit echt van je gehouden zoals normale mensen van elkaar houden of vond hij het gewoon handig om iemand in huis te hebben voor de seks en de schoonmaak en het schelden??
Want jou liefde kan wel heel echt zijn geweest maar is er ooit liefde geweest vanaf zijn kant??
Want ik zou ook geen moeite doen voor iemand waarvan ik niet hou.

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 16:00

sarona25 schreef:
Heb hem gevraagd laatste redmiddel relatieterapie en dat wil hij niet

Waarom?

Ik snap echt niet dat je denkt dat dit nog goed zou kunen komen...
jullie hebben elkaar zoveel pijn gedaan én doen dit nog steeds
Dit is echt geen normale relatie en gaat het ook echt niet worden!

Wees blij dat hij dat niet wil, want dat geeft alleen maar uitstel - btw geeft wel aan dat jij uitstel wil, terwijl dat nogal dubbel is met het einde van dit topic.
Als je niet weg wilt prima, maar dan moet je imo niet zeuren...

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 16:12

Sarona, krabbel nou niet terug he! Kom op, die eikel is je niet waard. Negeer hem, ga niet in op zijn domme gedoe! De therapie fase ben je al lang voorbij. Je moet het niet eens meer willen, om het goed te maken! Hij vernedert je slaat je en heeft geen greintje respect voor je!

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 16:33

chocobroodje schreef:
Sarona, krabbel nou niet terug he! Kom op, die eikel is je niet waard. Negeer hem, ga niet in op zijn domme gedoe! De therapie fase ben je al lang voorbij. Je moet het niet eens meer willen, om het goed te maken! Hij vernedert je slaat je en heeft geen greintje respect voor je!

en dit is waar die "anderen" zo fel op reageren...
"Je" helpt met meedenken in dit topic en dan ineens is de ts weer 6 stappen terug...

Begint er echt steeds meer op te lijken dat de ts niet genoeg wil, ookal is deze situatie niet goed.

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-09 18:56

ik wil wel maar is erg moeilijk is korte reactie ivm dat ze er zijn

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 19:00

Ik ben een stille mee lezer en heb vol verbazing je verhaal gelezen. Ik hoop voor je dat je de goede beslissing neemt en weg gaat bij die vent. Hij verdient je niet!

PingWing

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 19:04

Niet gereageerd maar wel gevolgd.

Ik wil even opmerken dat, als je wat met de tips in dit topic gedaan had, een "korte reactie" niet nodig had hoeven zijn.. Dan had je nu inmiddels al ergens lekker op een (evt tijdelijk) eigen plekkie kunnen zitten, waar je je veilig voelde, mensen uit had kunnen nodigen en om die reden een korte reactie moeten plaatsen.
Ik vind het erg jammer dat je er niet wat meer vaart achter zet. Ik geloof heus wel dat t allemaal heel erg moeilijk is enzo, maar hopelijk zie jij ook dat door jou uitstellend gedrag het idee wekt dat het allemaal wel meevalt. Het is blijkbaar niet zo armzalig bij hem dat je er weg moet voordat hij je wat aandoet, want dan zou je allang weg zijn geweest..

Ik moet eerlijk toegeven dat bij elke reactie die er in dit topic bij kwam, dacht; zal ze dit x melden dat ze een nieuw onderdak heeft, een ziekenhuiskamer?

Ik wens je vooral heel veel sterkte en wijsheid toe. Doe wat jou goed voelt.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 19:13

Wat ik gewoon niet begrijp, dat je in bijna 2 maanden nog steeds niet hebt uitgezocht hoe het nu financieel zit. Dat is belangrijk ongeacht hoe de relatie zich verder ontwikkelt. Dat is het minste wat je de afgelopen tijd had moeten uitzoeken en dat kan binnen een week geregeld worden..
Laatst bijgewerkt door Nikka op 05-12-09 19:44, in het totaal 1 keer bewerkt

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-09 19:39

dat is ook wat ik moet regelen i know i know i know

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 00:07

Sarona, ik heb je aangemoedigd, ben vervolgens hard voor je geweest maar dit is de laatste keer dat ik reageer want je wilt het ene maar doet het andere, ik wens je veel sterkte en wijsheid in alle besluiten die je nog van plan bent om te nemen want je wilt helemaal niet bij hem weg.
Jij bent een mens van vlees en bloed maar misschien kun je een pop en een boksbal voor hem kopen, hij merkt het verschil toch niet. Het beste voor de toekomst, voor zover je die nog hebt.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 14:03

zit je daar nu nóg! :oo
ik dacht dat je nu wel een keer weg zou zijn...

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 14:29

Zoals ik alwel dacht is mjin post twee pagina's terug niet helemaal begrepen zoals bedoeld. Niemand vraagt om zo'n situatie of verdient dat of... Dat is zo simpel als dat en daar hoeven we echt niet over te discussieren.

En dat Sarona heeft besloten niet langer bij hem te willen blijven dat is heel verstandig. Nu nog doorzetten. :)

Alleen is het als je in zo'n situatie zit wel érg moeilijk om toch nog met de persoon in één huis opgescheept te zitten. Moeilijk voor Sarona. Maar dát is nog niet eens het grootste punt ervan. Sarona bedoelt dat ze vertrekt, maar die vent van haar ziet haar niet vertrekken en hoe kan hij nu snappen dat het dit keer menens is.. Juist daarom is het zo'n punt. Die vent ziet haar volgens mij niet vertrekken. En wat dat betreft kun je het niet vergelijken met een stel dat beide besloten heeft een relatie te beïndigen.

En verder aandacht is aandacht. Na zo'n lange tijd steeds telkens posten dat het allemaal onhoudbaar is en er hopenlijk niets ergs met haar gebeurt etc. Maar qua uitzoeken van financiën gebeurt er inderdaad zo weinig. Het zou fijn zijn om oprecht eens een post te lezen dat sarona zelf de touwen in handen neemt. :)

Nogmaals, succes en hopenlijk op korte termijn een goede afloop.

brenda1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 14:55

sarona25 schreef:
Heb hem gevraagd laatste redmiddel relatieterapie en dat wil hij niet,

dit ga je toch niet menen he :oo je hebt echt een plaat voor je hoofd. :n