En zo stort ineens je hele droomwereld in..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 11:44

Staan je paarden aan huis?
Zo niet, dan had ik binnen no-time me spullen gepakt en was er vertrokken.
Je kan het ook andersom doen: hem de deur wijzen, dan heb jij je mooie plek nog.

Hij heeft je wel 4 jaar belazerd, persoonlijk zou mijn man/vriend al kunnen vertrekken na 1 keer vreemdgaan en dan hoeft hij ook niet meer terug te keren.

Heel veel sterkte! :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 11:44

ben het met jullie eens hoor,zorg ten alle tijden dat je onafhankelijk bent en op jezelf terug kunt vallen.

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 11:45

Ariebombarie schreef:
ik zou ook nooit meer mn eigen huis opgeven... echt niet... want hoe cliche het ook is, je weet serieus niet wat er allemaal kan gebeuren in de toekomst. en dan ben je echt blij dat je je eigen casa nog hebt, of binnen no time een huisje kan hebben als je ingeschreven staat :j

heb er ook ervaring mee, en geloof me, hoeveel ik ook van mn huidige vriend hou en gek op ben. ik ga mn eigen huis never neit opgeven... :n heeft imo ook niet te maken met te weinig vertrouwen hebben in de relatie. is voor mij meer van: een slimme meid is op alles voorbereid.

En wat dan als er kinderen komen?

Wiwabalia

Anoniem schreef:
ben het met jullie eens hoor,zorg ten alle tijden dat je onafhankelijk bent en op jezelf terug kunt vallen.

Mijn moeder hamert daar ook altijd zoveel op, zorg dat je in de toekomst niet afhankelijk bent van je man!

tita

Ik moet helaas wel mijn huis gaan opgeven, vriendlief wil er niet wonen terwijl het hartstikke gaaf woonhuis is.
Daar sta ik ook weerl ingeschreven ik kan niet weer bij mijn moeder aankloppen met 1 paard, en 3 katten en waarschijnlijk heb ik dan nog een hond en paard erbij mijn ouders zien me aankomen :roll:

Mijn baan die geef ik never nooit op ook niet om bij hem te komen werken zoals ie van de week vroeg :r nee sorry

Ilzas

KellyZ schreef:
Je kan het ook andersom doen: hem de deur wijzen, dan heb jij je mooie plek nog.

Hij heeft je wel 4 jaar belazerd, persoonlijk zou mijn man/vriend al kunnen vertrekken na 1 keer vreemdgaan en dan hoeft hij ook niet meer terug te keren.

Gaat niet, het is zijn huis.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 11:46

KellyZ schreef:

al zouden mn paarden wel aan huis staan, dan nog zou ik mn spullen pakken... desnoods de paarden even op een land bij een boer gooien (uiteraard in overleg met boerlief :+ )... alles beter dan daar weg zijn dan, imo :o

Blackje

Maargoed, als je Samen een huis koopt, zal je dat toch ook eerst moeten afwikkelen (of kopen jullie niet samen een huis?) Wij hebben bijvoorbeeld ook een samenlevingscontract afgesloten, terwijl we natuurlijk hopen dit nooit nodig te hebben. Maar het maakt het wel makkelijker & duidelijker mocht het mis gaan.

Wiwabalia

Ilzas schreef:
Ariebombarie schreef:
ik zou ook nooit meer mn eigen huis opgeven... echt niet... want hoe cliche het ook is, je weet serieus niet wat er allemaal kan gebeuren in de toekomst. en dan ben je echt blij dat je je eigen casa nog hebt, of binnen no time een huisje kan hebben als je ingeschreven staat :j

heb er ook ervaring mee, en geloof me, hoeveel ik ook van mn huidige vriend hou en gek op ben. ik ga mn eigen huis never neit opgeven... :n heeft imo ook niet te maken met te weinig vertrouwen hebben in de relatie. is voor mij meer van: een slimme meid is op alles voorbereid.

Als je kinderen hebt en je gaat vreemd, ben je voor mij al helemaal verkeerd bezig. :=

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 11:47

Ilzas schreef:
Ariebombarie schreef:

dan hou ik alsnog mn eigen huis aan. gewoon in de verhuur dat huis.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 11:47

Wij hadden geen samenlevingscontract waren toen we het huis kochten al 8 jaar samen, toen we 1.5jr later toch uitelkaar gingen, heeft hij gewoon een bedrag aan mij gegeven en mocht verder stikken in alle spullen

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 11:49

Ik zie nu in gedachten een boer bij zn weiland staan op zn achterhoofd krabbend en zich af te vragen waar die paarden vandaan komen die nu plots tussen de koeien staan :D :D

Even zonder gekheid, wellicht is enige tijd uit elkaar helemaal niet zo'n verkeerd idee. Dat werkt aan alle kanten weer even om alles op een rijtje te zetten.

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 11:51

Chocobroodje, jij kan misschien bij iemand anders terecht. Maar veel mensen kunnen nergens terecht, dus moet je je wel indekken tegen onverwachte situaties.
Als ik het huis word uitgezet kan ik nergens terecht. Mijn ouders wonen in een seniorenwoning, mijn zus heb ik geen goed contact of eigenlijk helemaal niet en mijn broer woont te ver weg. Ik heb verder geen familie meer. Bij vrienden kan ik misschien bij 1 aankloppen maar dat zal dan hooguit voor een paar dagen zijn. Dus das ook geen oplossing totdat je een huis heb gevonden wat meestal jaren kost voordat je er voor in aanmerking komt.

Ariebombarie

Re: En zo stort ineens je hele droomwereld in..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 11:53

ik kon 5 jr geleden echt niet terug naar mn ouders... die wonen een aantal honderd km verderop... stond met mn reistas in de hand op straat. dat overkomt mij echt geen tweede keer :n :n :n

Ilzas

Re: En zo stort ineens je hele droomwereld in..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 11:54

Heel goed!

Abercrombie

Gelukkig was het huis van mij toen ik besloot dat ik niet een dag langer met hem wilde leven :=

SAKKIA

Dan nog, ik kan ook wel overal heen, maar ook ik sta gewoon ingeschreven. In het begin wat het laksheid, gewoon geen zin om uit te schrijven. Na wat dipjes in mijn relatie heb ik besloten om het zo te laten. Want je kan nou eenmaal niet in de toekomst kijken ;) En mijn ouders zijn heel gezellig en lief en aardig, maar ik ben uit huis en dat wil ik graag zou houden. Het kan om een KORTE periode te overbruggen, maar echt niet meer dan dat.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 11:56

Ariebombarie schreef:
ik kon 5 jr geleden echt niet terug naar mn ouders... die wonen een aantal honderd km verderop... stond met mn reistas in de hand op straat. dat overkomt mij echt geen tweede keer :n :n :n

jeetje met zo weinig kleren op straat :P maar goed en toen...lijkt me echt vreselijk.
Mocht terug naar ouders met 1 kat en 1 paard en ben gelijk paar jaar blijven zitten :o

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 11:57

Juist Sakkia. Das precies de denkwijze die je moet hebben.

Achterom

Mijn zusje kon gelukkig ook bij mijn moeder terecht. En ze heeft binnen 1 maand een leuke woning gevonden: anti-kraak :j Maar ze mag minimaal 2 jaar blijven daar...

Ariebombarie

mn paard kon ik verkopen helaas. 7 weken overal en nergens geslapen, ondertussen doorwerken en huizen zoeken.

maar goed, het gaat hier niet over mij ;)

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 11:58

Ariebombarie schreef:
mn paard kon ik verkopen helaas. 7 weken overal en nergens geslapen, ondertussen doorwerken en huizen zoeken.

Dat is hard! Maar je bent er zeker wel sterker uitgekomen of niet?

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 12:00

Ariebombarie schreef:

Jep, ik ook.

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 12:01

ik zal zeker op zoek gaan naar een landje of stalletje voor je paarden.
zo 1 is nu niet te vertrouwen
en zal ook nooit meer tevertrouwen zijn
hij zal t vroeg of laat weer fl*kken
of hij moet zo veel veranderen. :?
igg heel veel sterkte!

femmiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 12:03

Jezus wat erg 4 jaar :oo -:(-
Veel sterkte :(:)