Topless uit?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

newmom

Re: Topless uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 21:30

da's idd heel erg eerlijk!!
en wij maar strijden over dat het zo normaal is..
komt er een super nuchter iemand dit topic binnen gestapt om ons even "plof" uit onze droomwereld te rukken...
nouhouhou! :(

hahahahah :P

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 21:36

hahahaha :D

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 21:37

En Tocccch vind ik sommige reacties heel eerlijk :D

newmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 21:42

zijn ze ook!! en zo hoort t ook. niet iedereen hoeft dezelfde mening te hebben, t was ook maar een grapje van mij.

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 21:46

Sees schreef:
UK, natuurlijk vind hij jou het mooist, dat is ook niet meer dan normaal. Dat vind ieder vriendje van zijn vriendin. Als was je bij wijze van zo lelijk als de nacht geweest, dan nóg had hij jou het mooist gevonden, daar valt geen eer aan te behalen. Dat hij jou ook echt dat gevoel geeft wèl. Dat neemt in mijn ogen echter nog steeds niet weg dat hij vast wel eens naar een andere vrouw kijkt. En als je naar het strand gaat en 35% van de vrouwen ligt topless, dan is het ook moeilijk om het niet te zien al zou je het willen :D.

Ja dat klopt! Maar toch kijkt hij echt niet bewust naar andere vrouwen, ja kweenie kan er echt niets méér bij zeggen :P Ik let ook heel vaak op zijn handelingen en ogen en eventuele 'sneaky' bewegingen, maar ik kan er hel écht niet op betrappen
Ja ik vind het ook raar!
En dat laatste klopt idd ook ja :+

edit; ik denk overigens niet dat àlle mannen huw vriendin de mooiste vinden, althans dat heb ik al ondervonden bij vriendinnen/kenissen..
Laatst bijgewerkt door unicorn_kiss op 02-09-09 21:53, in het totaal 1 keer bewerkt

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 21:49

Chiqa schreef:
unicorn_kiss schreef:
Dacht dat ik ze allemaal beantwoordde, hard to keep up :P
Wil je ze opnieuw stellen dan?

Ben geen Gekke Gerrit volgens mij mankeer jij niets aan je ogen
gezien;

unicorn_kiss schreef:
Sorry aangezien je echt in élk topic wel iets neerpent...

Je me blijkbaar overal heb gevolgd :\

Ik ga ook geen topless foto's plaatsen zo al fans genoeg die moeite hebben met me _O-

Sees schreef:
UK, natuurlijk vind hij jou het mooist, dat is ook niet meer dan normaal. Dat vind ieder vriendje van zijn vriendin. Als was je bij wijze van zo lelijk als de nacht geweest, dan nóg had hij jou het mooist gevonden, daar valt geen eer aan te behalen.

Plof. weg droomwereld. }:0
Wat ben jij bruut zeg

Ach komaan, ik kom gewoon ook overal jouw naam tegen, ik denk dat iedereen dat kan beamen :D
Nee hoor ik ga niet je niet 'volgen' (voor zover dat mogelijk is op bokt :P ) daar ben je gewoon niet interessant genoeg voor :D
En je mag me de topless foto's besparen :+
Laatst bijgewerkt door unicorn_kiss op 02-09-09 22:02, in het totaal 1 keer bewerkt

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 21:50

Ik denk zelf dat elke man wel zou kijken wel allemaal met een andere gedachte erbij ;)

Ken ook veel mannen als ze alleen zijn met je dat ze heel slijmerig zijn en tja beetje klef en zodra hun vriendin erbij is ze heel anders doen errug vaag :)

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 21:53

newmom schreef:
zijn ze ook!! en zo hoort t ook. niet iedereen hoeft dezelfde mening te hebben, t was ook maar een grapje van mij.

Weet ik ;) maar toch vind ik sommige van je reacties heerlijk om te lezen en wou ik dat ik ook zo'n instelling had.. mijn vriend mag kijken watie wil maar als die honger heeft moetie thuis eten ** Zoiets was het toch :o

Heerlijk gewoon :D

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 21:55

SecretLIN schreef:
Ik denk zelf dat elke man wel zou kijken wel allemaal met een andere gedachte erbij ;)

Ken ook veel mannen als ze alleen zijn met je dat ze heel slijmerig zijn en tja beetje klef en zodra hun vriendin erbij is ze heel anders doen errug vaag :)

Ja dat type kan ik echt niet uitstaan, vind ik erg onbeschoft
Maar ik ben het gewoon niet eens met je dat je het hebt over elke man,
er zijn echt uitzonderingen,
je zou me gelijk geven moest je men vriend kennen ik zweer het je :)

newmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 21:58

haha dank :D

Sneeuw88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 22:28

Zou zo'n jong kind dat echt beseffen?

Hmz.. Ik heb het ook nooit gedaan, alleen als ik op m'n buik lig knoop ik hem nog wel eens los op m'n rug.. Maar dan zie je nog niks ;)

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 22:30

Wel grappig hoe de meningen verdeeld zijn.
Kan me goed voorstellen dat er vrouwen zijn die zich er niet prettig bij voelen.
Maar ik doe het voor mezelf, en als ik ga zwemmen of drinken ga halen doe ik netjes mijn bovenstukje aan.
Viel me afgelopen vakantie wel op dat het zwembad waar we lagen, geen vrouw topless lag. Dus ik heb de 1e dag ook maar met bovenstukje aan gelegen.
s Avonds enorm die witte bandjes, toen dacht ik, ja doei, zonde van het zonnen!
De volgende dag topless, en ja hoor, toen volgde er meer vrouwen. Moest iemand zijn die t als 1e deed blijkbaar.
Mijn vriend mag van mij rustig om zich heen kijken hoor, ik doe dat ook. Heerlijk, mensen kijken! Is het strand of zwembad perfect voor.

Waar ik me wel aan erger, is dat er mensen tussen zitten, die zeggen over bv hangborsten, of andere 'inperfecties' etc, dat je dat je medemens niet aan mag doen.
Maar dan kijk je toch lekker niet? Ik bedoel, niet iedereen is perfect hoor, boeiend.
Ik vind het prachtig, al die variaties!

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 23:59

Unicorn ik ken helaas veel van dat soort mannen en tja wat moet je ermee aan he haha lekker negeren hoor of ik geef ze gewoon andwoord op hun vraag als hun vriendin erbij zit haha.

Tja ik ken jou vriend inderdaad niet maar ik ken geen mannen die niet kijken naar een topless vrouw hoor :)

Anneke je hebt gelijk niet ieder lichaam is perfect! en om daar stomme opmerkingen over te maken vind ik heel erg het kan iemand anders namelijk heel erg kwetsen vooral mensen die al heel onzeker zijn

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 01:36

Moderatoropmerking:
Het zou prettig zijn als het gewoon over het onderwerp ging, zonder op de persoon te spelen.

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 02:22

Arabesk schreef:
Tutti_Frutti schreef:
Hier geberut het nog wel veel hoor!
Maar wel vooral oudere vrouwen van rond de 30 ofzo..
Geen jongeren ;)

en bedankt maar weer :+

mijn eerste grijze haar is idd inmiddels gevonden -O- en ik lig idd topless op het strand omdat ik een dinosaurus ben die uit een tijd komt dat dat nog heel gewoon was :D _O-

van rond de 30 jezus dit is wel heel erg. :D

:')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 03:14

Ik ga zelf niet en wil er ook niet op zitten kijken, ben dus heel blij met de gescheiden stranden :') Als mijn kerel tieten wil kijken moet ie vooral gaan :') Kijken mag, aankomen niet. Ik heb zelf ook ogen en geef die ook goed de kost dus waarom zou hij dat dan niet mogen. :+ Ik ben er overigens van overtuigd dat hij niet speciaal naar een naaktstrand zou gaan om te gaan gluren oid, wat dat betreft heeft ie aan mij wel genoeg. Maar als er een mooi paar voorbij komt, zal ie er beslist een paar seconden van genieten, en geef hem eens ongelijk. :)

Ik snap overigens niet, dat er mensen zijn die zo nodig iemand uit de "droomwereld" willen helpen als hun eigen kijk al evenmin erg realistisch is. :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 07:11

SecretLIN schreef:
Anneke je hebt gelijk niet ieder lichaam is perfect! en om daar stomme opmerkingen over te maken vind ik heel erg het kan iemand anders namelijk heel erg kwetsen vooral mensen die al heel onzeker zijn

Sommigen hebben dat nodig om zichzelf een goed gevoel te geven omdat ze of erg jalours zijn of onzeker.
Persoonlijk vind ik het een stuk sjieker staan als je dit gewoon toe durft te geven dan een ander zo af te kraken :)

SecretLIN schreef:
f ik geef ze gewoon andwoord op hun vraag als hun vriendin erbij zit haha.

Vraag je ze dan ook van te voren of ze wel of niet van een stel mooie tieten houden :D _O-

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 08:32

UK, ik bedoel ook te zeggen dat iedere man (én vrouw for that matter) kijkt naar anderen mensen. Sommigen als hun vriend(in) erbij is, anderen alleen als ze met vrienden of alleen zijn. Je hebt je ogen nou eenmaal niet in je zak zitten. En de een kijkt en verder niks en de ander zie je echt genieten van een mooi persoon. Het doet niets af aan de liefde van jouw vriend voor jou.

En wat dat topless betreft blijf ik erbij dat als je het beschaafd doet (hangtiet of niet :D) dat je daar niemand mee kwetst.

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 10:28

Chiqa

Ja klopt merk ook dat het veel jaloerzie is hoor, toen ik mijn vriendje nog had maakt ik ook weleens zulke opmerkingen moet ik eerlijk toegeven, en dit kwam echt voort uit onzekerheid. Nu zou ik dat dus echt nooit meer doen!

En ik heb een kennis die nogweleens vage opmerkingen wil maken op msn tja als zijn vriendin dr bij is dan uhm is die stil en eigenlijks moet ik hem dan een keer een andwoord op zijn vragen geven haha maar goed dat durf ik niet hoor :)

Tja en of mijn tieten mooi zijn ja wie zal het zeggen :D laat ik het zo zeggen tussen de tieten van mij en zijn vriendin zitten wel een stuk of 4 maten tussen ;) mag jij raden wie wat heeft ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 11:21

Mijn vriend zegt altijd als ik weer eens zeur dat mijn tieten niet mooi zijn en niet groot genoeg, dat groot niet altijd mooi is en dat ze perfect zijn zoals ze zijn en dat ze bij mijn lichaam passen, of het ook echt zo is weet ik niet, maar het mezelf voor houden helpt mij iig, misschien jou ook secret? :D

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 11:23

tja ik heb er verder niets over gezegt toch ;) hahaha :D

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 11:48

SecretLIN, da's wel echt erg van die jongen hoor.

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 12:17

Gisteren een zeer goede kennis van ons, geopereerd aan haar Borsten, (tieten vind ik persoonlijk ordinair en oneerbiedig) heeft kanker. Maakt je wel weer aan het nadenken.

vorig jaar had ze het al, door chemo's en enorme positief denken er weer bovenop gekrabbel, maar helaas bleek het een agressieve vorm te zijn. gelukkig niets in de lymfeklieren. Dus ze was blij dat de operatie zo snel kon gebeuren. Eraf ermee, zei ze..

tja meiden, wees blij met wat je hebt, en wees er zuinig op.

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 13:57

Sees schreef:
SecretLIN, da's wel echt erg van die jongen hoor.

en laat dat geen jongen meer zijn maar een man van 38 ;)

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 13:57

Jesser je hebt gelijk hoor!
heb dan wel niet veel maar ben er blij mee