en wij maar strijden over dat het zo normaal is..
komt er een super nuchter iemand dit topic binnen gestapt om ons even "plof" uit onze droomwereld te rukken...
nouhouhou!

hahahahah

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sees schreef:UK, natuurlijk vind hij jou het mooist, dat is ook niet meer dan normaal. Dat vind ieder vriendje van zijn vriendin. Als was je bij wijze van zo lelijk als de nacht geweest, dan nóg had hij jou het mooist gevonden, daar valt geen eer aan te behalen. Dat hij jou ook echt dat gevoel geeft wèl. Dat neemt in mijn ogen echter nog steeds niet weg dat hij vast wel eens naar een andere vrouw kijkt. En als je naar het strand gaat en 35% van de vrouwen ligt topless, dan is het ook moeilijk om het niet te zien al zou je het willen.
Chiqa schreef:unicorn_kiss schreef:Dacht dat ik ze allemaal beantwoordde, hard to keep up![]()
Wil je ze opnieuw stellen dan?
Ben geen Gekke Gerrit volgens mij mankeer jij niets aan je ogen
gezien;unicorn_kiss schreef:Sorry aangezien je echt in élk topic wel iets neerpent...
Je me blijkbaar overal heb gevolgd![]()
Ik ga ook geen topless foto's plaatsen zo al fans genoeg die moeite hebben met meSees schreef:UK, natuurlijk vind hij jou het mooist, dat is ook niet meer dan normaal. Dat vind ieder vriendje van zijn vriendin. Als was je bij wijze van zo lelijk als de nacht geweest, dan nóg had hij jou het mooist gevonden, daar valt geen eer aan te behalen.
Plof. weg droomwereld.![]()
Wat ben jij bruut zeg
newmom schreef:zijn ze ook!! en zo hoort t ook. niet iedereen hoeft dezelfde mening te hebben, t was ook maar een grapje van mij.
SecretLIN schreef:Ik denk zelf dat elke man wel zou kijken wel allemaal met een andere gedachte erbij
Ken ook veel mannen als ze alleen zijn met je dat ze heel slijmerig zijn en tja beetje klef en zodra hun vriendin erbij is ze heel anders doen errug vaag
Arabesk schreef:Tutti_Frutti schreef:Hier geberut het nog wel veel hoor!
Maar wel vooral oudere vrouwen van rond de 30 ofzo..
Geen jongeren
en bedankt maar weer
mijn eerste grijze haar is idd inmiddels gevondenen ik lig idd topless op het strand omdat ik een dinosaurus ben die uit een tijd komt dat dat nog heel gewoon was
![]()
SecretLIN schreef:Anneke je hebt gelijk niet ieder lichaam is perfect! en om daar stomme opmerkingen over te maken vind ik heel erg het kan iemand anders namelijk heel erg kwetsen vooral mensen die al heel onzeker zijn
SecretLIN schreef:f ik geef ze gewoon andwoord op hun vraag als hun vriendin erbij zit haha.