Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Uthrick schreef:Ik heb fans, misschien moet ik een carriére als schrijfster overwegen![]()
Oké even serieus, ik heb dus nog niks gehoord, maar ik wil/ga er niet wéér heen bellen.Heb er niet zo'n goed gevoel overNou ja, zodra ik wat weet horen of euhm.. lezen jullie het!
Uthrick schreef:Anoniem schreef:nou,ik ben stiekem wel erg benieuwd welk bedrijf zijn sollicitanten zo ongelovelijk lang in spanning laat hoor...
Ik vind het wachten nu ook niet meer grappig en zet me aan het denken want als dit als zo ongeorganiseerd gaat .....
Anoniem schreef:nou,ik ben stiekem wel erg benieuwd welk bedrijf zijn sollicitanten zo ongelovelijk lang in spanning laat hoor...
newmom schreef:LEUK!!!!!
bij dezen wil ik een weddenschap sluiten.
WEDDEN DAT JE OP GESPREK MAG KOMEN!!
hahaha bereid je maar vast voor, komt helemaal goed.
hier moet iedereen toch om lachen? en als ze t niet kunnen, wie wil er dan bij een bedrijf zonder humor werken
ik vind m iig errug leuk
xjudithx schreef:Weet je, het is misschien een beetje negatief, maar ik denk ik zo'n geval altijd dat ze voor die ander gekozen hebben en dat ze eerst alles met (in dit geval) hem rond proberen te krijgen en jou nog even achter de hand houden voor het geval het met hem niet doorgaat. En dat ze je daarom nog niet afbellen.
Maar dit hoop ik niet voor jou. Toch maar gewoon positief blijven denken en wie weet... je weet nooit wat er daar speelt waardoor ze je nog niet kunnen bellen.