Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MissDonna schreef:Wat en vrezelijk idioot iets.. ik ging woensdag met een vriendin mee.. Echt.. NOOIT meer voor mij.. na 5 min ben ik uit de 'les' als je het al zo kan noemen, gegaan..
Ze zeggen dat je er 1000 cal. mee moet verbranden per uur.. Maar als ik die mensen allemaal zie bewegen.. zullen het er max 50 zijn denk ik... Wat een onzin vind ik dat, zumba!
iefke schreef:Net voor het eerst geweest en ik vond het helemaal leukSommige passen (de hele snelle) waren wel even wat ingewikkeld, maar ik heb veel plezier gehad en daar gaat het om toch?
![]()
We hadden een nummer wat ik helemaal geweldig vond en dat ben ik aan't zoeken op yt, maar kan het niet vinden.
Dit eerste pasje deden we erop maar dan wat langzamer en meer Zuid-Amerikaanse muziek en het woordje Zumba komt in de tekst voor![]()
Iemand enig idee?
Roxxiejj schreef:iefke schreef:Net voor het eerst geweest en ik vond het helemaal leukSommige passen (de hele snelle) waren wel even wat ingewikkeld, maar ik heb veel plezier gehad en daar gaat het om toch?
![]()
We hadden een nummer wat ik helemaal geweldig vond en dat ben ik aan't zoeken op yt, maar kan het niet vinden.
Dit eerste pasje deden we erop maar dan wat langzamer en meer Zuid-Amerikaanse muziek en het woordje Zumba komt in de tekst voor![]()
Iemand enig idee?
Weet welke je bedoeld. Aan het einde ben je dood, dat is een van de zwaarste nummers bij ons in de les. Wel vreselijk lachen, weet zo even niet welk nummer erbij hoort. Maar heet in ieder geval quebradita. Misschien als je daarop zoekt, dat je iets vind?
zap schreef:Jaaaa, die bedoel ik met dat volksdans idee!! Vooral dat eerst pasje, heeeerlijk. Dat is echt een huppel en spring nummer, echt heerlijk!
Hoe heet dat nummer waarin ze Zumba, Zumba zingen? Dat is ook zo'n heerlijk nummer
Ik zumba gewoon in een trainingsbroek en een shirtje (waar anders in)
iefke schreef:Dit eerste pasje deden we erop maar dan wat langzamer en meer Zuid-Amerikaanse muziek en het woordje Zumba komt in de tekst voor![]()
Iemand enig idee?
zap schreef:Jaaaa, die bedoel ik met dat volksdans idee!! Vooral dat eerst pasje, heeeerlijk. Dat is echt een huppel en spring nummer, echt heerlijk!
Hoe heet dat nummer waarin ze Zumba, Zumba zingen? Dat is ook zo'n heerlijk nummer
Niffie schreef:zap schreef:Jaaaa, die bedoel ik met dat volksdans idee!! Vooral dat eerst pasje, heeeerlijk. Dat is echt een huppel en spring nummer, echt heerlijk!
Bedoel je deze???
http://www.youtube.com/watch?v=E2tMV96xULk