Ik vind Volkswagens zowiezo lekker rijden Ik rij in mn lesauto (Volkswagen Bora) lekkerder dan in de Suzuki Swift van een vriend van me of de Kia van mn vader (illegaal rijden, oeeeh )
Ben begonnen in de Bora, toen heb ik 1 malig in de Transporter ( ) gereden, en daarna een hele tijd in de Golf omdat ik een andere instructeur kreeg. Maar die instructeur nam het bedrijf over van zn vader, en dus ook de auto van zn vader, en nu rij ik weer in de Bora, en echt als ik het geld had werd een Bora ook mijn eerste
Ik heb echt geen flauw idee wat mijn leswagen is. Iedereen blijft het ook maar aan me vragen. Het kan me dan ook niet zoveel schelen watvoor auto het is, ik ben al blij als hij rijdt, maar ik moet er aan denken dat ik het een keer vraag voor alle nieuwsgierigen
Hoeveel lessen hebben jullie gehad? Net begonnen, of al bijna klaar om af te rijden? En hebben jullie al je theorie?
MonaLieske
Geplaatst: 15-04-09 21:44
Hij is zwart, dat zie ik dan nog net Ik dacht dat op de site stond dat het een opel corsa was, maar ze hebben sinds kort een nieuwe, dus ik weet niet of het nog steeds een opel corsa is Het is in ieder geval niet zo'n bakbeest als die bovenste volkswagen. Gelukkig niet, veel te groot dat ding...
Oeeeh ! Die grooot! Je zou niet denken dat zoiets lelijks lekker rijdt Ik hou echt niet van die bouwvakkers busjes, haha. Toch lijkt het me wel vet om in zo'n grote auto te mogen lessen, dat dan weer wel.