Annemiekbram schreef:Nou ik heb t verhaal gelezen.
Ik snap punt 1 niet waarom je alles via telefoon doet..en niet gewoon naar hem toe gaat?
Punt 2. waarom laat je hem in termijnen betalen? jij hebt je geld ook nodig
Punt 3. Dat je hem zo 'lief' behandelt...
Punt 4. Dat die moeder zo raar reageertLijkt me niet helemaal een fijne familie.
Ik had t echt niet gepikt...ook niet naar 3 jaar verkering...ik had binnen een paar dagen m'n geld terug geëist, als hij het niet kon betalen dan maar via z'n ouders/baas weet ik veel...
Hoe dan ook ik sta natuurlijk helemaal buiten de situatie en misschien is het als je er zelf in zit wel heel anders, maar toch denk ik dat je 'te lief' bent voor deze jongen!
Succes ermee!
zoals ik al zei in een eerdere reactie heb ik gistere ook echt met hem afgesproken

de reden van het in termijnen terug betalen is dat hij bij het incasso bureau maandelijks een bedrag van 400 euro af moet lossen...
ook heb ik al gezegd dat ik niet hard kan zijn voor hem en voor mezelf;hij stond huilend voor me dat hij het niet kon betalen; ik zeg dat ik termijnen ook goed is... ik weet t heel dom, maar ik moet er ook aan denken dat ik voor dit voorval gelukkig met hem was! hij is geen boeman, ik haat hem niet, en JA ik ben WOEDEND op hem, hij heeft een fout gemaakt die ik hem niet meer vergeef, maar als ik hem kan helpen dan wil ik er wel voor hem zijn ( tot op zekere hoogte) ik vind het ook echt super moeilijk en k*lote dat t zo allemaal is gelopen, had graar een toekomst met hem gehad, jullie zullen mij wel voor gek verklaren nu!
de rede dat t over is, is ook echt puur een vertrouwingskwestie, ik kan hem niet meer vertrouwen en wil en kan daarom ook niet meer met hem verder, omdat ik vertrouwen een heel belangrijk punt vind in een relatie!