Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
katiavl schreef:Volgens mij is het gewoon een interesse vraag hoor, ik ben ook geintresseert in naar wie iedereen schrijft
ManonR_ schreef:moord met voorbedacht rade = premeditated/Bwilful/Awillful murder
doodslag = manslaughter
Eponastable schreef:Als je op de website gaat moet je is onder Incarceration Information kijken en dan kom je op de website van de gevangenis, daar vind je de uitleg van de gevangene en de misdaad die hij/zij begaan heeft.
Elaine schreef:Hoe kiezen jullie iemand uit? Ik bedoel.. ga je af op de foto of op de info?
katiavl schreef:Ik denk voor vele uiterlijk, leeftijd en dan info net zoals in het echte leven
Myfairytale schreef:Elaine schreef:Hoe kiezen jullie iemand uit? Ik bedoel.. ga je af op de foto of op de info?
Ja, dat wil ik ook wel eens weten... staan er ook zoveel op!!
Cayenne schreef:Ik kwam een vrouw tegen die met een hond op de foto stond (dus dat ze van dieren houd is wel duidelijk).
In haar profiel staat dat ze van paarden en honden houd, van tuinieren en dat ze erg creatief is en van muziek houd.
Dus dan hebben we in ieder geval al overeenkomsten waar we over kunnen praten![]()
En verder kwam ze erg open en positief over
Elaine schreef:Haha oke. Dus als het een lekker ding is ga je ervoor haha
Nee maar net zag ik een vrouw, zag er wel aardig uit en was voor cocaine bezit dus oke. Maar in haar bericht stond dat ze sexy was en weetik veelNiet het soort wat ik zoek denk ik haha