Volwassen mannen met jonge meisjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BraveSpots

Re: Volwassen mannen met jonge meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 00:17

natural_ schreef:
Toch nog 1 reactie, er staat duidelijk in het profiel van Crystal dat ze nu 5 paardjes heeft etc. etc.. Dat is leuk en mogelijk door haar man! Anders waarschijnlijk niet, dus dan vraag ik me af waar ze het voor doet?

Hier is al eens eerder een topic over geweest en toen reageerde ze ook (op mijn verbaasde reacties onderandere). Daaruit kon ik toch echt afleiden dat het ware en grote liefde was, of zo voelde het toch voor haar.

Dam, 5 paarden, ik ben jaloers, mss toch maar een veel oudere vent proberen aan de haak te slaan?....... Grapje Clown

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 00:17

Bij mij worden de kerels in mijn leven steeds jonger, is dat ook erg?? Knipoog

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 00:18

Ik vind dat hier nogal veel gedacht word voor andere....
als iedereen zijn eigen mening geeft, ok.
Maar je kunt niet gaan denken (en antwoord) geven voor andere

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 00:20

Onassa schreef:
Bij mij worden de kerels in mijn leven steeds jonger, is dat ook erg?? Knipoog

Zolang ze maar niet onder de 20 komen Knipoog

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 00:21

nicci88 schreef:
Ik vind dat hier nogal veel gedacht word voor andere....
als iedereen zijn eigen mening geeft, ok.
Maar je kunt niet gaan denken (en antwoord) geven voor andere

Jawel hoor. Dat noemen ze inlevingsvermogen.

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 00:26

Pipo schreef:

Ach, kan toch wel, bij "pas" bijna zelf 45 over een weekje Clown
En twee van 20 maakt ook 40 Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 00:37

Hihi, je brengt me op een idee, Onassa!!!!
Kerel van 56 inruilen voor 2 stuks van elk 28!!!!

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 00:37

Onassa schreef:
Pipo schreef:

Ach, kan toch wel, bij "pas" bijna zelf 45 over een weekje Clown
En twee van 20 maakt ook 40 Knipoog

Whahahaaaaa..... ROFL
Je hebt toch geen last van een midlife crisis, Onassa??? Haha! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 00:41

Hihi, of we hebben te maken met een ouwe geit die trek heeft in een jong blaadje Haha!

TheaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 00:47

Er word lekker over mij gedacht hier... hoor ik wel. De paarden waren trouwens al van mij, er is maar 1 van mn man bij.
en suleilitha, we zijn nooit om die reden naar Sellingen verhuisd.
En scheelde jij niet 20 jaar met je man ipv 15 jaar? sorry als ik het mis heb...
Er waren trouwens meerdere die mijn man wel leuk vonden... misschien dat er daarom zo gereageerd word???????? Helaas hij is nu bezet...
vind het wel een leuk topic zo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 00:51

crystal schreef:
Er word lekker over mij gedacht hier... hoor ik wel. De paarden waren trouwens al van mij, er is maar 1 van mn man bij.
En scheelde jij niet 20 jaar met je man ipv 15 jaar? sorry als ik het mis heb...
Er waren trouwens meerdere die mijn man wel leuk vonden... misschien dat er daarom zo gereageerd word???????? Helaas hij is nu bezet...

36 en 56 is nog steeds iets heel anders dan een tiener zoals jij en een man van in de 40!!!!!!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 00:53

Citaat:

Mispoes.... we schelen 15 jaar. Maar ik zeg er even bij dat ik dertig plus was toen ik een relatie met hem kreeg.
Verder denk ik dat er hier totaal niet verkeerd over jou wordt gedacht maar eerder over de intenties van je man.
Over jullie verhuizing doen verhalen de ronde zeg maar, en waar rook is, zal vast een beetje vuur zijn... verder laat ik me er niet over uit. Ik heb het van horen zeggen maar ik kan je wel vertellen dat ik ooit heel dicht bij je man zijn vorige huis heb gewoond en daar nog erg veel mensen ken, bovendien is het in de paardenwereld in Friesland ook een beetje ons kent ons.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-01-09 00:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 00:56

suleilitha schreef:
maar eerder over de intenties van je man.

Inderdaad, er wordt over jou niet slecht gedacht Crystal, maar je man heb ik zo mijn bedenkingen over!!!

November

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 00:57

crystal schreef:

mag ik vragen hoe jou omgeving er reageerde?

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 01:04

Als je dertiger bent en iemand ontmoet van 15 jaar of nog wat ouder is dat inderdaad niet te vergelijken met een tiener en iemand van eind dertig/begin veertig of ouder. Als tiener zit je nog in zo'n andere levensfase dan iemand die zoveel ouder is. Tenzij er iets schort aan de ontwikkeling bij een van beiden..... En dan wijs ik ook eerst naar de oudere in dit geval. Want die persoon zou volwassen moeten zijn.

TheaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 01:07

mijn omgeving reageerde wel positief, toen ze door hadden dat dit echte liefde was. Hebben niet tot nauwlijks problemen over ons leeftijdsverschil. We hebben er zelf trouwens ook nooit moeite mee gehad... Tong uitsteken Leeftijd zegt niet alles, er scheiden ook zoveel stellen die wel aan het ideale plaatje voldoen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 01:09

Dus vandaar dat je, zoals je elders zegt op Bokt, met knetterende ruzie op 17 jarige leeftijd uit huis bent gegaan??? Mijn god...

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 01:09

Ben met je eens dat niets garandeert tot eeuwige liefde. We zullen zien of jullie over 10 jaar nog samen zijn. Knipoog

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 01:11

suleilitha schreef:
Dus vandaar dat je, zoals je elders zegt op Bokt, met knetterende ruzie op 17 jarige leeftijd uit huis bent gegaan??? Mijn god...

Inderdaad, hier heb ik ook niks anders op te zeggen dan "Mijn God.."

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 01:13

Bovendien is het in de regel in de eerste jaren van een relatie toch melk en honing, was bij ons ook zo. Maar na zeven jaar kwam het gesteggel. Is gelukkig goed gekomen, maar het had net zo goed toen kunnen eindigen.

TheaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 01:17

maar dat kom je toch in elke relatie tegen leeftijdsverschil of niet. ik had dus beter gewoon de rest van mn leven bij mn ouders kunnen blijven wonen, of mezelf opsluiten in een kast was misschien nog wel beter geweest, zonder al die negatieve invloeden van buitenaf. we hebben het hier over leeftijdsverschil niet over het ingredient over hoeveel kans je hebt dat je bij elkaar blijft?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 01:21

Je had beter eerst wat jongens kunnen versieren, beetje kijken wat er in de wereld te koop is in plaats van je te binden aan de eerste de beste die je zoende!!! Meiske, je hebt gewoon je beste jaren weggegeven!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 01:23

Ik vind een vent van 30 met een kind van 15 gewoon smerig.. En als je als volwassene met een kind van 15 in bed duikt, ben je hardstikke strafbaar!

Ik zal morgen het hele topic eens doorlezen, maar zo denk ik erover Haha!

TheaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 01:23

een beetje de slet uithangen zeker, van de ene jonge vent naar de ander. En btw hoe weet jij dat hij de eertse was die mij zoende?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 01:24

crystal schreef:
maar dat kom je toch in elke relatie tegen leeftijdsverschil of niet. ik had dus beter gewoon de rest van mn leven bij mn ouders kunnen blijven wonen, of mezelf opsluiten in een kast was misschien nog wel beter geweest, zonder al die negatieve invloeden van buitenaf. we hebben het hier over leeftijdsverschil niet over het ingredient over hoeveel kans je hebt dat je bij elkaar blijft?

Je gedachtengang geeft al aan dat je erg jong bent. Je denkt nog heel erg zwart wit, dat is niet erg, dat doet iedereen op jouw leeftijd. Maar dat maakt wel dat je ook in relaties wat zwart witter denkt.

Maar wat vond jij nou aantrekkelijk, dat iemand die je vader had kunnen zijn, jou aantrekkelijk vond? Vond je dat niet een beetje raar?