Met de trein, deel 2.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Met de trein, deel 2.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 14:54

Het wordt vannacht -15 dus ik hoop niet dat er morgen veel gezeik gaat zijn met de treinen Nagelbijten / Gniffelen

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 14:55

Echt waar? - 15 tsjeee snel boodschappen doen vanmiddag voor de hele week Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 14:56

Morgen kan ik glijdend met de trei nnaar mn werk ipv rijdend Haha!

Pinootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 15:24

MoonChloe schreef:
Ze hebben ook nog de prijzen verhoogd grrrrrrrrrrrrr!
ga me serieus verdiepen in belastingteruggave dmv treinkaartjes.

Als je klaar bent, laat je mij dan weten of het mogelijk is Haha!.. Op het oog voor als ik mijn OV kaart moet inleveren.. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 15:37

En mij ook graag, zelfde reden als Pien, alleen duurt het voor mij nog anderhalf jaar Ja

Pinootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 15:38

Voor mij ook nog 1,5 jr, misschien nog langer als ik door ga studeren Lachen .

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 15:41

Ik heb net snel gekeken (computer is niet echt betrouwbaar, kan elk seconde vastlopen)
tot nu toe vind ik alleen maar dingen voor werkgevers. Maar ik herinner me een artikel van iemand.. maar het was op een forum die nu down is dus ik ga binnenkort vragen of er een backup van is gemaakt. (waarschijnlijk niet)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 15:43

Als je na MBO HBO gaat doen krijg je ook weer volledige OV Lachen Net als ik hierna nog naar de Uni zou gaan, zit wel te kijken voor een opleiding iig, denk ik.

Benwel benieuwd of het echt mogelijk is ja Ja

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 15:44

ECHT WAAR??? dan ga ik per direct beginnen met mbo Haha!
(blijft dat regel ook echt 8 jaar zo staan? op de regering kun je nooit vertrouwen Haha! )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 15:46

Jep Lachen vanaf je 18e heb je op MBO recht op OV, op HBO vervolgens opnieuw Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 15:47

Tot en met je 30e geloof ik, daarna niet meer Clown

Pinootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 15:50

Was idd van plan om hierna HBO te gaan doen.. Alleen.. wat.. da's zo moeilijk! Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 15:51

Kiezen is heel moeilijk, is digitale media niet wat voor jou Pien? Zit hier vlakbij, bij Weesperplein op de HvA Ja

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 15:54

Ja precies, ik moet nog bedenken wat ik ga doen als ik naar MBO ga..

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 16:09

Unwritten schreef:
De dubbeldekker stoptrein Anne?
Dat is wel heel mallotig.. hoe laat wasset?

Ja, dubbeldekker stoptrein, het was 11.30. Of nouja, net iets erover, want de trein had vertraging.

Het is toch te gek voor woorden?!
Ze riepen om dat het ging om een technische storing, maar ik neem aan dat stoppen op een station niet meer dan de rem indrukken is. En dan nog, dan hadden ze er toch ook niet door kunnen rijden, er is immers maar 1 spoor. Volgens mij wilden ze even de vertraging inhalen Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 16:10

Hmm.. ik heb die trein ook altijd, alleen dan eerder, (ies voor half 9 op Amstel uitstappen) maar echt apart dat hij zo doorreed..

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 18:39

Inoterry, gefeliciteerd! Lachen

Bij mij reed alles ook prima op tijd vandaag. Ja

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 18:57

Gefeliciteerd Ino! Go jij! Go jij!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 19:36

Gefeliciteerd Inoterry!

Was vandaag wel weer raak. Vanochtend eerst de stoptrein die 5-10 minuutjes te laat reed. Gelukkig was de intercity ook traag, dus die kon ik nog halen. Naar Utrecht ging het niet zo hard vandaag en de trein mocht niet verder dan Utrecht, voor mij ver genoeg.
Terug dacht ik net de trein te halen, mooi 5 min. om van bus naar trein te komen, heeft dat ding eerst 15 min vertraging. De trein met vertraging zou gelijk weg moeten ongeveer met de volgende naar Schiphol, alleen die kwam ook maar niet. Toen toch maar die met vertraging genomen.
Ik hoop dat mijn klasgenootje nog thuis is kunnen komen, was eind van de middag aanrijding met persoon tussen Utrecht en Arnhem.

Meert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 20:01

Nou, mijn eerste treinreis van dit jaar is weer met een succes verlopen, maar niet heus. Ik kom op het station Ede-Wageningen, rijden er geen treinen naar Utrecht, door een aanrijding met een persoon bij Driebergen-Zeist. Het advies was om via Den Bosch te reizen, maar ben via Amersfoort gegaan. Dat kleine treintje zat zo vol dat er geen mensen meer in de trein bij konden, maar ik had gelukkig wel een zitplaats Haha! . Ik heb er een uur langer over gedaan om thuis te komen.
Wel vaag dat ze iedereen via Den Bosch omleiden, dan ben je van Ede-Wageningen naar Utrecht 1 uur en 40 min onderweg en via Amersfoort 50 min. Scheelt toch wel wat.

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 20:03

Heb het ook al een keer gedaan, moest ik van Utrecht naar Ede/Wageningen. Wist ik veel wat ik moest hebben. Dus trein naar Den Bosch gepakt. Duurde eeuwigheid voordat ik er was. En vol dat de trein van Den Bosch naar Arnhem was, niet normaal.

Had vanmorgen nét pech, stoptrein naar zutphen was weer eens later, en aangezien de intercity naar arnhem één minuutje eerder vertrekt, nét gemist. En ook mede dankzij slome mensen voor me. Maar goed, stoptreintje gaat wat later, maar ik baalde wel.

steeffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 21:25

Mijn eerste treinreis ging wel goed, was alleen wel blij dat ik naar centraal was gegaan met de metro ipv naar sloterdijk.. trein vertrok ruim 5 minuten te laat en dat is met dit weer toch wel erg koud Knipoog

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 22:14

Mijn eerste treinreis van 2009 verliep niet echt volgens plan Clown
Nadat is 2 weken geleden hier neer had gezet dat ik 5 uur had gedaan over utrecht-Maastricht, kan ik nu zeggen dat ik 2 uur en 5 minuten heb gedaan over Tilburg-Rotterdam (normaal 47 minuten).
En de reden: jawel, weer een aanrijding met een persoon! En was bij Gilze Rijen gebeurd terwijl mijn trein bijna aan zou komen in Tilburg dus dat ging nog wel heel lang duren dus toen via Den Bosch naar Utrecht naar Rotterdam *zucht* . En de prijs zelfs nog omhoog gegaan ook!
Vandaag verwachtte ik ook vertraging ivm sneeuw maar had van Rotterdam tot Maastricht maar 5 min vertraging in totaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 23:58

Inoterry gefeliciteerd Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 23:58

Wat mn vader me net vertelde.. vanmorgen is er een leerling van de school waar hij werkt voor de trein gesprongen hier op het station..