getver, er gebeuren hier rare dingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Re: getver, er gebeuren hier rare dingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 19:04

Chiqa, als er iemand in de buurt apparatuur had gehad, was dat vast wel aangeboden aangezien er al tig keer gezegd is door lonneke dat ze de mogelijkheid zelf niet heeft. Ik vind dat helemaal niet zo raar, ik zou zo ook niemand in mn omgeving weten die iets op kan nemen!
Sceptisch ok maar ik vind je ook niet echt vriendelijk overkomen (nu wel trouwens, bedoel de eerdere berichten), dat had wel anders gekund vind ik.
Het zal gewoon een of ander huisgeluid zijn, helemaal in flats hoor je soms van alles. Ik vind dus ook dat er geen reden is om hieraan te gaan twijfelen... alleen omdat ze het niet direct opneemt en hier neer zet?
Ben benieuwd wanneer de velux belt! Soms zijn dat soort bedrijven echt drama....

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 19:11

Lees ookal een tijdje mee,

Chiqa niet zo'n probleem er van maken.

TS ik hoop dat je er snel achterkomt wat het is!

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-08 19:58

het zijn trouwens allemaal kelderboxen. het is niet dat ik een aparte kelder onder mijn eigen woning heb. ik woon dus in een apartement op de 1e verdieping ( ik heb dus nog onderburen) en het lijkt me dus sterk dat ik dan wel herrie uit die kelderbox zou horen en mijn buren niet. ik ga morgen weer bellen met velux, hopenlijk weten ze morgen wanneer ze komen. ik hoop zo dat dit word opgelost.

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 22:27

Misschien dat er bij jou in de muur net effe een soort van stagnatie zit en dan hoor alleen jij dat en je buren niet.
Ik vind het nu ook wel tijd worden dat die lui van Velux eens komen zeg.

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-08 22:36

Onassa schreef:
Misschien dat er bij jou in de muur net effe een soort van stagnatie zit en dan hoor alleen jij dat en je buren niet.
Ik vind het nu ook wel tijd worden dat die lui van Velux eens komen zeg.

zeg dat wel. ik ga morgen toch maar weer bellen met velux. dan weet ik tenminste iets meer. en natuurlijk hopen dat het spook zich even laat horen als die man van velux er is. Haha!

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 22:42

Dat zal je altijd zien ja!
En ach...als het een leuke monteur is moet hij maar wat langer blijven ,bakkie koffie erbij enzo Clown

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 23:01

Het kan natuurlijk zijn dat die muur bij de buren goed geisoleerd is, en die van jou niet Knipoog

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 16:38

en??

hoe was deze dag vandaag??
Haha!

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 17:01

Ik lees al een tijdje mee, apart verhaal.

Is er nu al eens iemand langs geweest?

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-08 17:30

nee, ze zijn nog niet langsgeweest. ik ga ze morgen maar eens bellen want ik baal er stevig van dat ze niet bellen. ik wil echt dat ze deze week nog langs komen want het blijft toch in mijn hoofd spoken dat geluid.

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 17:37

Zou je vandaag niet al bellen? Of was er niemand bij Velux?

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-08 18:09

ik zou inderdaad vandaag al bellen, heb ik ook gedaan maar ze waren telkens in gesprek. en toen ik weer terug wilde bellen kreeg ik mijn psyg. op bezoek en daarna is het er niet meer van gekomen, vandaar dat ik t morgen nog eens probeer

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 18:11

heb je je psych ook gevraagd naar het geluid en haar eventueel laten luisteren ?

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-08 18:23

ja, gelukkig wel. hij heeft het ook gehoord en dus zit het niet in mijn kop. hij is hier wel bijna een uur of anderhalf geweest, maar gelukkig ligt het dus niet aan mij. hij vond het ook een vreemd geluid, dacht ook dat het uit de ene muur kwam. ben dus benieuwd wat het nou is.

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 18:24

Nou wel fijn dat eindelijk iemand anders het ook gehoord heeft Knipoog Ben je toch van die onzekerheid af mocht je je twijfels nog gehad hebben !

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-08 18:31

nou, op een gegeven moment ga je dus echt aan jezelf twijfelen hoor. maar t ligt dus niet aan mij. ik ben blij dat hij het ook heeft gehoord, dan is het iig geen geest maar echt iets technisch.

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 18:39

Heb je tijdens die geluiden al eens je oor tegen de muur gedrukt? Soms hoor je dan immers wat meer...
Ik vind het vervelend voor je dat het nog altijd niet opgelost is.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 19:13

Kom net dit topic tegen, heb even globaal doorgebladerd...

Lonneke, wat heb je goed op de situatie gereageerd Lachen Dáárom woon je nu op jezelf, omdat je dit soort situaties nu de baas kan Haha!

Ik ben ook wel heel erg nieuwsgierig naar het geluid, en als ik jou was zou ik ZEKER de velux morgen even bellen, want het blijft raar.. Wij hebben thuis ook wel eens zo'n spook gehad, klonk als een soort vogel in nood.. Bleek achteraf de CVketel te zijn die bijgevuld moest worden, maar ik kreeg er echt een heel naar gevoel van toen ik nog niet wist wat het probleem was...
Maar ik begrijp dat het bij jou niet uit de ketel komt..

Hahaha gelukkig maar dat je psych het ook heeft gehoord Lachen Ik was van de zomer in Italië op vakantie, en ik hoorde telkens op de boulevard een soort heel hoog piepje, als een flitser die laadt.. M'n vriend hoorde niks, maar ik werd ondertussen knettergek van dat geluid.. En dan ga je écht aan jezelf twijfelen he!!

Inseperable

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 21:12

Oe, krijg helemaal de kriebels..

Ik ga er nu even van uit dat het een 'goede' geest is. Waarschijnlijk probeert hij/zij contact met jou te maken. Dat zit dan in jou, kan je niks aan doen. Dan heb je gewoon een bepaalde gave. Die vriend (ofwiewashet?) van je, die hoort/ziet niks, dus die heeft die gave niet om dat te horen/zien. Jij bent speciaal, je hebt een gave.

Verder zou ik er wel iemand bij hebben die serieus met geesten kan communiceren. Er zijn natuurlijk altijd 'slechte' geesten.. Maar misschien kan een medium jou wel helpen.

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 21:32

Fijn dat iemand het ook heeft gehoord! Geeft inderdaad net dat stukje zekerheid dat niet alleen jij het hoort!
Hoop dat het snel eens opgelost wordt, er is vast een logische verklaring voor, maar zie die maar eens te vinden he. Harstikke knap dat je zo nuchter blijft hoor Lachen

(En de rest van de mensen die het in dit geval over geesten heeft, even down to earth hoor! Prima als je er in gelooft, maar in dit geval is het toch echt geen geest hoor!)

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 21:52

De mensen die nog over geesten praten, wat inderdaad prima is, hebben het topic niet gelezen .. ZOuden ze eens moeten doen Clown

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 22:09

BinkyMonster schreef:
Oe, krijg helemaal de kriebels..

Ik ga er nu even van uit dat het een 'goede' geest is. Waarschijnlijk probeert hij/zij contact met jou te maken. Dat zit dan in jou, kan je niks aan doen. Dan heb je gewoon een bepaalde gave. Die vriend (ofwiewashet?) van je, die hoort/ziet niks, dus die heeft die gave niet om dat te horen/zien. Jij bent speciaal, je hebt een gave.

Verder zou ik er wel iemand bij hebben die serieus met geesten kan communiceren. Er zijn natuurlijk altijd 'slechte' geesten.. Maar misschien kan een medium jou wel helpen.

ahum...no comment! Koe

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 22:19

Dreeetje schreef:
De mensen die nog over geesten praten, wat inderdaad prima is, hebben het topic niet gelezen .. ZOuden ze eens moeten doen Clown

maar er is toch nog altijd niet duidelijk wat het geluid WEL is toch?

ineke1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 22:21

Nope LimaMambo dat is nog steeds niet duidelijk, hopenlijk kan de monteur dit uitsluiten Knipoog

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-08 22:29

nee het is nog altijd een raadsel wat het wel is. ik hóóp er nog achter te komen, maar ik geef mezelf eigenlijk weinig kans. ik moet er maar mee leren leven denk ik. morgen ga ik velux weer bellen, ik hoop dat zij deze week nog kunnen komen. misschien dat zij me wat wijzer kunnen maken.