Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Onassa schreef:Misschien dat er bij jou in de muur net effe een soort van stagnatie zit en dan hoor alleen jij dat en je buren niet.
Ik vind het nu ook wel tijd worden dat die lui van Velux eens komen zeg.
Ben je toch van die onzekerheid af mocht je je twijfels nog gehad hebben !
Dáárom woon je nu op jezelf, omdat je dit soort situaties nu de baas kan
Ik was van de zomer in Italië op vakantie, en ik hoorde telkens op de boulevard een soort heel hoog piepje, als een flitser die laadt.. M'n vriend hoorde niks, maar ik werd ondertussen knettergek van dat geluid.. En dan ga je écht aan jezelf twijfelen he!! 
BinkyMonster schreef:Oe, krijg helemaal de kriebels..
Ik ga er nu even van uit dat het een 'goede' geest is. Waarschijnlijk probeert hij/zij contact met jou te maken. Dat zit dan in jou, kan je niks aan doen. Dan heb je gewoon een bepaalde gave. Die vriend (ofwiewashet?) van je, die hoort/ziet niks, dus die heeft die gave niet om dat te horen/zien. Jij bent speciaal, je hebt een gave.
Verder zou ik er wel iemand bij hebben die serieus met geesten kan communiceren. Er zijn natuurlijk altijd 'slechte' geesten.. Maar misschien kan een medium jou wel helpen.
Dreeetje schreef:De mensen die nog over geesten praten, wat inderdaad prima is, hebben het topic niet gelezen .. ZOuden ze eens moeten doen