Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:@ Poeltje:
Misschien is het wel een goed idee om een dagboek te gaan schrijven, maar op die manier haal ik alle emoties weer boven. En daar heb ik gewoon geen zin meer in.
Ik weet niet of wat voor manier jij denkt dat ik met mezelf in de knoop zit. Want ik zie het vooral als onzekerheid. En zolang ik leuke dingen doe, is er niets aan de hand. Ik heb alles wat ik me maar kan wensen, ik zou nooit van mijn leven voor de trein springen of whatever. Want daarvoor is het leven te mooi.
Janine1990 schreef:Roddelen is niet netjes nee, maar het is wel fijn dat mensen je op die manier gerust willen stellen. Dat er jongens zijn die vinden dat ik blij moet zijn dat ik van Geert af ben. En weetje, dat ben ik af en toe ook. Ik kan me niet voorstellen dat na alles wat er is gebeurd, wij ooit nog weer bij elkaar zouden komen. Oké, je weet nooit wat de toekomst je zal brengen.
Janine1990 schreef:Wat ik zei, is niet omdat ik vind dat je niet van zo iemand kan houden, maar door alles wat hij over haar heeft gezegd. Want dat is ook absoluut niet eerlijk. En het komt over als een nep-relatie, wat wij uiteindelijk hebben gehad. Ik wil de waarheid. Ik kan er niet tegen als ik dingen weet, die niet worden bevestigd. Zo ook over mensen die mij niet mochten, en maar deden alsof. Daar kan ik absoluut niet tegen. Zeker als ik ze bijna over me kan horen roddelen, dat soort dingen voel ik. Die dingen mag je me recht in mijn gezicht komen vertellen. Als iemand ruzie met me zoekt, kan dat ook recht in mijn gezicht. Ik ben voor niemand bang, en ik durf mijn fouten toe te geven. Oké, klinkt heel groot. Maar je snapt hopelijk op welke manier ik het bedoel.
Het gaat niet om het feit dat ze dik is, en wat dan ook. Het gaat om de woorden die hij over haar te vertellen had, en vervolgens haar weer recht in de armen loopt. Dan zak je diep, in mijn ogen. HEEL DIEP!
Op die manier verlies ik mijn gevoel voor eigenwaarde, ik betekende uiteindelijk niets voor hem. En wat gaat hij straks tegen haar zeggen? "Janine? Oooh, die betekende niets voor me! Al ligt ze morgen dood op bed, wat kan mij dat schelen!"
Janine1990 schreef:Het doet ook pijn, te bedenken dat hij misschien door mijn gedrag/karakter, niet verder met me kon. Ik heb nogal een drang om perfect te zijn. En dat zal ik waarschijnlijk nooit worden.
Janine1990 schreef:Over een paar maanden zal ik er vast om kunnen lachen
L0veJ0la schreef:Ben je nog steeds verliefd op hem? en je hoopt dat jullie terug elkaar komen toch?.. Maar waarom gaat jou ex terug naar zijn ex.??
L0veJ0la schreef:Nee inderdaad, het is zo!!
Stel: Als hij staat bij de deur om jou te wachten. Hij wilt jou terug hebben dan wat ga je dan doen?
xDramaQueen schreef:misschien heeft zijn ex wel een geweldig karakter, niet om je de grond in te boren maar je bent zo verschrikkelijk jarloers,bezitterig, claimerig dat je knappe koppie je daar niet mee kan redden, ikzelf val ook op meiden (beide) en met de meiden die loslaten red ik het langste, maar heb ze ook gehad dat ze dag en nacht bleven bellen uit jaloerzie en waar ik was, hoe mooi of knap je dan ook bent, voorkeur gaat naar karakter, en dat is bij steeds meer mensen dus denk niet dat haar uiterlijk zo erg is, wie weet is ze wel beeldschoon van binnen.
Janine1990 schreef:xDramaQueen schreef:misschien heeft zijn ex wel een geweldig karakter, niet om je de grond in te boren maar je bent zo verschrikkelijk jarloers,bezitterig, claimerig dat je knappe koppie je daar niet mee kan redden, ikzelf val ook op meiden (beide) en met de meiden die loslaten red ik het langste, maar heb ze ook gehad dat ze dag en nacht bleven bellen uit jaloerzie en waar ik was, hoe mooi of knap je dan ook bent, voorkeur gaat naar karakter, en dat is bij steeds meer mensen dus denk niet dat haar uiterlijk zo erg is, wie weet is ze wel beeldschoon van binnen.
Wie weet, ja. Maar wees dan niet zo'n banketstaaf om aan mij te vertellen dat ze wel dood kan vallen, en ze niets heeft betekend. Want daar kan ik absoluut niet tegen. Het gaat niet om de daad zelf, het gaat om wat hij tegen mij heeft gezegd over haar. Ik hou niet van liegen. Wees dan ook zo eerlijk en geef toe dat je hebt gelogen. Want ik ben niet de enige die fouten toe moet geven.
Ik hoop toch niet dat ik zo ben als jij mij omschrijft, want ik heb er ontzettend hard aan gewerkt. En ik hoop toch echt dat dat wel zijn vruchten heeft afgeworpen.
Natuurlijk ben ik nu jaloers, maar vooral omdat ik zo onzeker ben over mezelf.
Janine1990 schreef:L0veJ0la schreef:Nee inderdaad, het is zo!!
Stel: Als hij staat bij de deur om jou te wachten. Hij wilt jou terug hebben dan wat ga je dan doen?
Hem eens even goed de waarheid zeggen.
Maar ik weet dat dat niet gebeurd hoor
xDramaQueen schreef:komt het misschien niet in je op dat hij dat zei puur om jou tevreden te stellen, want ik kan me daar iets goed bij voorstellen, dat doet ELKE man, helemaal als je verschrikkelijk jarloers bent probeert hij jou op te peppen met ja maar jij bent veel leuker, dat doet elke man, tuurlijk gaat hij niet zeggen dat hij haar het einde vind, wat denk je dan dat dat opleverd bij jou... dat had jij nooit geaccepteerd.
L0veJ0la schreef:Oke, als je zegt dat..!! wie weet?
Jouw langste relatie met hem 9 maanden toch?..
Janine1990 schreef:L0veJ0la schreef:Oke, als je zegt dat..!! wie weet?
Jouw langste relatie met hem 9 maanden toch?..
Wij hebben inderdaad 9 maanden verkering gehad.
tegen jou. Door er zo in te duiken, laat je jezelf kwetsen en haal je je steeds meer dingen in je hoofd en DUS laat je het nog steeds niet LOS !! L0veJ0la schreef:Oke, Dat is wel beetje anders..maar waarom ben je jaloers op haar dan?
Mijn langste relatie met mijn ex. 2 jaar en halfjaar verkering gehad.. Hij was mijn eerste grote liefde!
fargo schreef:Je maakt het zelf een groot probleem door alles te analyseren en van alle kanten te bekijken en alle andere zaken daardoor in twijfel te trekken.
Het is vrij simpel, Hij komt haar weer tegen, zij is beschikbaar en er gebeurt toevallig wat. Maak niet alles tot een groter plan of tot "er is gelogen", je maakt het veel te moeilijk en betrekt alles op jezelf.
De hele wereld is bezig met zijn eigen leven en zijn of haar eigen geluk, ook je ex doet dat en jij moet dus leren om niet bij alles en iedereen te denken dat dat door jou of om jou gaat of dat hij/zij toch moet weten dat het jou zou kunnen kwetsen. Je betrekt alles op jou, maar zo zit de wereld niet in elkaar dat ze met alles en iedereen rekening houdt en dat kun je ook niet verwachten. Stel je zelf niet zo open op en duik er niet zo in, laat het eens los. De acties van nu staan toch min of meer los van het verleden, er is niet een geheime rode draad ofzo die je moet ontdekken of een samenzweringtegen jou. Door er zo in te duiken, laat je jezelf kwetsen en haal je je steeds meer dingen in je hoofd en DUS laat je het nog steeds niet LOS !!
laugrease schreef:Jeetje Janine! Het is al meer dan twee maanden uit en het lijkt alsof je nog steeds nergens anders mee bezig bent. Word je daar zelf niet compleet gestoord van? Ik raad je eerlijk gezegd aan om dit topic te sluiten, door alle reacties blijf jij er alleen maar meer en meer over doormalen en denken en analyseren, ik denk dat je daar gewoon eens mee moet stoppen. Je zegt steeds wel hoe gelukkig je bent, en dat zal uiteraard zo zijn (!!), maar ik weet bijna zeker dat het nog beter wordt als je het hele hoofdstuk 'Geert' eens en voorgoed af kan sluiten. En dat helpt denk ik al door dit topic te sluiten, aangezien dit nogal veel denkwerk over hoofdstuk Geert van je vraagt. En dat is gewoon niet waar je nu mee bezig moet zijn!!!!
En dat je je zo ontzettend druk maakt over die (blijkbaar dikke) exvriendin van hem, waarom? Ga je zelf nou eens heeeeeel erg precies na waarom je je daar zo druk over maakt. Natuurlijk kan je er van balen, het is ook stinkmodder. Maar waarom slaat dat volledig door tot enorme twijfels aan je afgelopen relatie, jezelf en weet ik veel wat nog meer??
En ik ben het trouwens ook eens met de mensen die zeiden dat je zelf net zo grof op dat meisje reageert (door haar constant dikkie dik, sleaze enzo te noemen), en dat dat je gewoon geen goed doet. Zolang je er boven blijft staan voel je je ook beter over jezelf.
fargo schreef:JAaaaaa:
1 je trekt de 9 maanden in twijfel, dat slaat nergens op want die waren goed (dus geen complot nodig!)
2 je gaat nu vergelijken wie er knapper is de ex of jij terwijl hij tijdens jullie relatie niets met haar wilde dus hij vond jou destijds leuk genoeg >
En wat hij nu doet staat op zich los van wat hij hiervoor voelde. Jullie hebben toeschouwers van beide kanten en dat maakt dat jullie beide een beetje een showtje weg geven..
3 Je vertelt dat je met 2 jongens hebt geknuffeld waar hij bij stond; jij mag dat wel, maar hij mag het niet terwijl de ander er bij is???? > Dat is meten met 2 maten! Jij houdt ook de boot dus niet af!
4 Who cares wat hij nu over jou zegt, je WEET dat hij om je gegeven heeft dus Whatever als hij nu anders over je praat (zo werkt dat jammer genoeg nu eenmaal, er wordt nu eenmaal gepraat), waait ook wel weer over.
5 al gaat hij met de hele wereld kussen, het is jouw vriend niet meer, verdiep je er niet meer in want het helpt gewoon niet en of ze mooier, dikker, blauwer of geler zijn dan jij is niet interessant
6 En eerst vulde je steeds in voor hem dat hij eigenlijk nog wel zou willen en nu vul je in voor hem dat hij je nooit gewild heeft, kijk dat zijn 2 grote extremen volgens mij..![]()
![]()
Dit zijn een paar dingen waarin je niet helemaal eerlijk bent tegenover jezelf of waarin je veeel te veel analyseert en complotten zoekt..
L0veJ0la schreef:Ik zie dat jij zo veel pijn in je hart bent., Misschien maakt jou ex om jou te jaloers maken. of wat dan ook!!
Weetje, Misschien maakt hij zo lol met haar.!! verder niks.!!
Jou ex doet het zelf toch?