Moet ik hem even met rust laten?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eekhoornerik

Re: Moet ik hem even met rust laten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-08 15:08

Sorry iedereen...het was verzonnen...wilde gisteravond met andere bokker even de boel wat leven inblazen...

En heb de hele avond en nacht aan hem gedacht. Nee ik ben niet zo! Zou niet durven! Zou ook nooit vreemdgaan! Als ik voor iemand kies dan is er geen ander!

Mijn oprechte excuses voor de verwarring. We wilden gewoon even kijken hoe er gereageerd zou gaan worden. Ik zal in het andere topic ook even alles uitleggen.

Hij smste dat hij net thuis is en dat hij straks belt als iedereen weg is.

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 15:10

Jij bent wel een beetje raar bezig zo Sigaar

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 15:11

Ik weet ook niet wat ik er van moet zeggen eerlijk gezegd.
Ergens zie ik het eerlijk gezegd als een vraag om aandacht.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-08 15:15

het was helemaal geen vraag om aandacht. Anders had ik het wel in dit topic gezet. Het is een HK topic waarin veel gedolt wordt! En een dolletje moet kunnen in een HK topic lijkt mij!

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 15:16

Nou goed, TS zegt dat het een dolletje is, wie zijn wij om te oordelen daarover?
Laat ik het maar houden op vreemde timing. Knipoog

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 15:19

We hoeven er niet over te oordelen, maar TS moet wel beseffen dat ze hierdoor minder geloofwaardig overkomt in de topics die wel serieus zijn. Ik geloof haar op haar woord, ik denk ook niet het echt gebeurd is. Maar het is niet slim om te toen met betrekking tot je geloofwaardigheid.

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 15:20

Het blijft een vreemde actie... Maargoed, ik hoop dat je straks duidelijkheid krijgt van O.!

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-08 15:20

gekkesies schreef:
Nou goed, TS zegt dat het een dolletje is, wie zijn wij om te oordelen daarover?
Laat ik het maar houden op vreemde timing. Knipoog

Inderdaad! Ik was gister behoorlijk down en heb uiteindelijk wel kunnen lachen. Ben niet naar de kroeg gegaan omdat ik totaal niet in de stemming was en dat zegt wel wat lijkt mij. Ook omdat hij er dan niet zou zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 15:21

TS is zich te weinig bewust geweest dat mensen berichten nalezen?? Soms wordt alles aan elkaar geknoopt op bokt. Zo bv een bokker die even haar hondje een keertje zonder lijn uitlaat, die krijgt meteen haar doopzetel over haar kop getrokken bij dat ene bericht.

Leatits pas op met je dolletjes, bokt kan een wending gaan nemen die niet goed voor jouw is. Bokt kan heel kwetsend zijn...

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 15:21

Janine1990 schreef:
We hoeven er niet over te oordelen, maar TS moet wel beseffen dat ze hierdoor minder geloofwaardig overkomt in de topics die wel serieus zijn. Ik geloof haar op haar woord, ik denk ook niet het echt gebeurd is. Maar het is niet slim om te toen met betrekking tot je geloofwaardigheid.

Daar ben ik het wel mee eens, vandaar mijn 'vreemde timing' Ja
Maar goed, daar gaat dit topic ook niet over, wat mij betreft is dat akkefietje in ieder geval afgedaan. Lachen

Teelee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 15:25

Ik reageer hier ook maar ff!!
Ik zat gister avond (en eergister ook nog ff trouwens) met TS op msn! We vonden het topic daar een beetje doods, en toen heb ik besloten om er een beetje lol in te gooien met Laetitia! Aangezien er een beetje actie moest komen hebben we besloten om een trio erbij te halen. Aangezien je dan nog een lekker kunt lachen.

Dat is gelukt vanacht/gisteravond. Maar achteraf een beetje stom natuurlijk met dit topic in ons achterhoofd.

Hierbij wil ik dus ook ff zeggen dat de trio niet gemeend is, en TS het serieus moeilijk heeft met deze jongen!

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 15:32

Kom op jongens, moet kunnen toch, even lachen....
Ben benieuwd wat hij gaat zeggen Laetitia! Weet je zelf al een beetje wat je wilt? Is misschien wel handig voordat je het gesprek met hem aangaat..

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-08 15:39

nee ik weet niet wat ik wil zeggen. Dat is het lastige...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 15:40

Ben ook wel heel erg benieuwd!!
Ik denk wel dat je heel eerlijk moet zijn en moet vertellen dat je er erg mee zat. Duidelijk zijn. En vertellen dat je dacht dat het uit was. Bijvoorbeeld...

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 16:48

Haha Laetiets, ondertussen nog tijd hebben om te msnen, te PBen en op bokt te schrijven. Moeten vast saaie mannen zijn geweest dan Tong uitsteken

Ik vind het heel jammer dat nu toch zelf weer hebt proberen te bellen.
Gun hem de tijd om rustig naar huis te gaan, gun hem de tijd om zijn koffertje uit te pakken en even een bakkie koffie te drinken.
Laat hem even bijkomen van zijn ziekenhuis avontuur!
Spreek met ons af dat je vandaag en morgen zelf niet meer belt.
Hij is er van op de hoogte dat je hem wil spreken EN hij heeft gesmst dat hij je gaat bellen, dus geef hem die ruimte ook.

In andere woorden, je bent momenteel een beetje ongeduldig en daardoor een beetje opdringerig. Knipoog (en dat is voor een kerel reden om te denken, oh ik word niet goed van die meid)

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-08 17:14

Heb hem gisteravond sms gestuurd dat ik vandaag alles uit zou leggen omdat hij nogal heel erg verbolgen reageerde op mijn smsje of het nu aan of uit was. Was zich denk ik van geen kwaad bewust.

Dus heb ik hem vandaag gebeld om het eea uit te leggen, aangezien hij nu ook niet weet wat er aan de hand is.

Maar goed, ik wacht nog wel hoor! Hij belt zowiezo, is wel zo netjes geweest me een sms te sturen dat hij me belt.

En ik denk dat ik gewoon vertel dat ik de laatste week heel erg in de war ben geweest. Dat is namelijk de waarheid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 17:17

Goed plan! Goed uitpraten dit gevalletje. Iig weet je nu dat het niet uit is! Probeer hem duidelijk te maken waarom je zo denkt.

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 17:40

Ehh sorry hoor, maar vind het nogal kinderachtig, die grapjes over een trio. Maarja, zelf weten.
Ben erg benieuwd hoe jullie telefoongesprek zal verlopen.

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 18:06

Inderdaad gewoon de waarheid spreken.
En een dolletje moet inderdaad kunnen, maar wel vreemde timing Nagelbijten / Gniffelen

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-08 18:12

Ben benieuwd of ik zo wat door mijn keel krijg...ben er weer misselijk van! En ik ben al zoveel afgevallen door de laatste paar maanden...

Mijn skinnyjeans die ik te klein had gekocht zit nu zelfs ruim! Het makkelijkste is om gewoon nooit een relatie te beginnen, kan ik tenminste weer normaal eten en word ik weer wat dikker.

Maar ik moet leren, leren en leren...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 18:19

Een relatie moet je wel een goed gevoel geven. Als je de volgende keer weer ergens onzeker over bent, vraag er dan meteen naar. In een relatie moet je alles kunnen vragen. Als je er mee blijft rondlopen, dan haal je je alles in je hoofd en word je onzeker.

se7entje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 18:29

Was een leuk geintje TS, maar vond het al een vreemde actie.
Ennieweg, jou leven dus het was jou keuze geweest als het wel zo had geweest.
Maar, Ik zou inderdaad ook nu afwachten op hem, hij heeft gezegd te bellen dus moet je hem idd die ruimte geven.
Nou zegt russel dat je in een relatie allles moet kunnen zeggen maar ik kan me voorstellen dat je dat in het begin niet zo goed durft.
Kan me ook voorstellen dat een man schrikt als je alles in het begin al wilt weten, zeggen, vragen e.d.
Maar als je naar het begin bij jullie kijkt heeft ie gezegd daar tegen te kunnen dus kan je het wel wagen zou ik zeggen.
Weet goed wat je allemaal wil zeggen/vragen als ie je belt, zet het desnoods op papier zodat het overzichtelijk is.
Succes ermee.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 18:42

laetitia schreef:
hij ligt niet meer in het zkh. En ik weet niet of hij thuis is of bij zijn ouders,aangezien hij niets kan dan platliggen...

Tja en die ouders kennen jou niet , dus deze is wel logisch en niet alleen onzeker.. ff verder je berichten lezen Lachen

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 18:52

laetitia schreef:
Heb hem gisteravond sms gestuurd dat ik vandaag alles uit zou leggen omdat hij nogal heel erg verbolgen reageerde op mijn smsje of het nu aan of uit was. Was zich denk ik van geen kwaad bewust.

Dus heb ik hem vandaag gebeld om het eea uit te leggen, aangezien hij nu ook niet weet wat er aan de hand is.

Maar goed, ik wacht nog wel hoor! Hij belt zowiezo, is wel zo netjes geweest me een sms te sturen dat hij me belt.

En ik denk dat ik gewoon vertel dat ik de laatste week heel erg in de war ben geweest. Dat is namelijk de waarheid.

Ik denk dat dat een goed idee is,, maar over de foon?

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 18:53

laetitia schreef:
Ben benieuwd of ik zo wat door mijn keel krijg...ben er weer misselijk van! En ik ben al zoveel afgevallen door de laatste paar maanden...

Mijn skinnyjeans die ik te klein had gekocht zit nu zelfs ruim! Het makkelijkste is om gewoon nooit een relatie te beginnen, kan ik tenminste weer normaal eten en word ik weer wat dikker.

Maar ik moet leren, leren en leren...

Heb je hier geen hulp voor ofzo? Deze onzekerheid is niet kicken, heb het zelf ook gehad heb ht nu redelijk onder controle