Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
gekkesies schreef:Nou goed, TS zegt dat het een dolletje is, wie zijn wij om te oordelen daarover?
Laat ik het maar houden op vreemde timing.
Janine1990 schreef:We hoeven er niet over te oordelen, maar TS moet wel beseffen dat ze hierdoor minder geloofwaardig overkomt in de topics die wel serieus zijn. Ik geloof haar op haar woord, ik denk ook niet het echt gebeurd is. Maar het is niet slim om te toen met betrekking tot je geloofwaardigheid.
(en dat is voor een kerel reden om te denken, oh ik word niet goed van die meid) 

laetitia schreef:hij ligt niet meer in het zkh. En ik weet niet of hij thuis is of bij zijn ouders,aangezien hij niets kan dan platliggen...

laetitia schreef:Heb hem gisteravond sms gestuurd dat ik vandaag alles uit zou leggen omdat hij nogal heel erg verbolgen reageerde op mijn smsje of het nu aan of uit was. Was zich denk ik van geen kwaad bewust.
Dus heb ik hem vandaag gebeld om het eea uit te leggen, aangezien hij nu ook niet weet wat er aan de hand is.
Maar goed, ik wacht nog wel hoor! Hij belt zowiezo, is wel zo netjes geweest me een sms te sturen dat hij me belt.
En ik denk dat ik gewoon vertel dat ik de laatste week heel erg in de war ben geweest. Dat is namelijk de waarheid.

laetitia schreef:Ben benieuwd of ik zo wat door mijn keel krijg...ben er weer misselijk van! En ik ben al zoveel afgevallen door de laatste paar maanden...
Mijn skinnyjeans die ik te klein had gekocht zit nu zelfs ruim! Het makkelijkste is om gewoon nooit een relatie te beginnen, kan ik tenminste weer normaal eten en word ik weer wat dikker.
Maar ik moet leren, leren en leren...