Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik heb het idd ook 1 keer meegemaakt maar bevalt me prima een vriend, moet je wel een leukerd hebben natuurlijk.
naath schreef:Indd.
Ik denk eerder dat het 'obesessieve' gedrag van mij word verward met het niet kunnen loslaten. Ik héb altijd alles geweten van hem, deed alles samen. En nu dat niet meer zo is is het moeilijk dat te accepteren en wordt het dus gezien als obesessie omdat ik (nog) veel met hem bezig ben?
Ik voel me echt niet goed vandaag (zie topic op MensenWelzijn).
@UpToDance, wat vervelend! Maar ach, alles komt goed.
Ik zat ook even goed naar de tekst van dit liedje te luisteren: Whitney Houston - I will always love you.
Eigenlijk is deze heeel erg van toepassing maar het is makkelijker gezegd dan gedaan.
zo goedkoop. Maar o wee als ze zelf een keer gekwetst wordt, dan moet zeker de hele wereld haar troosten?
Kyno schreef:Nou sorry maar ik vind het toch redelijk obsessief gedrag als je zo veel met iemand / iets bezig bent.
Je stelt je zó afhankelijk op van die jongen!
Daarbij kun je wel de ander aanwijzen als 'schuldige', maar zodra je wijst wijzen er 10 vingers terug.
Ofwel; wat je met je leven doet heb je zelf in de hand.
Het zijn keuzes! Jij KIEST er op dat moment voor om te gaan zwelgen in zelfmedelijden om 'wat je allemaal wel niet is aangedaan.' In plaats daarvan kun je ook voor jezelf kiezen en een ander pad in slaan. Je bent zelf verantwoordelijk voor de wijze waarop je op zulke dingen reageerd en ik denk dat bovenstaande reacties geen goede manier is om adequaat met dergelijke reacties om te gaan.
Nu kun je bijvoorbeeld mij naar mn hoofd toe smijten dat ik wel anders zal piepen wanneer ik zelf in een dergelijke situatie zit; maar geloof me, met dat bijltje heb ik ook gehakt.
Het klinkt misschien gigantisch hard & zal met deze uitspraak hier geen vrienden maken (maar goed, daar ben ik hier ook niet voor) maar ik vind het een teken van geestelijke zwakheid om je zo mee te laten slepen door een jongen. Kom op meid! Geef jezelf even een schop onder de kont en kies voor hetgeen voor JOU het beste is. Uiteindelijk moet je het toch alleen doen. Laat je gedrag / stemming niet zo afhangen van anderen! Wanneer je dat blijft doen kom je jezelf steeds weer tegen. Laat jezelf niet gek maken door alles wat hij doet en niet doet; sommige mensen moet je gewoon laten voor wat ze zijn.
& wat betreft de opmerking dat het in naath's geval anders is omdat hij haar ook niet los kan laten: het is maar net hoe je het leest... Ik denk altijd maar; als hij gek genoeg op haar is dan zou dit allemaal niet eens gebeurd zijn dus blijkbaar is het niet zó best gesteld met zijn gevoelens voor haar. Waak ervoor dat je zijn speeltje niet wordt! Je verdient respect; laat dat zien! Geloof in jezelf, daar heb je anderen niet voor nodig.
Heel vaak wordt het gezegd dat ik een mooie en vooral lieve vrouw ben waar veel mannen van zouden willen dat ze zelf zo'n ene hadden. Ik zie dat echt niet, whahahaha........
Op een dag raakte ik in gesprek met een Tibetaanse monnik (boeddhist) en daarvan heb ik zóveel opgestoken. Dat heeft bij mij echt een kwartje doen vallen. Het leven moet je proberen niet te ingewikkeld te maken.
Kyno schreef:@ Zoezi; dat zou heel goed kunnen hoor!
Als ik het zo lees heb je veel gedaan om je gedachten te verzetten en dat is zeer bewonderingswaardig! Jij hebt wel degelijk actie ondernomen om verandering te weeg te brengen en wanneer dit niet lukt kan dat natuurlijk heel frustrerend zijn, maar als ik bovenstaande lees ben jij al een heel eind gekomen! Echt top meid! Zo kom je er echt wel!

_Micha_ schreef:Ik snap niet waarom jij je excuses zou moeten aanbieden?
UpToDance schreef:Ik denk dat dit je heel goed gaat doen Nathalie! Nu zal het heel moeilijk zijn en je zal hem nog meer gaan missen, maar over een paar weken(misschien wel dagen!!) denk je er heel anders over. Geloof mj maar!
(ofja of niet) maar hij kan toch wel begrijpen als jij ergens overstuur over bent dat je ff je ei kwijt moet
en ja dan zeg je soms dingen die je niet meent.
hij weet niet wat ie wilt en houd jou toch stiekem aan het lijntje