Vriend wil afspreken met ex, wat nu?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

griebels

Re: Vriend wil afspreken met ex, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 20:50

Lielle schreef:
een vraagje voor griebels. Ik moet voor het werk regelmatig naar het buitenland, met (vrijwel) uitsluitend mannelijke collega's. Vind je dat raar?

Raar niet, maar wel moeilijk.
Heb ook een vriend gehad die veel in het buitenland zat...
Uiteindelijk is hij naar een grietje in DL gegaan van 15 jaar jonger en niet meer teruggekomen Knipoog

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 20:51

Dorieke
Ik snap het niet, jullie waren zo gelukkig en jullie hadden zulke mooie plannen.
Ik snap het niet.
Waarom doet hij dit ????
Wat een L*L zeg

sterkte meis en als er wat is klik je me maar aan op msn

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 20:52

griebels schreef:
Hoeft ook niets te betekenen, daar gaat het ook niet om, maar het is in mijn ogen NOT DONE...
Misschien dat ik nog van de oude stempel ben Knipoog Ik vind namelijk niet dat dat hoort in een relatie...

En indd de mannen waar ik mee omga, maar dat had ik al gezegd...

In mijn ogen van de heeel oude stempel, ja. Middeleeuws ofzo! Knipoog
Maar andersom doe jij dat dus ook niet? Als je een relatie hebt, ga je ook niet met vrienden op stap, zwemmen, whatever?

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 20:53

Ik heb niet het hele verhaal gelezen alleen de eerste pagina.

Ik zou zeggen, daaaag bekijk het maar, als hij met haar aan het chatten is tot half 2 en niet met jou, en hij wil liever samen bijpraten.....

Rare situatie, nee ik zou het niet leuk vinden, of meegaan en anders doeiiiiiiiiiiiiiii veel plezier, ga maar, en het is afgelopen over en uit.

Zo denk ik erover, ik zou het raar vinden als mijn vriend met een vrouw op stap gaat, ipv met mij, met een groep oke, is wat anders, maar alleen??? en dan ook nog met een ex en hij heeft wat gevoelens voor haar en zij voor hem, nou dan zit er toch iets niet 100% tussen jullie??????????? ik zou het niet leuk vinden nee, dan mag hij gaan ook en haar hebben ook.

Maar ik ben dan ook in een gelukkige situatie dat ik zeker weet dat mijn vriend me niet bedonderd, dus ik vertrouw hem volledig, ook al drinkt er een vrouw bij ons thuis een bakkie koffie terwijl ik er niet ben, t doet me niks, vind t best, we vertrouwen elkaar, dan is er geen reden tot jaloezie en of angst.
Laatst bijgewerkt door Ragdollcat op 04-11-08 21:08, in het totaal 1 keer bewerkt

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 20:55

Nee, wel met vriendinnen, of in een groep vrienden maar niet met een mannelijk iets alleen... Of het moet mijn broertje zijn Haha!

ja ik geloof ook dat ik wat 'moderner' moet worden. Toch vind ik mezelf niet moeilijk in een relatie... Ik geef veel zeg maar. Zoals ik al zei: als ik weet dat mijn gevoel niet terecht is zal ik daar mijn partner niet mee lastig vallen...

Maaruhh, het is niet mijn topic Knipoog
Ik wil best verder praten over dit interessante onderwerp, maar vind het wat banketstaaf voor TS om dat hier te doen Ja

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 20:55

ander topic lijkt me best leuk Ja

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 20:56

Ik ga m'n paarden nog even wat geven maar wil nog even zeggen (sorry voor de ts Ach gut niet banketstaaf bedoeld Knipoog ) dat ik zooo gelukkig ben met m'n relatie! Voor ons zijn veel dingen vanzelfsprekend maar zo te zien aan veel reacties hier en in andere topics met soortgelijke onderwerpen geldt dat lang niet voor alle mensen. Ik vind dat jammer maar blijkbaar is dat (nog) zo.
Later! Doei!

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 20:57

Lielle schreef:

Mij ook!

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 20:58

Ach jezus wat een rotstreek van hem zeg!
Ik heb zo ookwel enigsinds ervaring met 'leuke' exvriendjes..
Bijv had toendietijd me vriend aan de lijn was vlak bij hem in de buurt hij was met 'vrienden' naar kermis, heb uiteindelijk van zn vriend gehoord dat hij met een meisje ook was, ik ging die week naar parijs met school en was in die week jarig, hij zou na parijs naar me toe komen om verjaardag te vieren (hij woont uur van me vandaan) en belde me de avond voor dat ik naar parijs ging op om te zeggen dattie niet ging, met me verjaardag kreeg ik alleeen een smsje met : Gefeliciteerd Haha! Tong uitsteken en meer niet. het weekend van me verjaardag kreeg ik van zn vriend te horen dattie met een meisje dus naaar kermis ook was. en na me verjaardag op zondag stond er <3 (naam) in zn naam en dat was dus niet mijne he.. nou we hebbe gepraat en uiteindelijk had hij dus al een week met dat meissie. het heeft tot voor de zomervakantie volgehouden en toen kwam hij weer dattie me weer wilde zien. uiteindelijk hadden we dag 'afgesproken' maar ik was op camping daar zou hij heen komen (daar ken ik hem van, al 7 jaar lang...we vonden elkaar altijd wel leuk maar in feb 2008 kregen we pas wat) en der was toen spooktocht, ik zou het eigenlijk met hem lopen maar had me dus opgegeven met een anderen jongen. heb toen dus tegen hem gezegt dat ik niet kon die dag (Wat hij overigens mij ook heeeel vaak had geflikt en ik hem weken niet zag) en nu hb ik hem nogsteeds niet gezien. Mis hem ook niet echt Schijnheilig

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 20:59

_Skess_ schreef:
Kan ik beter zelf met een pruik en een zonnebril in het restaurant gaan zitten....

Just like Tippiwan!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 21:00

sflj schreef:
Lielle schreef:

Mij ook!

Laat de creatieveling zijn best doen op een HK topic Knipoog
Wil hem best aanmaken, maar weet geen titel

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-08 21:01

Ilzas schreef:
_Skess_ schreef:
Kan ik beter zelf met een pruik en een zonnebril in het restaurant gaan zitten....

Just like Tippiwan!

Whahahahhaaaaa!!! Koe

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 21:02

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 21:04

Nou , die vriend / ex heeft dus blijkbaar al die jaren nog zitten smachten naar zijn ex , ondanks dat toch geprobeerd om zichzelf in een nieuwe relatie te plaatsen wat redelijk lukte , totdat de ex langskwam en nu kan hij eindelijk met haar samenzijn. Want zij was destijds immers nog maar een kersverse puber en is nu veel volwassener geworden , heeft ingezien hoe veel ze van hem houdt en hoe stom het was om hem aan de kant te zetten , en nu kunnen ze eindelijk lang en gelukkig samen verder leven Lovers

Ofwel : bedankt voor het spelen maar de "echte" vriendin is weer thuis !

Lekker dan. Zal mij ook benieuwen of ze echt met hem verder wil of hem alleen maar nog een keer gebruikt en dumpt als ze hem weer zat is Tong uitsteken

Het rook er natuurlijk wel ontzettend naar , je had een kans dat het idd. wel okee was en hij wat naïef was enzo , maar dat is allemaal nog geen reden voor al die dingen samen die het in z'n geheel zo verdacht maken. In een goede relatie en een verwerkte oude relatie heb je helemaal geen behoefte om zo close af te spreken met iemand die je zo'n pijn heeft gedaan , van jaren geleden , en een situatie te creëren die erg onsympathiek is naar je huidige partner toe..... alleen al dat feit geeft al aan dat hij er niet helemaal "in" zat bij jou.

Erg balen en erg hard , maar idd. gelukkig dat je nu gezien hebt dat je niks aan hem hebt en blijkbaar maar 2e keus was !

Er is vast een veel leukere kerel bij wie je wel 1e keus bent , je bent nog hartstikke jong en dan al 4 jaar aan iemand vast zitten , kan ook geen kwaad om nog even vrijgezellig door het leven te gaan , probeer er maar van te genieten en dan kom je vanzelf een superleuk exemplaar tegen !! Knipoog

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 21:05

Je verdiend een veel leukere en lievere vriend, echt waar, die zijn er wel, dus niet huilen om hem, hij is het niet waard, hij is een klootzak.

Ik had vroeger ook zoiets, echt een klootzak van een jongen, gelukkig was ik zo flink om zelf uit te maken, was een verwende joch, dat alleen aanzichzelf denkt en geen rekening hield met mij, prima dan zet ik de relatie niet voort, klaar.

Maar nu ben ik gelukkig met een lieve vent van mij en al 5 jaar samen met hem.

Jij, veel sterkte he, ik weet het, ik heb makkelijk praten, maar heus er zijn genoeg echte leuke venten.

Santosww

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 21:16

OH wat een stinkmodder streek van hem... Hij had niet de ballen om het je direct te vertellen....

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeel sterkte de komende tijd...

xenalee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 21:18

en denk goed na over wat je doet als hij weer
bij jou voor de deur staat Knipoog

Marije88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 21:21

Ik heb niet het volledige topic door gelezen. Maar als het vertrouwen groot genoeg is in een relatie, vind ik het geen probleem als mijn vriend met zijn ex afspreekt. Mijn vriend en ik spreken best nog regelmatig onze ex-en. We weten beide dat we voor elkaar gaan en ik kan nog gewoon erg goed met mijn twee ex-en. Ik weet toch wel dat hij voor mij gaat.
Laatst bijgewerkt door Marije88 op 04-11-08 21:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 21:21

_Skess_ schreef:
ja ben zelf ook blij dat ik er nu achter ben en niet over een maand ofzo Lachen

Geloof mij dat scheelt je een hoop innerlijke stress!!!! (I've been there) Als bij mij de alarmbellen gaan rinkelen weet ik toch wel voor 99% dat ik gelijk heb, ik ben niet wantrouwig maar als die gaan rinkelen wel! Mij hou je niet zomaar voor de gek maar sommige mannen denken nog altijd dat ze slimmer zijn dan vrouwen...yeah right Sigaar

Cath

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 21:30

Jeetje dit had ik eigenlijk niet helemaal verwacht, heel veel sterkte!

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 21:38

Hadden we maar niet die alarmbellen als vrouw zijnde en die gedachtes. Zou soms een stuk makkelijker leven zijn.

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 21:53

sflj schreef:
Lekker op tijd, Ilzas. (lekkere mening ook, maar dat terzijde)

Ja, euh, ik lees tenminste nog bij!

nestle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 22:10

suc6 en heel veel sterkte hoop dat dat tentame nog een beetje wil lukken.!

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-08 22:12

tentamen gaat wel lukken dat is nu even heel belangrijk, ga morgen weer hard verder leren Knipoog

honolulu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 22:21

Ik heb geen tijd om alle reacties te lezen, maar ben er grotendeels over heen gegaan.. maar ben je al bij hem geweest?

(sorry vor spel fouten typ met één gekneusde hand)