Lielle schreef:een vraagje voor griebels. Ik moet voor het werk regelmatig naar het buitenland, met (vrijwel) uitsluitend mannelijke collega's. Vind je dat raar?
Raar niet, maar wel moeilijk.
Heb ook een vriend gehad die veel in het buitenland zat...
Uiteindelijk is hij naar een grietje in DL gegaan van 15 jaar jonger en niet meer teruggekomen

niet banketstaaf bedoeld
en meer niet. het weekend van me verjaardag kreeg ik van zn vriend te horen dattie met een meisje dus naaar kermis ook was. en na me verjaardag op zondag stond er <3 (naam) in zn naam en dat was dus niet mijne he.. nou we hebbe gepraat en uiteindelijk had hij dus al een week met dat meissie. het heeft tot voor de zomervakantie volgehouden en toen kwam hij weer dattie me weer wilde zien. uiteindelijk hadden we dag 'afgesproken' maar ik was op camping daar zou hij heen komen (daar ken ik hem van, al 7 jaar lang...we vonden elkaar altijd wel leuk maar in feb 2008 kregen we pas wat) en der was toen spooktocht, ik zou het eigenlijk met hem lopen maar had me dus opgegeven met een anderen jongen. heb toen dus tegen hem gezegt dat ik niet kon die dag (Wat hij overigens mij ook heeeel vaak had geflikt en ik hem weken niet zag) en nu hb ik hem nogsteeds niet gezien. Mis hem ook niet echt