En vroegah... men vergeet dan voor de aardigheid te vermelden wat het gemiddelde salaris was...
een brood van 5 guldencent tegenover een weekloon van 2.50 gulden, maakt het brood van tegenwoordig stukken goedkoper in verhouding
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Alane schreef:1.029 diesel.... vind het nogal meevallen...In Duitsland ligt de prijs op 1.129 voor diesel
En vroegah... men vergeet dan voor de aardigheid te vermelden wat het gemiddelde salaris was...
een brood van 5 guldencent tegenover een weekloon van 2.50 gulden, maakt het brood van tegenwoordig stukken goedkoper in verhouding
. De prijzen zijn nog hoger geweest volgens mij, helemaal absurd! MISTRAL94 schreef:Wat is laag, een prijs van 1.42 euro absoluut niet. Weet nog dat de benzineprijs boven de 2.20 gulden uit kwam. Daar werd veel over gesproken. En zie nu wat je dan betaald, reken voor het gemak even om.
En ja ik weet wel waarom ze zo hard roepen dat we niet meer om moeten rekenen

MISTRAL94 schreef:Alane schreef:1.029 diesel.... vind het nogal meevallen...In Duitsland ligt de prijs op 1.129 voor diesel
Maar dan vergeet je voor het gemak even te vertellen dat je daar zeker de helft minder aan "wegenbelasting" betaald

Goldenflower schreef:Er is goed nieuws voor degenen die in Assen woont en/of werkt.![]()
http://www.nu.nl/opmerkelijk/2057891/co ... assen.html

Alane schreef:In Nederland is de diesel goedkoper dan in Duitsland,scheelt ca 10 eurocent per liter...
benzine is in Duitsland weer goedkoper...
Dat bedoel ik ermee te zeggen. Wat je hier per kwartaal betaald betaal je in duitsland zo'n beetje per jaar aan de wegenbelasting. Daar kun je heel wat brandstof voor kopen

_Chantal89 schreef:Ik vind het best duur geworden inderdaad! Vorig jaar was het een stuk goedkoper. De prijzen zijn nog hoger geweest volgens mij, helemaal absurd!