KLAAR met die kerels!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AnneOmie

Re: KLAAR met die kerels!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 11:50

Oh hahaha nee hij heeft sowieso geen hyves en mijn hyves staat op prive Tong uitsteken Ik denk dat ik hem gewoon maar weer lekker negeer, dat is het beste. Ik heb hem al een sms gestuurd dat ik hier totaal geen zin in heb en hem te beste wens en hij me met rust moet laten. Geen zin in politie gedoe enzo

Anne200

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-08 15:44

AnneOmie schreef:
Destijds heb ik idd op het punt gestaan om dat te doen! Ik had zijn vriendin een email gestuurd dat ze hem bij zich moest houden want ik wou hem niet meer, dat ik anders aangifte zou doen. Nou toen heb ik welgeteld een jaar niets meer van hem gehoord. Helaas op een moment van zwakte heb ik hem toen puur voor de sex teruggenomen.... ja ik ben ook maar een mens he en de sex zat nog goed Nagelbijten / Gniffelen nou ja zelfs daar vind ik nu niets meer aan!

Logeren onder de IJtunnel Verward Nagelbijten / Gniffelen

Vervelende is dat ik zo'n doos ben dat ik altijd medelijden krijg... hij speelt ook op mijn gevoel... zielig doen. Bah hij is niet zielig hij is een eikel! Dat moet ik gewoon onthouden... niet weer in zijn val trappen. Bah bah bah... Mijn nichtje is smeris, ze was gisteravond op bezoek, misschien moet ik maar even navragen bij haar hoe of wat.

Ik ben ook "smeris" dus mocht je wat willen weten....

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 15:51

Aaah dat is handig Anne Haha! Nee ik ga hem maar weer lekker negeren, zet 's nachts telefoon op stil. Bang ben ik absoluut niet voor hem, want weet inmiddels dat hij me echt niets zou aan doen ofzo! Het is alleen heel erg vervelend en irritant, zeker als hij je midden in de nacht gaat bellen en dan ophangen enzo!

Anne200

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-08 15:54

ja snap ik, is zeker irritant!
Negeren werkt in de meeste gevallen idd het beste!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 15:57

Ik ga ook maar weer lekker negeren dan Haha! Na mijn sms dat hij mij met rust moest laten heb ik ook niets meer gehoord. Zal over paar maanden wel weer een sms krijgen hoe het gaat enzo...

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 19:51

Zouden jullie trouwens iets doen in mijn geval? Mijn ex is twee dagen nadat het uit was(niet relevant voorderest) naar bed gegaan met een of andere vriendin van hem waar hij al een jaar gevoelens voor had en zij voor hem. Maar toen hij het bekende had ze net een vriend en nou is ze dus vreemdgegaan, ik kijk der altijd nogal vuil aan als ik haar tegenkom, maar ik vind het nogal banketstaaf tegenover haar vriend, die was nogal jaloers en wantrouwig naar mijn ex omdat ze het zo goed konden vinden vandaar...Gewoon niet mee bemoeien denk ik he?

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 20:27

Nee niet doen... Geen problemen op je hals halen...
Mag ik mee banketstaaf??
Ben ook klaar met kerels. Vorige week weer gedumpt door mijn vriendje met wrs bindingsangst...
Morgen komt hij onze spullen ruilen, ik heb gezegd dat dit zijn laatste kans is, want vriendjes blijven wil IK niet...
Dus ben benieuwd...

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 21:38

Bindingsangst... vind ik altijd wat een slappe smoes. Bloos

Spullen ruilen? Wat moet ik me daar bij voorstellen? Haha!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 21:41

Mijn spullen weer aan mij geven, en zijn spullen mee naar zijn huis laten nemen... We hebben nogal wat laten rondslingeren Ja

Hij zegt niet dat het bindingsangst, dat roepen zijn zus, vrienden en ikzelf Ja

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 21:47

Hmmm bindingsangst is een serieuze psychische stoornis, hoe lang hadden jullie al wat en waardoor maakte hij het zo ineens uit?

Toen mijn laatste relatie afliep ben ik gewoon d'r huis binnengelopen en heb al mijn zooi + alles wat ik haar ooit gegeven heb meegenomen. Dat laatste heb ik op een stapel gesmeten en in brand gezet samen met alles wat ik in die jaren van haar gekregen heb. Toen voelde dat wel goed, maar nu heb ik er tóch wat spijt van... Nagelbijten / Gniffelen
Laatst bijgewerkt door Rawr op 04-11-08 22:07, in het totaal 1 keer bewerkt

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 21:59

nog niet zo heel lang (voor mij dan, voor hem wel), 7 maanden.
*goh, klink nu net als een grietje wat net komt kijken Nagelbijten / Gniffelen *

Waardoor hij het uitmaakte?? Geen idee, zomaar ineens pats boem, waren de gevoelens weg. Het weekend daarvoor nog over samenwonen gehad, nam hij me nog mee uiteten etc etc...

Wartertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 21:59

Ik denk dat ik net zoals jou zo reageren Rawr! Alles op een hoop en fikken maar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 22:12

Njen schreef:
Zouden jullie trouwens iets doen in mijn geval? Mijn ex is twee dagen nadat het uit was(niet relevant voorderest) naar bed gegaan met een of andere vriendin van hem waar hij al een jaar gevoelens voor had en zij voor hem. Maar toen hij het bekende had ze net een vriend en nou is ze dus vreemdgegaan, ik kijk der altijd nogal vuil aan als ik haar tegenkom, maar ik vind het nogal banketstaaf tegenover haar vriend, die was nogal jaloers en wantrouwig naar mijn ex omdat ze het zo goed konden vinden vandaar...Gewoon niet mee bemoeien denk ik he?

Niks doen en ook ophouden met vuil kijken Haha!. Laat ze het maar lekker met elkaar uitzoeken en jij gaat ondertussen gewoon lekker andere leuke dingen doen Lachen.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 22:39

Wartertje schreef:
Ik denk dat ik net zoals jou zo reageren Rawr! Alles op een hoop en fikken maar!

Zonde.. van sommige dingen krijg je toch wel spijt dat je ze niet meer hebt.. spreekt uit ervaring Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 22:49

griebels schreef:
nog niet zo heel lang (voor mij dan, voor hem wel), 7 maanden.
*goh, klink nu net als een grietje wat net komt kijken Nagelbijten / Gniffelen *

Waardoor hij het uitmaakte?? Geen idee, zomaar ineens pats boem, waren de gevoelens weg. Het weekend daarvoor nog over samenwonen gehad, nam hij me nog mee uiteten etc etc...

Vergeet niet dat jij ook iemand verdient die volledig voor je gaat en bij dit soort acties mag je je serieus afvragen of dat wel zo is.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 23:00

Ja weet ik.. alleen die klote gevoelens zijn niet uit te schakelen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 23:02

Nee, dat is waar, daarom heb je ook een mantra nodig Lachen. Je staat namelijk volkomen in je (emotionele) recht om dit af te keuren en deze gang van zaken niet te accepteren. Het is toch ook geen manier van doen?

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 23:06

griebels schreef:
Zonde.. van sommige dingen krijg je toch wel spijt dat je ze niet meer hebt.. spreekt uit ervaring Ja

Ja dat denk ik nu ook ja, maar ja ik kan het niet meer on-verbranden. Je kunt wel spullen verbranden maar de herinneren blijven (helaas) toch wel.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 23:07

Nou ik heb zoiezo al amper contact meer met hem en dat vuil keken dat is puur toeval, om de een of andere reden lijkt het wel of ik aanvoel dat ze in de buurt is en ik kan mensen ook weleens onbewust boos aankijken Clown Ze zit toevallig op dezelfde school en komt in dezelfde cafes waar ik ga stappen. Maar ik vermijd het tegenwoordig maar zoveel mogelijk, voordat ik weer allerlei gezeik krijg omdat ik vuil kijk Clown Je kan zeggen laat je niet wegjagen waar je graag gaat stappen, maar ik hoef die mensen gewoon echt niet meer tegen te komen(ene plek groep vrienden met ex die mij enz bedreigen, tweede plekken waar ik liever al niet kwam loopt mijn andere ex met zijn vrienden en de derde plekken zij o.a. maar de sfeer is er ook weg de laatste tijd).

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 23:10

Lovely schreef:
Nee, dat is waar, daarom heb je ook een mantra nodig Lachen. Je staat namelijk volkomen in je (emotionele) recht om dit af te keuren en deze gang van zaken niet te accepteren. Het is toch ook geen manier van doen?

Uhh wat is een mantra?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 23:23

even vanaf hier een kleine update...

de jongen die ik oooow zo leuk vond,is net naar huis gegaan(vanaf gisteren bij me geweest..)
en ja,de eerste jongen die dus netjes luisterde naar mij(ik had van tevoren al wel gezegd,dat ik wat huiverig en onzeker ben geworden na mijn laatste ex en dus alles langzaamaan wilde doen)..jahoor,hij heeft écht langzaamaan gedaan..
pas net bij het weggaan,hebben we gezoend... Go jij! Go jij!

(ken hem overigens al een jaar en dus ook al vóór ik wat met mijn ex kreeg)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 23:26

Njen schreef:
Nou ik heb zoiezo al amper contact meer met hem en dat vuil keken dat is puur toeval, om de een of andere reden lijkt het wel of ik aanvoel dat ze in de buurt is en ik kan mensen ook weleens onbewust boos aankijken Clown Ze zit toevallig op dezelfde school en komt in dezelfde cafes waar ik ga stappen. Maar ik vermijd het tegenwoordig maar zoveel mogelijk, voordat ik weer allerlei gezeik krijg omdat ik vuil kijk Clown Je kan zeggen laat je niet wegjagen waar je graag gaat stappen, maar ik hoef die mensen gewoon echt niet meer tegen te komen(ene plek groep vrienden met ex die mij enz bedreigen, tweede plekken waar ik liever al niet kwam loopt mijn andere ex met zijn vrienden en de derde plekken zij o.a. maar de sfeer is er ook weg de laatste tijd).

Het is een vies meisje, daar moet je vies naar kijken, niet vuil Lachen.

Griebels, een uitspraak die je voor jezelf herhaalt om jezelf te steunen. Het helpt om bepaalde onwennige gedachten makkelijker eigen te maken, zoals bijvoorbeeld: 'ik ben niet verantwoordelijk voor die (=zijn) beslissing', het is het beste als je iets kiest wat vanuit jezelf en positief is, daarmee kun je een trappetje leggen naar de toekomst, bijvoorbeeld: 'ik ben lief en ik heb goede bedoelingen met de mensen om mij heen'. Je kunt het zo gek en zo ongelooflijk maken als je zelf wilt, maar als je het je eigen maakt, wordt het vanzelf minder ongelooflijk. Het is bedoeld als versterkend en om energie uit te halen en jezelf weer in het midden van je eigen aandacht te zetten.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 23:28

Hahah dat doe ik ook Clown De eerste keer scheen ze tegen mijn ex een opmerking te hebben gemaakt dat ze bang van me was ROFL

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 23:28

Ik heb volgens mij ooit zo'n tekst gekregen op een paranormale beurs... Heb hem vast nog wel ergens liggen.. Moest hem elke dag herhalen en ook als ik me rot voelde...
Snapte alleen de bedoeling niet

Jade

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 23:36

lov, doe mij eens een mantra voor als ik me slecht voel over wat ik zelf heb gedaan? (het is bij lange na niet in de klasse waarin de mannen hier lijken te vallen, maar fijn voel ik me toch niet Nagelbijten / Gniffelen )