Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Enne, werken he! Niet eten he
)

nektosha schreef:mag je je dan gaan orienteren op hoe alles smaakt?![]()
Dan kom ik ook hoor, hihi.

Miracle_ schreef:nektosha schreef:mag je je dan gaan orienteren op hoe alles smaakt?![]()
Dan kom ik ook hoor, hihi.
Haha, dat zou wel leuk zijn idd
@getup: Nee dat denk ik ook niet, zou wel jammer zijn eigenlijk, ik ben gek op de Mac!
Renske_ schreef:Gefeliciteerd
En misschien volg ik je wel op haha, zit in ziektewet en uitzendbureau doet ineens alsof er geen werk meer is voor me nu ik weer op wil gaan bouwen... mis mn militaire vriendjes achter de bar.. kan maarliefst 7 uur werken deze week
Nou mág ik op het moment nog niet meer werken, maar als ze blijven beweren dat ze niet meer uur hebben dan heb ik straks wel een probleem.
Achja 3 Mac's in de buurt zoeken personeel dus dat wordt dan mn 1e volgende optie
Eerst maar eens contactpersoon op de kazerne bellen, kijken of die wa voor me kan betekenen nu uitzendbureau vaag doet!
Wat een eeuwige ellende ook met dat werken! Pff...
maargoed zoals je ziet als je écht wil werken is er altijd werk te vinden!
Je bent iig goed bezig!

Renske_ schreef:Die tijden zijn geen probleem, doe nu barwerk tot 0.00 of later
al is het ook vaak 16.00-23.00 maar minstens zo vaak 15.30-0.00
Achja eerst maar eens zien of ik mn plekje terug kan krijgen op de kazerne, of ja beter nog, eerst ff beter worden en dan komt de rest wel weer
Laat iig maar weten hoe het werk je daar bevalt! En welke Mac is het eigenlijk precies?

Less schreef:Gefeliciteerd met je nieuwe baan, we zullen de bokt meetingpoint aan alle leden doormailen...![]()
Nee hoor, ik hoop dat je er een leuke baan aan hebt!
Dan krijg ik het wel druk gelijk, haha! 
lautje76 schreef:gefeliciteerd![]()
En ik heb voor mezelf ook een uitdaging gesteld: ik heb vorige week voor 40,- boodschappen gedaan en daarvan een menu samengesteld voor 2 weken. Ik mag pas 4 oktober weer naar de supermarkt van mezelf.
(dus ook niet snel even tussendoor voor een pak koekjes)
. ik lette met m'n ouders al altijd op hoe duur alles was en vond het leuk om zo goedkooop mogelijk uit te zoeken, maar hij moet het geloof ik nog steeds 'n beetje leren
. 
moonfish13 schreef:gefeliciteerd!
ik zou het niet kunnen én willen.
Al dat lekkere eten wat je niet eens op mag eten..
het enige eten wat ik zie op mijn werk is blikvoer en hondenbrokken, daar krijg ik geen trek van.