Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Siggislief schreef:Kan je straks nog wat slaap pakken, TessaxQuincy?
Ik erger er aan dat ik vandaag alleen maar pijnscheuten heb in mijn schouderkop,
ben Donderdag nog behandeld door mijn Fysio. Als ontspan schiet er de ene pijnscheut
naar de andere pijnscheut er door heen..*Zucht![]()
Dinsdag weer naar de fysio
rien10 schreef:Heb je Ibuprofen bruis 600 meegekregen van de kaakchirurg? Dat werk namelijk als een speer.
fotolijstje schreef:Ik ga vandaag voor 1 maand in mijn eentje naar Thailand. En ik knijp hem!!
Ik heb ook nog nooit gevlogen
Marigold schreef:Ibuprofen mag niet samen met paracetamol zegt mijn huisarts.
Soms met kiespijn helpt het om drukpunten te zoeken, langs je neus of oor, daarop drukken kan de pijn dempen, vooral als het zo’n kloppende pijn is. Dat haalde bij mij de randjes er wel eens van af.
Siggislief schreef:Marigold schreef:Ibuprofen mag niet samen met paracetamol zegt mijn huisarts.
Soms met kiespijn helpt het om drukpunten te zoeken, langs je neus of oor, daarop drukken kan de pijn dempen, vooral als het zo’n kloppende pijn is. Dat haalde bij mij de randjes er wel eens van af.
Ibuprofen en Paracetamol mag zeker met elkaar, maar niet gecombineerd met andere NSAID's
(Diclofenac, Naproxen en andere Ontstekingremmers)
Ibuprofen en Paracetamol mag je 3 x per dag nemen met 1 x Ibu en 2 x Paracetamol.
(Ochtend / Middag & Avond) en dacht dat er max 4 uur tussen moet zitten voor dat je iets nieuws mag nemen.
En als je dit een paar dagen aanhoud, dan heb je een soort van spiegel en dan is de 'pijn' minder.
Je kan van de Kaakchirurg of tabletten krijgen om te slikken of Bruis, en dat zijn zakjes die je kan oplossen in water.
Polarize schreef:Oh wacht serieus? Ik werd ooit door de dokterswacht verteld dat ik met mijn pijn van ongesteldheid eerst paracetamol moest nemen en als dat niet werkte met een half uur naproxen er achteraan
Niet dat ik daar naar luister, want paracetamol werkt toch niet voor die pijn bij mij
Merlen schreef:We sturen niks naar hen hoor.
Enkel mijn dochter betreft hun kindje en het ophalen van al haar spullen.
Hij stuurt ondertussen ook al die andere dingen naar haar maar zij kan/mag hem niet blokkeren i.v.m. contact over hun kindje.Ze reageert enkel op berichten over mijn kleinkind want hij wil persé dagelijks foto's hebben zogezegd om te zien of hij wel goed verzorgd wordt en veilig zou zijn.
Voor het brengen van het kindje en ophalen van haar spullen en huisraad kan (en kon) ze moeilijk uit zijn buurt blijven.
Hutcherson schreef:Moet je eens een groep mensen met ongeveer dezelfde aandoening bij elkaar zetten. Je weet niet wat je hoort. Tis net bingo, of pokeren met mensen die de inzet steeds verhogen. De een is nog doder dan de ander. Drama.