Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hutcherson schreef:Soepblik schreef:M'n werk. Ik ben aan het re-integreren na een burnout maar met ieder uur wat erbij komt voel ik me weer meer vastzitten. Het past niet meer. De afgelopen paar weken even helemaal vakantie genomen, en gefocust op andere ambities om te kijken hoe dat beviel. In één woord: fantastisch, ik kreeg zoveel levenslust en plezier terug in alleen al bezig zijn met het aanvragen van een KVK om mijn doelen te realiseren.
Maar nu één dag terug, en dat hele gevoel van wanorde en gebrek aan concentratie is terug. Met de grootste moeite motiveer ik mezelf om me tot mijn werkzaamheden daar te zetten, en daar heeft natuurlijk niemand wat aan.
Ik weet natuurlijk niet hoe je financieel zit, maar soms is het echt de moeite waard om ontslag te nemen en iets totaal anders te beginnen of te doen. Kun je nog zo voor financiele stabiliteit kiezen maar dan kies je vaak ook voor mentale instabiliteit.
Anastasia24 schreef:Die wind... Wei in bos is leuk, tot de bomen schuin gaan staan net boven de omheining. Gelukkig ligt de paddock er ver genoeg van en enkel 2 stevige eikenbomen die echt niet omwaaien, maar, ja, blijft spannend. Naast de zeiltjes die hopelijk niet bij de buren liggen.
Het mag echt wel voorbij zijn nu, een sneeuwvalletje in begin jan. heerlijk maar dit.Die blubber in het bos is ook echt niet leuk meer, kom gewoon het bos niet meer in. Hopen op het zonnetje.
KimD schreef:Niobe schreef:Jawel, dat moet, iedereen heeft een Henk, misschien is ie van naam veranderd
Ik ga morgen even aan mijn wederhelft vragen of we een Henk kennen. Die overigens door deze Henk heenslaapt en straks waarschijnlijk zegt "Storm? Welke storm?".
KimD schreef:Kan iedereen zijn eigen Henk dan even tot de orde roepen?Ik ken volgens mij oprecht geen Henk.