Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nicole_floor

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 08:00

Zo slecht geslapen door Henk. De hond werd er onrustig van en het klonkt alsof het hele huis uit elkaar waaide.

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 08:11

Schade van Henk :( Gister avond dacht ik 1 dakplaat los te zien, maar vanmorgen vroeg bleek dat toch nog meer. Hoop verbogen ook, zo balen. ;( Nog 1 terug op kunnen schroeven. Maar eerst moet de wind meer gaan liggen om te kijken wat er nog te redden valt.

Er waren hier ook echt bizar harde windstoten vannacht. Geen oog dicht gedaan.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 08:45

Ik had niet zozeer last van storm Henk maar wel van storm Cookie :') Die ging als een tornado door het huis vannacht.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 08:47

Weer eens te laat uit bed en straks moet m’n ratje nog antibiotica. En haar eerst nog vangen. :x

En dan nog naar werk door de regen.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 08:54

Dat ik gisteren een super tof baanaanbod heb gekregen. Maar ik zit nog midden in het afstudeertraject waardoor ik dit niet kon aannemen. -O-

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 08:57

Uren wakker geweest vannacht en drukke dag voor de boeg.

Cupcakes, hoelang duurt dat traject nog?

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 09:00

Gisteravond nog om 23u water staan trekken in de garage en toen maar gaan slapen. Vanmorgen gelukkig niet echt water bij gekomen en het gootje van het veld naar de riolering is ook zo goed als leeg. Had het nummer van de brandweer al bij de hand want als die over zou lopen staat mijn hele tuin (en garage die deels onder de grond ligt) onder.

Hopelijk valt de regen de komende dagen een beetje mee en wordt het daarna droog. Dit is echt extreem, de hele wei voor mijn deur staat ook blank en het water komt dus gewoon door de vloer omhoog door de druk.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 09:12

Hier geen last gehad van Henk...

Aan mezelf waarom plan ik een afspraak bij de dierenarts om 09 in mn vakantie :')

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 09:16

Bah wat een wind vannacht. Het stond vol op de voorkant en slapen was echt onmogelijk. Na een paar uur proberen ons matras naar de slaapkamer van onze dochter gesleept. Aan de achterkant hoor je gelukkig bijna niks. Gisteren mijn eerste werkdag in een nieuwe functie, dus intensief. Dan nog iets meer dan 3 uur reistijd en vandaag weer zo'n lange dag dus ik zat er wel even doorheen vannacht.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 09:23

Ik ken 3 Henken dus dat balanceerd wel weer dat sommige mensen er niet een kennen.
Al is 1 van de drie afgelopen februari overleden, dus weet niet of dat dan nog telt. Of misschien juist wel en is dit allemaal zijn schuld, is wel makkelijk want hij kan zichzelf niet verdedigen :j

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 09:28

Henk is alweer wat gaan liggen gelukkig. Hier vloog vanalles de tuin door gisteravond.

Soepblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 09:52

Hutcherson schreef:
Soepblik schreef:
M'n werk. Ik ben aan het re-integreren na een burnout maar met ieder uur wat erbij komt voel ik me weer meer vastzitten. Het past niet meer. De afgelopen paar weken even helemaal vakantie genomen, en gefocust op andere ambities om te kijken hoe dat beviel. In één woord: fantastisch, ik kreeg zoveel levenslust en plezier terug in alleen al bezig zijn met het aanvragen van een KVK om mijn doelen te realiseren.

Maar nu één dag terug, en dat hele gevoel van wanorde en gebrek aan concentratie is terug. Met de grootste moeite motiveer ik mezelf om me tot mijn werkzaamheden daar te zetten, en daar heeft natuurlijk niemand wat aan.

Ik weet natuurlijk niet hoe je financieel zit, maar soms is het echt de moeite waard om ontslag te nemen en iets totaal anders te beginnen of te doen. Kun je nog zo voor financiele stabiliteit kiezen maar dan kies je vaak ook voor mentale instabiliteit.

Dit, echt waar! Mijn ouders vinden het best spannend, maar het is echt de enige juiste keuze. Financieel komt het goed - ik heb zicht op een andere wel passende plek, mocht dat niet doorgaan kan ik altijd tijdelijk een koffiebaantje nemen, vind ik hartstikke leuk. Mocht dat ook onverhoopt niet lukken kan mijn vriend (en heeft hij ook aangeboden) ons beiden tijdelijk dragen. Ik wil hem echter niet in die positie plaatsen, dus ik zorg gewoon dat ik snel via een andere weg financieel weer alles op orde heb.

En inderdaad @alja, ik vind die WW belangrijk. Baas is gelukkig geen banketstaaf, dus we gaan gewoon even praten over de mogelijkheden.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 10:16

Vuurwerk deel 2. Ruim je rotzooi op!!

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 10:40

Anastasia24 schreef:
Die wind... Wei in bos is leuk, tot de bomen schuin gaan staan net boven de omheining. Gelukkig ligt de paddock er ver genoeg van en enkel 2 stevige eikenbomen die echt niet omwaaien, maar, ja, blijft spannend. Naast de zeiltjes die hopelijk niet bij de buren liggen.
Het mag echt wel voorbij zijn nu, een sneeuwvalletje in begin jan. heerlijk maar dit. :( Die blubber in het bos is ook echt niet leuk meer, kom gewoon het bos niet meer in. Hopen op het zonnetje.

Hier hetzelfde. Ik woon met mijn paarden in het bos dus elke storm is de laatste jaren toch weer spannend. Gelukkig is alles deze keer goed gegaan, enkel veel takken om op te ruimen. En ja, het is hier nu ook kiezen tussen modder of plassen water. Droge bodem is er niet meer, enkel op stal. Ook de paden in het bos zijn amper begaanbaar dus het is nu écht beholpen.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 10:54

Froukje_J schreef:
Hier geen last gehad van Henk...

Aan mezelf waarom plan ik een afspraak bij de dierenarts om 09 in mn vakantie :')

Omdat jij zo bent :+

Coco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 10:58

KimD schreef:
Niobe schreef:
Jawel, dat moet, iedereen heeft een Henk, misschien is ie van naam veranderd :+

Ik ga morgen even aan mijn wederhelft vragen of we een Henk kennen. Die overigens door deze Henk heenslaapt en straks waarschijnlijk zegt "Storm? Welke storm?".

Ik slaap er ook gewoon doorheen :')
Gisteren avond wel heel heftig om het huis heen, maar ik slaap er gwn door heen haha

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 11:03

KimD schreef:
Kan iedereen zijn eigen Henk dan even tot de orde roepen? :') Ik ken volgens mij oprecht geen Henk. >;)

Ik heb mijn pa al een bericht gestuurd gisteren of hij niet te wild wilde gaan doen :j

Hier de ventilatiepunten gisteren maar dichtgedaan omdat ik niet kon slapen door de herrie :=

Verder: mijn keel, ik heb zo'n naar droog hoestje. -O-

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 11:05

Toch weer verliefd geworden op een katje ;( Stefan en ik hebben er allebei niet van kunnen slapen _O-

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 11:07

Hier appte mijn broertje Henk terug dat hij van plan was helemaal los te gaan :+

Hier erger ik mij aan hoe donker het nog is om 10 uur s ochtends. Vind het sowieso al niks dat ik doordeweeks begin en eindig met werk in het donker maar met dit weer is er al helemaal weinig licht

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 11:07

Afbeelding
Muizen in de voorraadkast :(

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 11:12

zeer slecht geslapen door de storm en door mijn man die flink lag te snurken. En dan weer te warm dan weer te koud. Uiteindelijk naar de logeerkamer vertrokken om nog een uurtje te slapen. Daarna ging manlief best stilletjes naar zijn werk, ging daarna de K^& hond van de buren weer nonstop blaffen. Na een uur was ik het zo zat en heb ik heel hard gebrult dat ie zijn kop moest houden. Sta ik vlak daarna in de keuken zie ik dat er snel een van de zonen van de buren met die hond gaat wandelen. Ze waren dus gewoon thuis en het geblaf aan het negeren .. daar wordt ik echt zo boos van he. Soms laten ze hem wel 5 uur aan stuk blaffen.

Oh ja en toen ging net ook het gordijn in de keuken stuk dus er hangt er nog een naar beneden. (touwtje gebroken dus dat wordt vrees ik op zoek naar nieuwe gordijnen)

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 11:15

Ik werd helemaal in paniek wakker omdat ik dacht 3 paarden te hebben.. dat werd me echt teveel en er moest er echt eentje weg dan..

Duurde heel lang voordat de rust terugkeerde bij mezelf want ik was in totale paniek.. waar kwam dat derde paard ineens vandaan, en ik had maar stalling betaald voor 2, oliebol, en hoe ging ik dat dan doen, want dat werd mij echt teveel… ik ging de ruin dan wel echt verkopen (ik heb geen ruin haha).

Gelukkig gedroomd, het zijn er 2. :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 11:16

Reïntegratie die ineens loop te zeuren dat ik niet mag werken via proefplaatsing.

Terwijl contact persoon Uwv dit juist aangeraden had.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 11:23

Ineke2 schreef:
Uren wakker geweest vannacht en drukke dag voor de boeg.

Cupcakes, hoelang duurt dat traject nog?

Ik hoop in mei/juni af te studeren. Dus ik ben aan de afronding etc bezig. Maar dat is nog niet voldoende om als gediplomeerde verpleegkundige aan de slag te mogen :')

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 11:30

Ook slecht geslapen door de storm.
Zo bang dat grote boom voor het huis op ons huis waait.