Laat het los , laten we ons maar druk maken dat het morgen alweer maandag is en we weer aan het werk moeten en daar eigenlijk nog geen zin in hebben

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zebrastreep schreef:Jongens , zullen we anders een topic maken wie waar hoort in de bus![]()
Laat het los , laten we ons maar druk maken dat het morgen alweer maandag is en we weer aan het werk moeten en daar eigenlijk nog geen zin in hebben
purny schreef:Mijn ergernis over het ov: dat het zoveel geld kost.
Hier in oktober pas 3 weken vrij maar dan ook mijn verre bestemming. Marokko
Avalanche schreef:purny schreef:Mijn ergernis over het ov: dat het zoveel geld kost.
Hier in oktober pas 3 weken vrij maar dan ook mijn verre bestemming. Marokko
Dit roepen echt heel veel mensen, maar als je het vergelijkt met wegenbelasting. autoverzekering en brandstofkosten is het echt goedkoop. Een auto is veel duurder, en dat is je alternatief.
Ineke2 schreef:Mjah ligt er maar net aan waar je wezen moet. Als ik naar kantoor reis met het ov heb ik minder reistijd dan met de auto door jawel vreselijke files.
Merlen schreef:Deze namiddag ik,met steekwagen,zeiknat geworden in het onweer.Me wat afgedroogd bij mijn ouders.
Daarna nog naar het plaatselijke recreatiedomein geweest.
Bij thuiskomst vaststellen dat het onweer van 6 uur geleden hier nog heviger was en de hoofdschakelaar is afgesprongen.
Ik heb eieren in 2 broedmachines zitten dus ik hoop dat er nog wat uitkomt.
Jespri schreef:Ik was hier aan het terug lezen en nu voel ik mij oud omdat ik geen idee heb wat of wie er bedoel wordt met “Karen”?![]()
MarlindeRooz schreef:Een Gerda. Een vrouw van middelbare leeftijd die overal een punt van maakt en gemeen kan doen. Google maar eens haha.