Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 12:32

Merlen schreef:
Testament is niet veranderd.Er is er één opgesteld net voor haar overlijden want dat was er niet.
Schoonmoeder had longkanker en was al lange tijd ziek.Ze kon niet meer bewegen of spreken vlak voor haar overlijden enkel nog met haar ogen knipperen.
De notaris heeft verklaard dat ze met haar oor tot aan haar mond moest bukken.
Het enige dat we hebben zwart op wit hebben om haar toestand te bewijzen is een berichtje van onze dochter naar haar papa 12u na opmaak van het testament.
Notaris beweert dus dat ze tegen haar wel gefluisterd heeft.
Schoonzus had een volmacht op de bankrekening van haar moeder met bankkaart.
De rekeninguittreksels tot 3 jaar voor overlijden zijn opgevraagd en daarop is te zien dat er grote bedragen zijn uitgegeven,gestort naar rekening schoonzus en cash zijn afgehaald.
Voor de duizenden euro's cash kan schoonzus er een verhaal aan breien wat ze wil,niks meer aan te doen volgens de notaris.
Gans het verhaal is voorgelegd aan de advocaat en deze bevestigde mijn vermoedens.Hij had nog nooit in heel zijn lange carrière meegemaakt dat er nog zo kort voor overlijden een testament werd opgesteld.

Sommige Mensen veranderen echt in hele nare wolven als het gaat om een erfenis en met name om het grote geld en spullen het is echt te walgelijk voor woorden.

Ik heb er in ieder geval van geleerd om alles maar dan ook letterlijk alles op papier te laten zetten ver van te voren. Zelfs het kleinste voorwerp. Mijn oom is ook zo'n vieze haai wat dat betreft. 10 jaar nooit thuis geweest en zijn ouders in de steek gelaten en nu doen alsof hij de allerbelangrijkste taken heeft gedaan tijdens mijn oma's ziekteperiode terwijl mijn vader alles deed. Maar uiteindelijk met de meest waardevolle dingen er vandoor gaan. En alles achter iedereens rug om regelen.

Ik hoef hem nooit weer te zien en mijn neefjes ook niet die profiteren er ook van mee. Walgelijk ondankbare mensen zijn het. Maar het geeft wel een behoorlijk rot gevoel voor de mensen die het geld niet interesseert maar daadwerkelijk rouwt.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 12:36

Ja dat van jou is ook wel echt bizar..
Ik snap hem ergens wel, natuurlijk ga je niet uit van artrose / HD bij een jonge meid maar als iemand klachten blíj́ft houden, hoeveel moeite is het om even door te sturen? :n ben jij nu mooi klaar mee.

Nja, ik werk in een dierenziekenhuis en wordt echt geïrriteerd van mensen die zeggen "ik heb even gegoogled.." ze willen allemaal met spoed komen want dat zei iemand op Facebook en ze zitten er altijd naast met wat er nou aan de hand is.
Natuurlijk is dat niet te vergelijken maar het staat mij dus tegen om de huisarts te bellen met "iemand zei dit en dat en toen ging ik googlen" :+

(Altho mijn voorbeeld vnl over eerste lijns klachten gaat. Als er al standaard onderzoeken zijn gedaan, wat bij mij ook zo is, kan googlen echt wel helpen.)

Urbanus

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 12:45

Merlen, wat een gestoorde situatie! Ziekelijk gewoon.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 13:06

Vandaag het feestje waar ik echt super nerveus voor ben. Maar nu gaat het heel misschien niet door vanwege het weer, dan zou ik echt pissig zijn. En ga ik vrijwel 100% zeker ongesteld worden vandaag en dan kan ik eigenlijk niet in de jacuzzi |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 13:10

Mkango schreef:
Ik zou m’n ouders ophalen van het vliegveld, appt m’n vader, terwijl ik al een half uur onderweg ben en er dus al bijna ben “we staan nog in Eindhoven.” Kom je nu mee. |o Inmiddels is de geplande aankomsttijd al voorbij en staan ze nog aan de grond.
De tussenstand, twee uur nadat ze hadden moeten landen:
Ouders aan de grond in Eindhoven: 2
Mkango terug naar huis: 1

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 13:11

Lestrange01 schreef:
Vandaag het feestje waar ik echt super nerveus voor ben. Maar nu gaat het heel misschien niet door vanwege het weer, dan zou ik echt pissig zijn. En ga ik vrijwel 100% zeker ongesteld worden vandaag en dan kan ik eigenlijk niet in de jacuzzi |(

Vrouw zijn is ook soms echt poedersuiker

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 13:15

hagelslag schreef:
Lestrange01 schreef:

Ja echt hoor. Ik weet ook al dat het precies gaat beginnen zodra ik de club binnenloop :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 13:23

Mkango schreef:
Mkango schreef:
Ik zou m’n ouders ophalen van het vliegveld, appt m’n vader, terwijl ik al een half uur onderweg ben en er dus al bijna ben “we staan nog in Eindhoven.” Kom je nu mee. |o Inmiddels is de geplande aankomsttijd al voorbij en staan ze nog aan de grond.

Ah poedersuiker :knuffel:

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 13:24

1,5 uur lang feedback zitten verwerken. Via zo'n onmogelijke poedersuiker site van die poedersuiker docent. Werkte voor geen meter en was een heel gepruts. Nou was ik EINDELIJK klaar. Verwijdert google docs al mijn tekst en het is nergens meer te vinden. -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(-

Kan ik lekker alles weer opnieuw doen. Vind het al een onnozel poedersuiker vak met een onnozele docent. Dit maakt het niet beter.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 13:27

Opa nog een dag in het ziekenhuis..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 13:28

Mkango schreef:
Mkango schreef:

Vanwege de sneeuw?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 13:36

[***] schreef:
Mkango schreef:

Vanwege de sneeuw?
Jup, alsof er een sneeuwstorm woedt en het met 50cm per uur uit de lucht komt zetten. :roll: Ze hadden het vliegtuig ontdooid, maar vervolgens hebben ze zo lang bij de startbaan moeten wachten dat alles weer opgevroren was en ze dus weer terug moesten naar de gate. Momenteel weten we niet of ze vandaag überhaupt nog komen of wanneer, dus ik ben maar weer naar huis gegaan (Stansted is gelukkig maar een half uurtje rijden). :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 13:38

Mensen, regen en kou.

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 13:40

Snot

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 13:42

Bah. :')

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 13:52

Tandarts :(

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 13:59

Nyaleti schreef:
Jeetje Merlen, wat een poedersuiker situatie en wat een actie van je schoonzus.. Veel sterkte met alles wat op je bordje komt de laatste tijd :(:)

Hier opperde gisteren iemand dat ik me eens moet laten checken op ziekte van Lyme. Gisteren eens wat opgezocht en ben nu echt in de stress dat dat het is.
Dit spookt uiteraard nogal door m'n hoofd dus zou met het liefst nog vandaag willen laten testen maar m'n huisarts is zó niet mee werkend dat ik er tegen op zie om hem volgende week te bellen en dit na te vragen.
Hij vindt het allemaal wel welletjes en wuift alles af met fysio, waarschijnlijk omdat ik jong ben.
Baal hier van want was voorheen zo tevreden over hem maar voel me nu totaal niet gehoord.

Op aan dringen en als hij er niet in mee gaat dat ook oplaten nemen in je dossier. Eventueel voor een second opinion gaan. Lyme is no joke, oud klasgenootje heeft er ruim 3 jaar mee rond gelopen inclu missen van lessen etc. omdat ze hier in Nederland doen of het niet bestaat (quote unquote).

Edit: bij mijn oude HAP zeiden ze dat ik op het internet meer over PCOS kon vinden, dus ik zou me daar niet teveel druk om maken :')

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 14:01

Lestrange01 schreef:
hagelslag schreef:

Ja echt hoor. Ik weet ook al dat het precies gaat beginnen zodra ik de club binnenloop :')

Neee het is begonnen :') :')

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 14:23

Lestrange01 schreef:
Lestrange01 schreef:

Neee het is begonnen :') :')

Tampon in en gaan! *\o/*
You can do this!

Tenzij je geen tampons verdraagt natuurlijk -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 15:28

Mkango schreef:
[***] schreef:

Vanwege de sneeuw?
Jup, alsof er een sneeuwstorm woedt en het met 50cm per uur uit de lucht komt zetten. :roll: Ze hadden het vliegtuig ontdooid, maar vervolgens hebben ze zo lang bij de startbaan moeten wachten dat alles weer opgevroren was en ze dus weer terug moesten naar de gate. Momenteel weten we niet of ze vandaag überhaupt nog komen of wanneer, dus ik ben maar weer naar huis gegaan (Stansted is gelukkig maar een half uurtje rijden). :+

Jezus, het lijkt de NS wel :+ :D

Wel superzuur voor jullie, doe je een hoop moeite en verheug je je erop....
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-01-23 15:40, in het totaal 1 keer bewerkt

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 15:35

Update over de broek waar nu dus 4 gaatjes in zit.
Dit gaat geregeld worden zei de planning destraks aan de telefoon.
Hetzij de boer/verzekering vd boer hetzij dat de werkgever mijn broek vergoed.
Vooral omdat ik dus deze broek aanheb ivm koude temperatureb buiten en om niet ziek te worden daardoor...

Dus dit vind ik wel netjes. Het was tenminste wel even anders dan wat gister uitgedrukt was

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 18:15

Boheme schreef:
Snot

En hoest. Ellendige griepmeuk. %)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 18:19

Buren die tegen hun peuter (?) schreeuwen dat hij moet stoppen met huilen. Oké dat kind jankt echt hele dagen maar er tegen schreeuwen is zielig en niet helpend. :n

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 18:28

marleen_88 schreef:
Boheme schreef:
Snot

En hoest. Ellendige griepmeuk. %)

Dat ja, en al vanaf juni, maar vooral
SNOT

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 18:36

Boheme schreef:
marleen_88 schreef: