Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Banjer schreef:Sterkte Marieke!
Germie: dan was jouw ruggenprik snel uitgewerkt… ik kreeg bijna 7 jaar geleden een nieuwe kruisband, met een spinaal…die werd om 10:00 gezet, en ik kon om 21:00 pas weer lopen en plassen… okay… lopen is een groot woord
Moet er wel bij zeggen dat ik een dubbele spinaal kreeg, omdat de eerste niet goed werkte… anesthesist kwam al aanlopen met de propofol… ik zei “wat er ook gebeurt, ik blijf wakker… anders wordt er niet gesneden, dus leg die propofol maar weer terug”
mariekeoo schreef:Drukke tijd hier gehad. Helaas flink ziek geweest. Nu eindelijk weer op de been, dus ook weer wat actiever hier. Mijn excuses! Ik zit gewoon helaas in ups en downs qua gezondheid. Maar weet dat ik wel elke dag online ben, en alles lees. Ik weet soms ook gewoon niet wat ik moet reageren.
Het is koud he de laatste dagen? Echt vreselijk. Ben al opzoek geweest naar een lekkere warme plaid, maar al die krengen worden zo enorm statisch.
Ga straks de nachtdienst weer in, net nog even een lekkere cake gebakken voor mij en mijn collega’s, een appel kaneel cake. Die is echt super lekker!
De komende dagen ga ik mijn voorbereiden voor mijn operatie. Ik vind het maar door eng die controle verlies. Ook ga ik mijn cadeautjes de komende dagen aanschaffen en dan ook maar even aan de slag met mijn hint.
capopjekop schreef:Ik drink niet vaak alcohol. Meestal bij de voetbal als ik niet hoef te rijden. Een maatje en ik willen altijd die nieuwe drankjes wel testen. Al vind hij het vaak te zoet en dan krijg ik de fles meebijvoorbeeld spekjes likeur of kersensnoepjes.
_AB_ schreef:capopjekop schreef:Ik drink niet vaak alcohol. Meestal bij de voetbal als ik niet hoef te rijden. Een maatje en ik willen altijd die nieuwe drankjes wel testen. Al vind hij het vaak te zoet en dan krijg ik de fles meebijvoorbeeld spekjes likeur of kersensnoepjes.
Wacht, likeur van kersen snoepjes?
Heeft dat een speciale naam? Ben wel heel benieuwd.
Ik ben wat betreft drankjes niet kieskeurig trouwens, drink bijna alles wel:
Roosch schreef:Ik bestel altijd verse thee bij teabar! De notendroom is bij mij favoriet. Is misschien eens de moeite om verse thee te proberen. Bevalt mij goed.
_AB_ schreef:capopjekop schreef:Ik drink niet vaak alcohol. Meestal bij de voetbal als ik niet hoef te rijden. Een maatje en ik willen altijd die nieuwe drankjes wel testen. Al vind hij het vaak te zoet en dan krijg ik de fles meebijvoorbeeld spekjes likeur of kersensnoepjes.
Wacht, likeur van kersen snoepjes?
Heeft dat een speciale naam? Ben wel heel benieuwd.
Ik ben wat betreft drankjes niet kieskeurig trouwens, drink bijna alles wel:
Zertab schreef:Roosch schreef:Ik ben soms meer alcohol dan vocht, dus wat dat betreft lust ik er wel eentje.
+1
En dan vooral (half) zoete witte wijn of mixdrankjes. Of likeur 43