Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 18:31

hagelslag schreef:
Ik weet niet of ik blij moet zijn dat ik weer wat "voel" in mijn benen.

Ik ga volgende week wel ff langs de huisarts. Want dit is best raar.

Ik denk dat de zenuwen herstellen na de hernia operatie. Die nu half jaar geleden was.

Maar ik voel rare dingen in de gebieden die raar/doof aanvoelde..
Ik voel het in beide benen gelijk, en heb geen rugpijn ofzo

Wat ik geleerd heb is dat het wel een jaar kan duren tot zenuwen hersteld zijn. Tenminste, bij paard was dat zo :') Die had zenuwschade en da zei dat het een jaar kon duren en wat na een jaar niet goed was zou zo blijven? Maar iig lange tijd. Ook bij ex die zenuw doorgezaagd had kreeg hij te horen dat het een jaar kon blijven veranderen
Maar dat klinkt toch goed? Of begrijp ik je verkeerd? Als je weer wat voelt in die dove / andere stukken?

hagelslag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 18:51

Ik denk idd dat het positief is. Ik heb geen last van mijn rug ofzo...
Maar ik vind dit gewoon best eng.
Ik ben toch behoorlijk bang dat het dubbel zo hard terug komt....

Ik weet idd dat zenuw herstel langzaam gaat.
Uiteraard ben ik blij als het daadwerkelijk herstel is... Maar als de tussenwervel dus wel weer aan het uitpuilen is, is t ruk....

Maar ik neem aan dat de tussenwervel niet direct weer midden in het zenuw kanaal gaat drukken

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 19:05

Oh zo! Ja, dan snap ik dat het even eng of spannend is. Goed dat je langs de arts gaat. Liever een keer te veel in jouw geval dan te weinig! Lief zijn voor lijf :j

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 19:18

Idd liever een x teveel dan te weinig. Maar dit voelt echt bizar...

Sws weet mijn baarmoeder ook weer hoe ze mij moet pijnigen...

Dat stukje zenuw had zich echt niet hoeven herstellen.... :Y)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 19:25

:') hahaha die miste je niet nee

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 19:26

Ik had het met mijn been en gezicht, voelde schokjes en prikkelingen en heel langzaam kwam het gevoel gedeeltelijk terug.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 19:42

Ik sta in de rij vandaag bij de kassa. Iemand was bezig een halve wagen op de band te legen, daarachter stond iemand met een vol mandje en daarachter stond ik. Ik heb mijn mandje even neergezet om shampoo te pakken, die was ik vergeten en ik was binnen 30 seconden terug. Kom ik terug staat er een stel met volle kar voor mijn mandje. Ik heb heel sarcastisch gezegd, ga maar voor hoor en ik ben naar een zelfscankassa gegaan.

Vervolgens na het afrekenen valt mijn tasje uit mijn hand, fles wijn op mijn teen en heb ik nu dus een dikke grote teen. Ik was meteen gestraft haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 20:04

Migraine sinds gisterenmiddag ;(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 20:15

Beroerd van de hitte zijn en dan morgen reïntegratie gesprek hebben.

Met dat ik benauwd heb. Bovendruk aan de lage kant (normaal onderdruk laag). En pijn in mijn lijf.

Slik ook nog voor de lol nu natuurlijk de 8 paracetamol.

Gaat gewoon top zo.

En klots buik van het vele drinken.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-22 20:19

_San87_ schreef:
xPabloBokt schreef:
Alsnog mijn hoofd verbrand ondanks SPF50 smeren en de hele dag onder een parasol bivakkeren. Ugh.

Kan er donder op zeggen dat ik nu een koortsneus krijg.

Ah, kunnen we de hand schudden.

Sterkte :7

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 21:32

Sterkte!!!!

Morgen avond werken.
Veeeeel te warm! Gelukkig denken we allemaal er zo over. Inclusief de bewoners. :)

Ik hou van m'n bewoners. <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 21:35

Telefoon stuk :( en overzetten duurt vreselijk lang dus het was met sluitingstijd nog niet klaar. Moest wel betalen voor de service en daar was ik het niet mee eens, dus nu komen ze het thuis afmaken.
Hij is al ruim 2 uur bestanden aan het overzetten.

Op zich kan ik het overzetten prima zelf maar met alle stress kan ik het even niet aan als het mis gaat als ik het aan het doen ben, dus liever dat zij het oplossen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 21:46

Kinderen van 2 deuren verder die nu nog met veel lawaai in de voortuin bezig zijn. Onkruid krabben ofzo maar echt herrie. Kan raam dus niet open zetten op slaapkamer en aan de achterkant kan yet niet vanwege muziek van buurman (die is 365 dagen in het jaar bezig met muziek in achtertuin)

En het zijn jonge kinderen, die moeten toch naar bed? :( hoop dat ze om 10 uur wel stoppen eindelijk

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 21:55

M'n zus die constant commentaar heeft op m'n moeder tijdens het autorijden enzv. :\ Net alleen even omdat m'n moeder even verkeerd reed en dat is blijkbaar een hele grote ramp. Ze heeft net 3 rijlessen gehad en nu doet ze alsof ze alles weet. :')

Wpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 22:04

Aan de hitte %) veelste warm om wat te doen met de ponys.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 22:06

Nou ik ben in deze dagen beste vrienden met onze airco hoor :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 22:23

Collega die mij verkeerde instructies geeft, nadat ik zelfs nog vroeg of ik niet beter onze manager een berichtje kon sturen, vervolgens manager gaat bellen om te zeggen dat ze er niets meer van snapt en dat ik fouten gemaakt heb en zij het nu wel gaat corrigeren. Werkgever die na werktijd gaat mailen over iets waar ze de hele dag de tijd voor heeft gehad om over te mailen, en dan ook NU antwoord wil, terwijl dat best tot morgen had kunnen wachten, maar om te voorkomen dat ze in psycho modus gaat, toch maar m'n laptop opgehaald en teruggemaild, maar echt, ik kan 'r wat. :x

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 22:34

chanicha schreef:
Nou ik ben in deze dagen beste vrienden met onze airco hoor :))

Airco, zonnepanelen en nog steeds stroom terug leveren aan het net. Mijn eigenwijze wederhelft (het was allemaal haar idee) is geniaal. Just don’t tell her I said that :D
Laatst bijgewerkt door Cowboy55 op 11-08-22 22:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 22:34

Morgen wat dingetjes in huis veranderen, muur en kast een andere kleur, andere kleur accessoires.. baaah ik heb zoveel zin om er aan te beginnen, kan niet wachten.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 23:12

Nicje87 schreef:
Ik sta in de rij vandaag bij de kassa. Iemand was bezig een halve wagen op de band te legen, daarachter stond iemand met een vol mandje en daarachter stond ik. Ik heb mijn mandje even neergezet om shampoo te pakken, die was ik vergeten en ik was binnen 30 seconden terug. Kom ik terug staat er een stel met volle kar voor mijn mandje. Ik heb heel sarcastisch gezegd, ga maar voor hoor en ik ben naar een zelfscankassa gegaan.

Vervolgens na het afrekenen valt mijn tasje uit mijn hand, fles wijn op mijn teen en heb ik nu dus een dikke grote teen. Ik was meteen gestraft haha.

Was de fles wijn nog heel? :D

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 23:14

beginnende blaasontsteking :(

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 23:41

Random gekkies op het internet die de grootste verbale diarree uitkramen, en dat ik mij daarover zo kan opfokken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 23:56

Dit hele bedrijf dat drijft op doorfluistertje spelen, maar ik krijg de verwijten dat ik niet communiceer, terwijl ik alle instructies/opmerkingen/telefoontjes keurig heb doorgegeven aan collega’s en manager. App dan verdorie elkaar als iets niet duidelijk is, in plaats van het via mij te spelen, zodat je het allemaal op mij kunt afschuiven. :r En al helemáál om 11u ‘s avonds.

(En op de vraag waarom ik überhaupt nog berichten beantwoord: werkgever is een complete psycho, dus het is vooral om ons allemaal nog meer leed te besparen.)

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 23:58

Ik voel me gewoon zo klote nu.
Ik heb een groepsapp aangemaakt voor mijn verjaardag.. er zitten er maar twee mensen in. Zelfs voor mijn verjaardag krijg ik niet de moeite om een berichtje gestuurd te krijgen met wat ze willen gaan doen. Waarom moet altijd alles via mij komen?
Ik vind het echt waardeloos want zonder hen heb ik geen contact met mensen behalve mijn familie -O-
Ik zit hier echt te hyperventileren omdat ik me zo verschrikkelijk verlaten voel :(
Het is echt niet mijn bedoeling om aandacht te vragen maar jeetje, ik voel me er zo verdrietig/boos over.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 00:19

Aan de andere kant, het is jouw verjaardag, jouw dag, jouw feestje! Misschien weten ze ook oprecht even niet wat ze willen, of misschien hebben ze geen tijd gehad om te reageren?

Ik zou gaan bedenken wat jullie allemaal leuk vinden, en daarvan uitkiezen wat jij het leukste vind, en dat in de groep gooien?