2 tampons

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
MyWishMax schreef:Ik heb ex wel eens echt een blauw oog/neus geslagen door het snurken. Wilde hem een beuk geven dat hij zou omdraaien, maar toen ik me omdraaide deed hij dat ook. Ik was echt pissig dus mijn omdraaien ging nogal ehm wild
Hij was wel stil daarna?
Josien_ schreef:Ik vind snurken ook zo irritant en klaag er dan zeker over!
Vervolgens hoop ik dat die persoon niet hoort dat ik zelf ook wel kan snurken.
Maarja, daar heb ik dan weer geen last van!
Varekaj schreef:Josien_ schreef:Ik vind snurken ook zo irritant en klaag er dan zeker over!
Vervolgens hoop ik dat die persoon niet hoort dat ik zelf ook wel kan snurken.
Maarja, daar heb ik dan weer geen last van!
Ik heb mezelf al wakker gesnurk. In de auto. Met mijn vriend aan het stuur. Moet ik na 3 jaar nog steeds aanhoren.
secricible schreef:Hoe zeer ik mijn man ook mis, geen gesnurk meer 's nachts is echt een positieve kant aan weer alleen zijn. Misschien ook wel een biecht te noemen.
Ik wil serieus nooit meer met iemand standaard een bed delen. Leuk voor een nacht, daarna wieberen
Suzanne F. schreef:Hier is echt de meest simpele oplossing ever voor: twee dekbedden.secricible schreef:Hoe zeer ik mijn man ook mis, geen gesnurk meer 's nachts is echt een positieve kant aan weer alleen zijn. Misschien ook wel een biecht te noemen.
Ik wil serieus nooit meer met iemand standaard een bed delen. Leuk voor een nacht, daarna wieberen
![]()
Echt een groot voordeel aan alleen zijn. Bed voor je alleen, geen gepluk aan de deken, geen gesnurk, geen geadem in je gezicht, geen meurende voeten en veel knuffelbeesten.
Suzanne F. schreef:poes schreef:Maar jij legde het juist niet uit. Je deed belerend en een hele hoop gekke aannames. Dat werkt niet.
En vrij laten wil echt niet zeggen dat het fout loopt integendeel. Ik zie juist die met de strenge ouders los slaan.
Pubers willen experimenteren, dat is heel normaal. Je kunt beter rustig in gesprek gaan en open uitleggen hoe en wat met alles. En dan mag je een eigen standpunt hebben maar het opleggen werkt altijd averechts. Ze zijn je bezit niet.
Volgens mij ben jij degene die nu ‘een hele hoop gekke aannames’ doet.
Ik leg niet uit? Ik ga niet in gesprek met mijn puber? Ik leg dingen op? Ze is mijn bezit?
Waar heb ik dit gezegd dan?
Captain schreef:Ik ben volgens mij de enige die snurken helemaal prima vind.Maar ik kan dan ook niet slapen in stilte. Tenzij het echt zo'n gore rochel snurk is vind ik het geen probleem.
BaileyMix schreef:Haha ja drama van andere mensen is echt mijn crack. Hier had gisteravond op straat, precies onder mijn raam een stel ruzie. "Ik vind het gewoon jammer dat jij niet kan zeggen wat je voor me voelt, SCHAT. Dit kan zo toch niet als we een gezin willen stichten?" "Omdat ik te weinig geld heb! Jij wil gewoon dat ik meer geld ga verdienen!"
Instant invested door het raam staan loeren
Mkango schreef:Hier is echt de meest simpele oplossing ever voor: twee dekbedden.Ik ben niet anders gewend dan dat mijn ouders ieder hun eigen dekbed hebben; ik vond het als kind ook heel raar als mensen dat niet hadden, want dat slaapt toch voor geen meter?