Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 12:04

Dat snurken is zooooo naar :+ Echt een afknapper meteen, want ik krijg er echt moordneigingen van haha

2 tampons :') echt, hoe dan

Urbanus

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-22 12:05

Ik heb ook zo'n hekel aan snurken!

Dioxide, de biecht kwam niet helemaal uit de verf maar zo snap ik hem beter!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 12:07

Ik heb ex wel eens echt een blauw oog/neus geslagen door het snurken. Wilde hem een beuk geven dat hij zou omdraaien, maar toen ik me omdraaide deed hij dat ook. Ik was echt pissig dus mijn omdraaien ging nogal ehm wild :')

Hij was wel stil daarna?

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 12:10

MyWishMax schreef:
Ik heb ex wel eens echt een blauw oog/neus geslagen door het snurken. Wilde hem een beuk geven dat hij zou omdraaien, maar toen ik me omdraaide deed hij dat ook. Ik was echt pissig dus mijn omdraaien ging nogal ehm wild :')

Hij was wel stil daarna?

Haha! Dat is mij ook een keer overkomen met mijn ex. Wie niet stoppen wil met snurken moet maar voelen? :+

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 12:36

Maar dat snurken had je sowieso gehad toch? In het hostel hadden jullie ook bij elkaar geslapen.
Maar wel erg vervelend inderdaad. Nog een reden waarom ik nooit meer wil samenwonen. Leuke dingen oké, maar daarna ga je weer lekker terug naar je eigen huis.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 12:54

Ik ben volgens mij de enige die snurken helemaal prima vind. _O- Maar ik kan dan ook niet slapen in stilte. Tenzij het echt zo'n gore rochel snurk is vind ik het geen probleem.

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 13:37

Vind het al vreselijk als vriend weer onmundig hard aan het ademhalen is.... ook altijd bij hem als ik precies oordoppen vergeet. Bij mij thuis zet ik nu in zomer mobiele airco aan dat geluid kan ik namelijk wel handelen :')

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 14:32

Ik vind snurken ook zo irritant en klaag er dan zeker over!
Vervolgens hoop ik dat die persoon niet hoort dat ik zelf ook wel kan snurken O:) .
Maarja, daar heb ik dan weer geen last van! :Y)

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 14:47

Castilja schreef:
Niet een enorme biecht maar moet er toch aan denken na het lezen van het woord ‘tampon’; ik toverde er gisteravond ineens twee uit en vraag me nog steeds af hoe ik die fout heb kunnen maken :+

Daar ging mijn chocomelk _O- _O-

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 15:11

So many questions over de 2 tampons.. omg :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 19:54

Josien_ schreef:
Vervolgens hoop ik dat die persoon niet hoort dat ik zelf ook wel kan snurken O:) .

Ik heb mezelf al wakker gesnurk. In de auto. Met mijn vriend aan het stuur. Moet ik na 3 jaar nog steeds aanhoren.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 20:53

Lang niet zo spannend als snurkende Duitsters en dubbele tampons maar ik heb vandaag chocolade kruidnoten gekocht. :D

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 21:06

Varekaj schreef:
Josien_ schreef:

Ik heb mezelf al wakker gesnurk. In de auto. Met mijn vriend aan het stuur. Moet ik na 3 jaar nog steeds aanhoren.

_O-

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 21:18

Jolien87 schreef:
Lang niet zo spannend als snurkende Duitsters en dubbele tampons maar ik heb vandaag chocolade kruidnoten gekocht. :D

You are late to the party girl. Deze biecht had ik een paar dagen terug al :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 21:33

Jolien87 schreef:

Ik zou mij moeten ergeren maar ik voel enkel jaloezie :+

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 21:38

Hoe zeer ik mijn man ook mis, geen gesnurk meer 's nachts is echt een positieve kant aan weer alleen zijn. Misschien ook wel een biecht te noemen.
Ik wil serieus nooit meer met iemand standaard een bed delen. Leuk voor een nacht, daarna wieberen :+

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 22:58

secricible schreef:
Hoe zeer ik mijn man ook mis, geen gesnurk meer 's nachts is echt een positieve kant aan weer alleen zijn. Misschien ook wel een biecht te noemen.
Ik wil serieus nooit meer met iemand standaard een bed delen. Leuk voor een nacht, daarna wieberen :+

:j
Echt een groot voordeel aan alleen zijn. Bed voor je alleen, geen gepluk aan de deken, geen gesnurk, geen geadem in je gezicht, geen meurende voeten en veel knuffelbeesten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 00:08

Suzanne F. schreef:
secricible schreef:

:j
Echt een groot voordeel aan alleen zijn. Bed voor je alleen, geen gepluk aan de deken, geen gesnurk, geen geadem in je gezicht, geen meurende voeten en veel knuffelbeesten.
Hier is echt de meest simpele oplossing ever voor: twee dekbedden. :') Ik ben niet anders gewend dan dat mijn ouders ieder hun eigen dekbed hebben; ik vond het als kind ook heel raar als mensen dat niet hadden, want dat slaapt toch voor geen meter?

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 00:09

Suzanne F. schreef:
poes schreef:
Maar jij legde het juist niet uit. Je deed belerend en een hele hoop gekke aannames. Dat werkt niet.
En vrij laten wil echt niet zeggen dat het fout loopt integendeel. Ik zie juist die met de strenge ouders los slaan.
Pubers willen experimenteren, dat is heel normaal. Je kunt beter rustig in gesprek gaan en open uitleggen hoe en wat met alles. En dan mag je een eigen standpunt hebben maar het opleggen werkt altijd averechts. Ze zijn je bezit niet.

Volgens mij ben jij degene die nu ‘een hele hoop gekke aannames’ doet.
Ik leg niet uit? Ik ga niet in gesprek met mijn puber? Ik leg dingen op? Ze is mijn bezit?

Waar heb ik dit gezegd dan?

Ik had het niet over jou en je dochter maar je reactie op foto lijstje. Die was belerend, autoritair en je gaf opdrachten, wat impliceert dat ze dit niet al doet.
Ik trek je kunsten als moeder niet in twijfel.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 00:10

Urbanus schreef:
Volgens mij is Suzanne echt een fijne begripvolle moeder en haar puber doet het supergoed. Ik vind het nogal vals om haar zo aan te spreken eigenlijk.

.

Je weet dat katten vals zijn doe niet zo verbaasd :D

Nee serieus zie mijn reactie hierboven.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 00:15

Captain schreef:
Ik ben volgens mij de enige die snurken helemaal prima vind. _O- Maar ik kan dan ook niet slapen in stilte. Tenzij het echt zo'n gore rochel snurk is vind ik het geen probleem.

Ik vind snurken rustgevend :D

Édit: een breed bed en ruime deken en elk op zijn kant en nooit last van de omschreven problemen.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 08:17

Ik hoor in de metro iedere ochtend mensen al hun drama delen met hun gezelschap of aan de telefoon. Ik kan het niet helpen dat ik meeluister.

In my defense, het volume is nogal hoog. :+

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 08:23

Haha ja drama van andere mensen is echt mijn crack. Hier had gisteravond op straat, precies onder mijn raam een stel ruzie. "Ik vind het gewoon jammer dat jij niet kan zeggen wat je voor me voelt, SCHAT. Dit kan zo toch niet als we een gezin willen stichten?" "Omdat ik te weinig geld heb! Jij wil gewoon dat ik meer geld ga verdienen!"

Instant invested door het raam staan loeren :))

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 08:24

BaileyMix schreef:
Haha ja drama van andere mensen is echt mijn crack. Hier had gisteravond op straat, precies onder mijn raam een stel ruzie. "Ik vind het gewoon jammer dat jij niet kan zeggen wat je voor me voelt, SCHAT. Dit kan zo toch niet als we een gezin willen stichten?" "Omdat ik te weinig geld heb! Jij wil gewoon dat ik meer geld ga verdienen!"

Instant invested door het raam staan loeren :))

:') _O-

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 08:31

Mkango schreef:
Hier is echt de meest simpele oplossing ever voor: twee dekbedden. :') Ik ben niet anders gewend dan dat mijn ouders ieder hun eigen dekbed hebben; ik vond het als kind ook heel raar als mensen dat niet hadden, want dat slaapt toch voor geen meter?

Oh 2 dekbedden vind ik zo irritant heb ik altijd op vakantie... Zeker met wintersport, je kunt net niet lekker tegen elkaar aan kruipen :')

Ik heb een veel grotere/ bredere deken dan mijn bed is. Hierdoor hebben we er ook geen last van. Enkel met bed opmaken lastig, maar beheers sinds kort de burrito methode en die is fantastisch nooit meer anders :') _/-\o_