Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 19:12

Hahaha gingen je eierstokken rammelen? Dat heb ik echt nog nooit gehad.
Fijn dat het toch allemaal goed is gegaan. Waren die vrienden er ook? Hij vond het raar dat je snel wegging? Hij had verwacht dat je zou blijven (slapen?)?

Herfstblad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 19:20

Ja volgens mij gingen mijn eierstokken rammelen. :o

Hoe bedoel je vrienden? Nee, we waren wezen wandelen en wat drinken. Toen afscheid nemen en hij waarschijnlijk "uitgebreider" zoenen en ik dacht nu is het wel goed geweest. Hij had hierdoor gemixte signalen opgevangen. Alsof ik een uitweg zocht. <<)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 19:32

Nature93 schreef:
Ja volgens mij gingen mijn eierstokken rammelen. :o

Hoe bedoel je vrienden? Nee, we waren wezen wandelen en wat drinken. Toen afscheid nemen en hij waarschijnlijk "uitgebreider" zoenen en ik dacht nu is het wel goed geweest. Hij had hierdoor gemixte signalen opgevangen. Alsof ik een uitweg zocht. <<)

Oh ik was in de war met Bambi haar date. Ben ook benieuwd of ze nog gegaan is.

Oké dus hij had gehoopt dat je bleef hangen. Wil je wel nog een keer afspreken met hem?

Herfstblad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 19:46

Ja ik wil het opzich nog wel een kans geven. Misschien moet het even landen. Maar wel met in mijn achterhoofd er zwemmen meer vissen in de zee.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 20:01

Nature93 schreef:
Ja ik wil het opzich nog wel een kans geven. Misschien moet het even landen. Maar wel met in mijn achterhoofd er zwemmen meer vissen in de zee.

Als ik het niet meteen voel, dan komt het ook niet.

Die rammelende eierstokken zijn wel lastig, ik snap het wel want ik was 30 bij m'n eerste, maar het zet wel een bepaalde druk denk ik.

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 10:21

Bambi1995 schreef:
Als je open staat voor een orgie, doen. Anders niet en ergens anders afspreken.

Kan het alsnog alleen bij kaarten blijven trouwens..

Hihi, dit. :')

Ben benieuwd wat je hebt gedaan.[/quote]

Ik heb het niet gedaan. Heb gezegd dat als hij het toch nog leuk vond om ook het dorp in te gaan dat ik dat erg leuk en gezellig zou vinden en dat het anders ook goed was. Nu afwachten of er nog een vervolg komt vandaag[/quote]

En heeft hij nog gereageerd?

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 10:51

Ja, hij snapte het. Stelde toen wel voor dat als ik alsnog zin had om te komen ik welkom was. Heb de volgende dag nog wel gevraagd of ie nog wou afspreken, maar hij zei dat ze nog even naar een strandtent gingen en daarna vroeg naar het huisje want vanochtend vertrekken ze weer naar huis. Dus heb hem niet meer gezien deze week. Ik reageerde met 'oke' en verder niks meer. Toen later begon ie wel weer wat met me te praten gisteravond, maar nu al tijdje geen reactie terug meer gehad. Ik merk dat vaker dat als ik me een beetje terug trek en wat korter word op whatsapp, dat ze dan opeens weer telkens snel antwoorden en antwoord ik dan toch weer als reactie ook wat sneller op hem dan reageren zij weer niet.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 12:24

Als iemand alleen nog maar oké zegt en zich terug trekt denk ik ook of doei of op zn minst neem ik afstand. Lijkt me logisch.

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 13:06

Zonnetje81 schreef:
Als iemand alleen nog maar oké zegt en zich terug trekt denk ik ook of doei of op zn minst neem ik afstand. Lijkt me logisch.

Wat moet je anders zeggen.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 14:12

Bambi1995 schreef:
Zonnetje81 schreef:

Wat moet je anders zeggen.

Je geeft zelf aan dat je jezelf terug trekt en vindt het raar dat de ander dat dan ook doet. Zo lees ik wat je schrijft. Wat moet die ander dan nog zeggen? Ik zorg meestal voor een leukere afsluiting al is het maar: ik spreek je later! Niet alleen een oké. Daar kan niemand iets mee. Maar is mijn mening.

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 14:21

Zonnetje81 schreef:
Je geeft zelf aan dat je jezelf terug trekt en vindt het raar dat de ander dat dan ook doet. Zo lees ik wat je schrijft. Wat moet die ander dan nog zeggen? Ik zorg meestal voor een leukere afsluiting al is het maar: ik spreek je later! Niet alleen een oké. Daar kan niemand iets mee. Maar is mijn mening.

Zo is het dus niet gegaan

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 14:29

Dat lees ik er ook niet in? Juist wanneer de ander minder reageert en je zelf dus ook kortaf gaat worden, de ander ineens weer meer interesse krijgt..

Iets met afstoten en aantrekken..

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 14:31

Marocje schreef:
Dat lees ik er ook niet in? Juist wanneer de ander minder reageert en je zelf dus ook kortaf gaat worden, de ander ineens weer meer interesse krijgt..

Iets met afstoten en aantrekken..

Dit ja

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 17:09

Dat is niet alleen gerelateerd aan mannen. Het is een beetje een mensen ding, ik ken er genoeg die ook zo reageren op de app maar in real heel anders zijn.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 17:17

charootje schreef:
Dat is niet alleen gerelateerd aan mannen. Het is een beetje een mensen ding, ik ken er genoeg die ook zo reageren op de app maar in real heel anders zijn.

Daarom schrijf ik ook ‘de ander’ ;)

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 18:52

Ik zou vanavond een date hebben. Leek me een lieve, leuke man. Opzich de eerste dagen leuk contact, en heb ik hem gevraagd of die af wou spreken.
Vandaag vroeg ik hem om een plek en tijd af te spreken waar we elkaar dan zouden ontmoeten, krabbelt hij in een keer terug.
Beetje vage reden. Hij vond het contact minder geworden, en wil daarom niet meer afspreken.
Dat het contact minder was klopt, maar goed heb hem gezegd dat het van 2 kanten moet komen en de laatste dagen heb ik gevoel dat vooral van mij kant moest komen.

Jammer weer..

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-23 07:23

Dat is wat hierboven dus beschreven word..

Het is duwen en trekken...

De èèn is korter en reageert minder , dus dan doet de ander het ook. Het is een cirkeltje. Een beetje een menselijke eigenschap.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 12:41

Wat vinden jullie, ik kan niks met teksten als:

Ik ben saai vies en stink en dat soort verhalen.
Of die zogenaamde gebruiksaanwijzing l u l koek.

Of deze:
Match je met mij? Dan heb je echt geluk! Ik lig namelijk goed in de markt.

Echt >;) >;) >;) >;) >;) >;) >;) >;) :x :x :x

Schrijf iets nuttigs en anders niet.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 12:56

Zonnetje81 schreef:
Wat vinden jullie, ik kan niks met teksten als:

Ik ben saai vies en stink en dat soort verhalen.
Of die zogenaamde gebruiksaanwijzing l u l koek.

Of deze:
Match je met mij? Dan heb je echt geluk! Ik lig namelijk goed in de markt.

Echt >;) >;) >;) >;) >;) >;) >;) >;) :x :x :x

Schrijf iets nuttigs en anders niet.

Gelijk naar links.

Pfff op bumble heb ik allemaal matches maar ze praten gewoon niet terug :( Jammer maar helaas.
Via Breeze gaat het wel een stuk makkelijker. Deze week 3 dates in het verschiet. Ben benieuwd hoeveel er daadwerkelijk doorgaan.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 22:57

Volgens mij heb ik afgelopen jaren the bar echt laag gehad. Vandaag wat gehoord op t werk dat er behoorlijk inhakte. Uiteindelijk na lang twijfelen date via de app vertelt wat ik had gehoord. Van z'n voorgangers zou ik in zulke gevallen vast wel een paar vragen krijgen enzo.. maar deze belt mij gewoon op om even te checken of ik oke ben. :+: nee, ik ben nog niet hotel de botel verliefd (zijn nu 6 weken bezig, ik heb ook wel even tijd nodig) maar dat iemand gewoon even belt... kan in ieder geval echt wel vaststellen dat hij een mooi mens is :+:

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 05:55

:knuffel: je bent het wel waard dat iemand je even belt en lief is voor je

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 06:43

Ik kom even binnenvallen, want wellicht hebben jullie leuke ideeën!

Al een tijdje aan het daten met een leuke jongen via badoo. Vanaf moment 1 al helemaal weg van elkaar en afgelopen zaterdag heeft hij mij als vriendin gevraagd <3

Nou is hij as maandag jarig en wil ik wel iets doen of iets geven voor zijn verjaardag. Het zal dan dit weekend of volgend weekend worden ivm lange afstand.

Uiteten zat ik ook al aan te denken, maar ik zit met ontzettend veel allergieën en er zijn maar weinig restaurants die daar echt goed rekening mee kunnen houden.
Mijn beste vriendin heeft hem gister al sneaky ondervraagd over dingen die hij nog wil hebben maar daar is ook niet veel uitgekomen :')

Wat doe je met, of geef je nou iemand waar je nog zo kort mee samen bent?

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 06:48

Een nachtje weg? Lekker hotel pakken?

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 06:49

Ja dat staat sowieso volgende maand al op de planning haha. Alleen niet per se voor zijn verjaardag, gewoon ff er tussenuit

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 09:27

MarjanB schreef:
:knuffel: je bent het wel waard dat iemand je even belt en lief is voor je

sowieso :D ben het alleen helemaal niet gewend dat iemand op zo'n manier even incheckt _O-

cadeautje... dagje uit met z'n tweeën? Pretpark, sauna, dierentuin... dagje naar een toeristische trekpleister (waddeneilanden zijn denk ik wat te ver voor een dagje :P )