Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nature93 schreef:Ja volgens mij gingen mijn eierstokken rammelen.![]()
Hoe bedoel je vrienden? Nee, we waren wezen wandelen en wat drinken. Toen afscheid nemen en hij waarschijnlijk "uitgebreider" zoenen en ik dacht nu is het wel goed geweest. Hij had hierdoor gemixte signalen opgevangen. Alsof ik een uitweg zocht.
Nature93 schreef:Ja ik wil het opzich nog wel een kans geven. Misschien moet het even landen. Maar wel met in mijn achterhoofd er zwemmen meer vissen in de zee.
Bambi1995 schreef:Als je open staat voor een orgie, doen. Anders niet en ergens anders afspreken.
Kan het alsnog alleen bij kaarten blijven trouwens..
Bambi1995 schreef:Zonnetje81 schreef:Als iemand alleen nog maar oké zegt en zich terug trekt denk ik ook of doei of op zn minst neem ik afstand. Lijkt me logisch.
Wat moet je anders zeggen.
Zonnetje81 schreef:Je geeft zelf aan dat je jezelf terug trekt en vindt het raar dat de ander dat dan ook doet. Zo lees ik wat je schrijft. Wat moet die ander dan nog zeggen? Ik zorg meestal voor een leukere afsluiting al is het maar: ik spreek je later! Niet alleen een oké. Daar kan niemand iets mee. Maar is mijn mening.
Zonnetje81 schreef:Wat vinden jullie, ik kan niks met teksten als:
Ik ben saai vies en stink en dat soort verhalen.
Of die zogenaamde gebruiksaanwijzing l u l koek.
Of deze:
Match je met mij? Dan heb je echt geluk! Ik lig namelijk goed in de markt.
Echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schrijf iets nuttigs en anders niet.
MarjanB schreef:je bent het wel waard dat iemand je even belt en lief is voor je