Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Cowboy55 schreef:Wat bedoelen ze nou precies met “Blowen op de Wallen verboden?”
https://www.at5.nl/artikelen/218986/blowen-op-de-wallen-vanaf-half-mei-verboden
Cowboy55 schreef:Wat bedoelen ze nou precies met “Blowen op de Wallen verboden?”
MarlindeRooz schreef:Cowboy55 schreef:Wat bedoelen ze nou precies met “Blowen op de Wallen verboden?”
Geen blowjobs meer.
Fearn schreef:Herkent iemand dit?
Toen ik op reis was (zo'n 2 maanden geleden) heb ik een flinke voedselvergiftiging gehad. Het laatste wat ik at voordat ik ziek werd was een noedelsoep (het is niet zeker of dat ook de oorzaak was van de voedselvergiftiging, ik had die dag namelijk meerdere dingen gegeten).
Maar ik kan na die tijd geen soep meer eten zonder misselijk te worden.. ik heb het wel geprobeerd, maar na een halve kom krijg ik weer het gevoel dat ik moet overgeven en krijg ik het niet meer weg. Eigenlijk heb ik nu ook helemaal geen trek meer in (noedel)soep maar ook niet in Aziatische gerechten die er qua smaak wat op lijken..
Kan het zijn dat je maag/je reuk dit herkent, en weigert of zo? Ook al is het lang geleden?
xPabloBokt schreef:Fearn schreef:Herkent iemand dit?
Toen ik op reis was (zo'n 2 maanden geleden) heb ik een flinke voedselvergiftiging gehad. Het laatste wat ik at voordat ik ziek werd was een noedelsoep (het is niet zeker of dat ook de oorzaak was van de voedselvergiftiging, ik had die dag namelijk meerdere dingen gegeten).
Maar ik kan na die tijd geen soep meer eten zonder misselijk te worden.. ik heb het wel geprobeerd, maar na een halve kom krijg ik weer het gevoel dat ik moet overgeven en krijg ik het niet meer weg. Eigenlijk heb ik nu ook helemaal geen trek meer in (noedel)soep maar ook niet in Aziatische gerechten die er qua smaak wat op lijken..
Kan het zijn dat je maag/je reuk dit herkent, en weigert of zo? Ook al is het lang geleden?
Ik heb dat zeker ook. Ik heb dat met zeevruchten, met name mosselen/schelpdieren en oesters. Ik ben daar een keer zo beroerd ziek van geworden nadat we in Zeeland een fruit de mêr hadden gegeten dat ik spontaan geen honger meer heb als ik het überhaupt al ruik. Alleen gamba's/langoustines gaan nog. Maar ik lust ook geen bisque meer, en dat vond ik vroeger hemels. Dat is ondertussen echt 5 jaar geleden.
Suzanne F. schreef:Is het een automaat of met versnellingen? Met versnellingen kan je daarop remmen. Automaat weet ik niet heel goed hoe dat werkt. Heb er wel mee gereden maar weet niet meer wat hij doet als je bergaf gaat. Met versnellingen kan je rustig de berg af in een versnelling zonder gas erbij.
chantalboes schreef:In dat geval moet je je PRNDL op 'L' zetten (zit helemaal onderaan), dan houdt hij de lage versnellingen vast zodat je op de motor kunt remmen. Soms heb je ook nog een + en een - daar zitten waarmee je handmatig kunt schakelen.Suzanne F. schreef:Is het een automaat of met versnellingen? Met versnellingen kan je daarop remmen. Automaat weet ik niet heel goed hoe dat werkt. Heb er wel mee gereden maar weet niet meer wat hij doet als je bergaf gaat. Met versnellingen kan je rustig de berg af in een versnelling zonder gas erbij.
Ik heb een automaat, als ik niets doe dan is het alsof ie in zijn vrij de berg afrolt. Maar dan maak ik nogsteeds veel vaart. Ik zit in Nieuw-Zeeland en de snelweg hier loopt ook door de bergen heen, dus met 100 kmpu omhoog en soms met 120/130 naar beneden (als de road conditions het natuurlijk toelaten), terwijl de limiet dan dus wel 100 is.
Mkango schreef:In dat geval moet je je PRNDL op 'L' zetten (zit helemaal onderaan), dan houdt hij de lage versnellingen vast zodat je op de motor kunt remmen. Soms heb je ook nog een + en een - daar zitten waarmee je handmatig kunt schakelen.
Daarnaast inderdaad pompend remmen als je moet remmen en de auto bij voorbaat al niet teveel onder je uit laten lopen. Net als met een paard eigenlijk: je wilt niet dat hij 'out of control' raakt, dat wil je voor zijn.