90 % vd covidopnames mensen zonder booster zijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
besita schreef:Heb ergens gelezen vandaag dat in UK
90 % vd covidopnames mensen zonder booster zijn
Sizzle schreef:Je expres gaan zitten aansteken vind ik nou niet bepaald iets positiefs of zo (en is bovendien strafbaar trouwens).
Bij waterpokken heb ik dat ook nog nooit begrepen dat je expres je kind bij een besmet klasgenootje laat spelen (dat is dan weer niet strafbaar).
bigone schreef:Suzanne F. schreef:Ik las net dat ze nog 3 boosterrrondes verwachten. Nou lekker dan.
Twee , deze is al meegerekend.
Sizzle schreef:Dat zal toch op den duur ook moeten veranderen, niet alleen in de sport maar ook op het werk.
Het wordt (denk ik) onhoudbaar als je op den duur 10-20% topfitte ingeente positieve werknemers thuis hebt zitten duimdraaien.
Sizzle schreef:Toen ik het schreef zat ik meer na het voorjaar te denken.
Huertecilla schreef:DuoPenotti schreef:Ja de uitkeringen voor onze zieke mensen zoals dat nu geregeld is gaat vaak nergens over.
Waarom is dat nu met cóvid ineens anders?
Net als het ´code zwart´. Was BC met een beetje hogere griepgolf ook aan de horizon.
Maar..... wat weet ik van de NL gezondheidszorg. In NL is tenslotte alles anders, tot en met hoe mensen daar op omicron reageren![]()
Sizzle schreef:Nou precies, dat is dan mooi meegenomen al je hem toch al per ongelijk mee genomen had.
Je expres gaan zitten aansteken vind ik nou niet bepaald iets positiefs of zo (en is bovendien strafbaar trouwens).
Bij waterpokken heb ik dat ook nog nooit begrepen dat je expres je kind bij een besmet klasgenootje laat spelen (dat is dan weer niet strafbaar). Het is al rot genoeg als het vanzelf op duikt ookal weet je dat er eigenlijk geen ontkomen aan is (tenzij je vaccinerrd wellicht).
Huertecilla schreef:Sizzle schreef:Degene die jou opzettelijk infecteert
Dat is 180 graden anders dan je opgooide.
Detail.
bigone schreef:[ [url=m/mAckpL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Inmiddels duidelijk dat ook ziekenhuisopnames flink oplopen door heel Engeland met London voorop. En ze lopen helaas voor op de voorspellingen wat betreft Omikron en stijgingen.
Sizzle schreef:Excuus, dat was dan dom geformuleerd van mij.
Ik bedoelde het wel zo dat het strafbaar is als je je expres laat infecteren maar dat je dus daarmee die ander strafbaar maakt (indien diegene daar dus aan meewerkt).
Hoe men dat moet bewijzen dat het expres was weet ik niet.