Ervaring met vinted

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

tengeltje11

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 21:09

Hier heb ik altijd meer correct biedende Fransen dan Nederlanders…. Net die laatste bieden altijd idioot laag…

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 23:34

Wil Vinted bij jullie ook niet openen?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-22 10:14

Hier hebben ze een keer een pakket een uur verderop afgedropt. Ze hebben die fout gewoon hersteld :)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-22 10:17

pmarena schreef:
Hier hebben ze een keer een pakket een uur verderop afgedropt. Ze hebben die fout gewoon hersteld :)

Hoe dan? Ik nam contact op en kreeg alleen als reactie dat er redenen zijn waardoor pakket naar een ander punt gaat :+

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-22 10:21

Hier zeiden ze gewoon dat ze het weer mee zouden geven aan de bezorger / afhaler en het gewoon weer opnieuw verwerkt zou worden. En dat hebben ze gedaan :)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-22 10:24

Ga ik toch maar weer contact opnemen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-22 12:10

Nou ik krijg alleen te horen dat er vast iets fout zou zijn bij dhlpunt waardoor ze niet konden afleveren daar en excuses. En dat dit de beste oplossing was. Enige wat ze aanbieden is nu al weigeren en retour sturen, naar andere punt sturen kan niet... En leuke is dat ik het punt niet eens kan vinden via maps.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-22 19:33

Heb je al contact opgenomen met het punt zelf...? Om te vragen of zij het mee willen geven zodat het op de juiste locatie afgeleverd kan worden? Mits je zeker weet dat dat punt beschikbaar is, natuurlijk.

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-22 19:39

Ik heb toch echt bijna alleen maar fijn kopende en verkopende Fransen. Natuurlijk zijn er die bieden, maar geen absurd lage bedragen en de Nederlanders doen dat ook. Ik denk dat ik de afgelopen 2 jaar, meer problemen met Nederlanders en Belgen heb gehad ☹️.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-22 19:48

Ik heb ook fijn kopende Fransen en laag biedende personen uit andere landen, maar de meeste vragen, lage biedingen en niet gekochte bundels komen toch van Fransen. :P

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-22 20:07

_Lorette_ schreef:
Ik heb ook fijn kopende Fransen en laag biedende personen uit andere landen, maar de meeste vragen, lage biedingen en niet gekochte bundels komen toch van Fransen. :P

Ja hier dus ook. De transactie in kwestie is afgehandeld omdat de koper niet heeft aangegeven dat er een probleem was. Betaling is dus vrijgegeven. Ze probeert nu met afwisselend slijmen en dreigen alsnog de helft terug te krijgen. Ik sta op het punt haar te blokkeren maar eigenlijk is dat mijn eer te na. En dat voor een jas van 23 euro....

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-22 20:12

Zou haar gewoon links laten liggen..

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 22:49

JoT schreef:
Zou ik ook zenuwachtig van worden hoor Lorette. Of heel tegendraads, die modus heb ik ook nog wel ergens :P

Begin november een kersttrui gekocht. Ding moet uit Frankrijk komen (jaaaaaa, ik weet het, Frankrijk), via MR, maar inmiddels ligt ie al sinds de 14e bij een verzamelcentrum in Parijs. De levertijd is inmiddels aangepast naar 22 november tot 6 december, dus ik heb nog goede hoop dat ik die trui deze kerst nog aan kan trekken :o

Netjes trouwens Wildgirl, dat je je geld terug hebt gekregen. Hopelijk krijg je die vlekken er nog uit? Als die trui helemaal wit is, dan is een beetje chloor op de vlekken doen wellicht nog een optie. Even laten intrekken en dan de wasmachine in.

O jeetje. Ik ben ook aan het wachten op een pakketje uit Frankrijk via Mondial Relay. Dat is dus geen slimme zet geweest? :')

Wel gek, als ik zelf pakketjes naar Frankrijk verstuur via Mondial Relay gaat het heel snel.

KB12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 13:44

Mijn pakketje ligt nog steeds in nederland in het eerste sorteercentrum. Inmiddels al bijna een maand. Er zit geen beweging in. Ik geloof ook niet meer dat het nog voor 6 december aankomt. Eerder werd hier gezegd dat ik een vergoeding van vinted en van mondial relay krijg, maar hoe krijg ik dan die vergoeding van mondial relay? Ik krijg namenlijk op geen enkele manier contact met hun. Ik probeer ze al een dikke week te bellen om te vragen naar een update over het pakket, maar er neemt nooit iemand op. Evenals de email. Nu zag ik op trustpilot dat dit dus bij iedereen zo is.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 13:52

Gaat automatisch, moet je niets voor doen. Hier ook een rijbroek… keek er hard naar uit, ligt hij ergens stil sinds 10/11… geloof er ook niet meer in…

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 13:58

Blijkbaar heeft Vinted ook een signaal afgegeven aan de verkoper van mijn kersttrui, want daar kreeg ik een berichtje van. Tja, het is dan ook weer niet haar schuld, de transporteur is mijn keuze geweest. Inmiddels MR een berichtje gestuurd, maar ik begreep van hierboven dat dat weinig zin heeft. Nou ja, afwachten dan maar. Komt er iemand nog in Parijs de komende tijd? :P

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 14:07

Hier is een pakketje onderweg vanaf 26 oktober. Heb ik ook weinig vertrouwen in. Er gebeurt niets op de track & trace.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 14:31

Ik heb juist een Française die haar pakketten (2stuks) niet af haalt. Morgen kunnen ze terug worden gestuurd.

Ben het wel weer opnieuw zo kwijt, maar het is zo veel gedoe eer het weer terug is. -O-

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-22 01:22

O wat balen van Mondial Relay zeg.. Ik keek zo uit naar mijn schoenen. |(

Wat is er aan de hand dan? Het is toch gewoon een betrouwbare verzender?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-22 09:01

Hier ook een Sinterklaas shirtje verzonden via MR
15 nov dus ruim optijd verzonden maar het is er nog niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-22 09:05

Hier ook een franse. Krijgt al bundelkorting, gaat dan nog eens onder die bundelkorting het absolute minimum gaan bieden. 4 jurkjes waarvan 3 gloednieuw voor €17 vind ik al een meer dan nette prijs. Voor €12 laat ik dat niet gaan. Geef ik het nog liever weg :n

Dan stuurt ze er wel een hoop zonnebloemen en hartjes en biddende handjes erachter aan :+

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-22 12:56

Misschien een hele domme vraag, maar hoe kan ik zien voor welke verzendservice ik gekozen heb? Ik weet het gewoon niet meer en ik kan het niet op Vinted of via mijn mail terugvinden. Ik dacht dat ik voor Mondial Relay had gekozen, maar ik zie Relais Colis staan. Wat betekent dat?

mariettek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-22 14:43

Dat is Mondial Relay, maar dan nog in Frankrijk

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-22 16:10

Nou, was mijn pakket via Mondial afgeleverd. Krijg ik 10 minuten later een berichtje dat hij terug gestuurd wordt naar de afzender? Wat is dit jou weer voor gekkigheid? :+

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-22 16:43

mariettek schreef:
Dat is Mondial Relay, maar dan nog in Frankrijk

Ok, dus toch. Bedankt :)