Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mysa schreef:Geluk is niet maakbaar. Sommige belevenissen zorgen voor levenslange trauma's. En waarom de één nog een relatief normaal leven lijdt en de ander de rest van zijn leven diep ongelukkig is: kwestie van chemische stofjes in het brein of elders in het lichaam.
Sizzle schreef:Ik krijg een bloeddrukdip als ik stil zit met masker (trein) en dan moet ik oppassen als ik opsta ivm duizelig worden. Dat heeft echter niets te maken met zuurstof maar waarschijnlijk meer met de warmte in het gezicht of zo.
Als ik bezig ben is het ok.
pien_2010 schreef:https://nos.nl/artikel/2350709-van-diss ... ffect.html
Hoe kun je nu verwachten dat dragen mondkapjes ooit draagvlak krijgt in Nederland? Dit is van 5 uur geleden.
Jessix schreef:Aan deze mensen denk ik steeds... Die oorlog hebben meegemaakt of andere ontberingen. Ik werd om die opmerking al eens neergemaaid in dit topic, maar het is voor mij niet een één op één vergelijking, maar wel iets waar ik zelf kracht uit haal. Ik lees veel boeken over de tweede wereldoorlog de laatste maanden en dan denk ik "Poeh, wat hebben wij het toch goed..."
En nee, dat betekend niet dat je het niet zwaar mag vinden, niet mag balen, en niet mag klagen. Doe ik zelf ook. Maar kan gelukkig daarna altijd wel weer mijn zegeningen tellen. En dat zijn er nog steeds heel veel.
_Penotti schreef:Nee jij hebt het een groep jonge mensen die kampt met psychische problematiek.
Gelukkig is de grootste groep mensen die geen problematiek hebben en die zeuren ook. En daar hebben we het over.
hier is het loon ook niet stabiel, kan ik al jaren niet doen wat ik graag zou willen.
En dan heb je er ook mee te dealen. Is dat fijn? Nee.
Maar dan kun je kiezen, heel zielig doen, of toch maar proberen te maken wat kan.
Zelfs wetende dat het voor de corona beperkingen tijdelijk is, wat een geweldig vooruitzicht!
tienus63 schreef:Oh God, is de grote kerk Staphorst weer bezig?
Hebben aan begin van de lock down ook geprobeerd.
Heel veel staphorsters waren woedend over de gang van zaken en spraken er schande van.
lenaa_tje schreef:_Penotti schreef:Nee jij hebt het een groep jonge mensen die kampt met psychische problematiek.
Gelukkig is de grootste groep mensen die geen problematiek hebben en die zeuren ook. En daar hebben we het over.
hier is het loon ook niet stabiel, kan ik al jaren niet doen wat ik graag zou willen.
En dan heb je er ook mee te dealen. Is dat fijn? Nee.
Maar dan kun je kiezen, heel zielig doen, of toch maar proberen te maken wat kan.
Zelfs wetende dat het voor de corona beperkingen tijdelijk is, wat een geweldig vooruitzicht!
Ja joh. Dat is alleen in mijn omgeving. Daarom zijn er momenteel zulke grote acties tegen eenzame jongeren wat een enorm probleem is.
Je mag niet iemand zijn geluk of ongeluk bagataliseren.
Je kan dat niet voor iemand invullen.
Verder had ik hier aangegeven dat ik de georganiseerde buitenrit spannend vond. Ben toch gegaan en was erg Corona proof en leuk.