Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hagelslag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 21:39

De collega die mij vanmiddag lelijk noemde, die sleurde net nog even de deur van de vrachtauto open en schreeuwde dat ik de waarheid moest zeggen, en ik een leugenaar was.
Ik heb namelijk planners verteld wat er gebeurd was

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 21:54

taartjee schreef:
Niet zozeer een erger, eerder een baal. Mijn vriend heeft voor de 4e keer niet z'n rijexamen gehaald, hij is zo verschrikkelijk zenuwachtig elke keer wat het niet veel beter maakt helaas. Als er dan aan het begin van het examen ook maar iets fout gaat, kan hij dat niet loslaten waardoor hij meer fouten gaat maken en daardoor zakt. Hij heeft net al een faalangstexamen gedaan, maar dat heeft helaas niets uitgemaakt. Volgende keer wordt een BNOR examen. Ik hoop zo dat hij het haalt!

Heeft hij al Bach rescue geprobeerd voor de zenuwen en faalangst?

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 22:01

hagelslag schreef:
De collega die mij vanmiddag lelijk noemde, die sleurde net nog even de deur van de vrachtauto open en schreeuwde dat ik de waarheid moest zeggen, en ik een leugenaar was.

Als hij zo doorgaat haalt hij zijn pensioen niet, krijgt hij voor die tijd een hartaanval.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 22:03

Mkango schreef:
M'n knie. :x Ik wil sporten, maar mag niet, want het ding mag geen klappen opvangen en ook niet roteren, en ik ben nogal een rouwdouwer, dus meer dan wandelen zit er momenteel niet in. :')

O, en ik zie net een spelfout in een sollicitatiebrief die ik net heb verstuurd. -O- Ik heb het ding nog zes keer doorgelezen, verdorie. Ik wil dit traineeship echt ziek graag. -O-

Fietsen? :)) Ah oliebol, balen van die spelfout! Maar als de brief verder goed is, dan zullen ze je daar hopelijk niet op afrekenen. Fingers crossed!

Jeetje hagelslag, het klinkt alsof er even iets serieus moet worden uitgepraat op jullie werk...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 22:04

Dat de sigarettenpakjes allemaal hetzelfde uiterlijk krijgen, enorm irritant. :roll:

Kaulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 22:09

Morgen voor de 2e keer theorie examen voor de auto, van de 10 proefexamens en er maar 2 goed hebben.
Word wat morgen :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 22:16

Ik heb de afgelopen dagen The Hunger Games gekeken, maar ik heb er echt níks van meegekregen :').

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 22:20

Al die mensen die via sociale media hun mening verkondigen over corona dat het niet bestaat en wel meevalt.

Doei ik gooi jullie allemaal van insta en Facebook af ik hoef niet zulke 'vrienden' en deel je mening maar lekker met je complot vriendjes.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 22:21

zigranta schreef:
hagelslag schreef:

Als hij zo doorgaat haalt hij zijn pensioen niet, krijgt hij voor die tijd een hartaanval.

De grootste grap is, hij is pas vanaf januari bij het bedrijf. Ik vandaag al 3 jaar...
Maar we zullen 't zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 22:30

culaccino schreef:
Mkango schreef:
M'n knie. :x Ik wil sporten, maar mag niet, want het ding mag geen klappen opvangen en ook niet roteren, en ik ben nogal een rouwdouwer, dus meer dan wandelen zit er momenteel niet in. :')

O, en ik zie net een spelfout in een sollicitatiebrief die ik net heb verstuurd. -O- Ik heb het ding nog zes keer doorgelezen, verdorie. Ik wil dit traineeship echt ziek graag. -O-

Fietsen? :)) Ah oliebol, balen van die spelfout! Maar als de brief verder goed is, dan zullen ze je daar hopelijk niet op afrekenen. Fingers crossed!

Jeetje hagelslag, het klinkt alsof er even iets serieus moet worden uitgepraat op jullie werk...
Fietsen kan in theorie, maar ik heb zo'n onbeschrijflijke hekel aan fietsen dat ik er alleen maar chagrijniger van word. :') Als je sporten in Dantes onderwereld zou kunnen onderbrengen, dan staat fietsen bijna net zo diep in de hel als lopen op een loopband. :+ Wat dat betreft is het wel een béétje een geluk bij een ongeluk dat ik nog werkloos ben, want ik kan dus wel flink lange wandelingen maken, dus dat maakt het wel iets draaglijker. :P

Ik hoop inderdaad dat ze het me vergeven... het is ook echt maar een heel kleine spelfout waar je op zich ook wel makkelijk overheen kunt lezen (per ongeluk ergens twee 'i's geschreven in plaats van één, dus het is niet alsof ik het had over 'me werkervaring' of 'ik wordt' of zo, wel over 'opleidiing'. :') ).

En wat een vervelend gedoe, hagelslag. -O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 22:32

Mkango

Nee nee nee fietsen is juist zo leuk! Probeer anders een mountainbike het is zo verslavend om hard van een heuvel naar beneden te crossen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 00:08

Lag ik net bijna te slapen op de bank, na t uitlaten van de honden echt klaarwakker ;(.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 01:21

Dat ik vanochtend vroeg spiraaltje heb laten plaatsen en ik nu nog steeds krampen heb en zwak ben. :n

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 02:14

Dat ik net naar de wc moest, de laatste rol wc-papier pakte en dat die blijkbaar in z'n eentje een fotolijst stond tegen te houden. Die lijst flikkert in mijn nek, samen met een fles geurvloeistof-met-rietjes, tampons, losse foto's...

Leuk, om 2 uur 's nachts de wc van onder tot boven schoonmaken. En ik moet eigenlijk ook douchen, want ik meur allemachtig naar die geurvloeistof |o

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 02:30

black_kelpie schreef:
Dat ik net naar de wc moest, de laatste rol wc-papier pakte en dat die blijkbaar in z'n eentje een fotolijst stond tegen te houden. Die lijst flikkert in mijn nek, samen met een fles geurvloeistof-met-rietjes, tampons, losse foto's...

Leuk, om 2 uur 's nachts de wc van onder tot boven schoonmaken. En ik moet eigenlijk ook douchen, want ik meur allemachtig naar die geurvloeistof |o

Je kan wel zeggen dat je naar bloemetjes rook na het wc bezoekje :D

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 02:52

Dat ik nog altijd moet janken bij de tekst
"Jij gelooft in God. dus jij gaat naar de hemel
En ik geloof in niks, dus we komen elkaar na de dood
Na de dood nooit meer tegen"

En ik heb een hekel aan Susan en Freek maar dit was toch best wel mooi.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 03:33

MPR4 schreef:
Dat de sigarettenpakjes allemaal hetzelfde uiterlijk krijgen, enorm irritant. :roll:

Hoezo? :))

Kan niet slapen. Ben al de hele nacht op en we rijden straks terug naar Nederland. Ruim 10u dus wil wel fris en fruitig zijn. -O- Dan maar slapen als mijn vriend rijdt..

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 07:36

Zebrastreep schreef:
Al die mensen die via sociale media hun mening verkondigen over corona dat het niet bestaat en wel meevalt.

Doei ik gooi jullie allemaal van insta en Facebook af ik hoef niet zulke 'vrienden' en deel je mening maar lekker met je complot vriendjes.

Je kan ook rechts bovenaan kiezen om niet meer te volgen.

Wakker gebeld worden door de planning op je vrije dag.

En voor de rest een dicht gegroeide sloot die voor 15 oktober leeg moet zijn. Hels karwei.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 07:53

De Wikifoto van vandaag. Krijg al last van mijn rug als ik ernaar kijk.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 08:05

__Sannne schreef:

Ik krijg t benauwd.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 08:34

__Sannne schreef:

Idd, autch.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 08:42

MaAr AlS zE hEt NiEt LeUk ViNdEn DoEn Ze HeT nIeT!!!1!!!!!111

(Als er een ding is dat ik geleerd heb tijdens het fulltime werken met paarden, is dat je ze idioot ver over hun grenzen kunt pushen voor ze er genoeg van hebben en het inderdaad “niet doen”. := Ik heb niets tegen paardrijden an sich, maar de competitieve sport, in welke tak dan ook, heeft imo zijn beste tijd wel gehad. :o )

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 08:52

Dat ik niet van mijn nagels af kan blijven qua bijten maar dat ik eigenlijk ook geen zin (meer) heb in kunstnagels.

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 09:13

__Sannne schreef:

Het is die foto van de hackney toch? wat is daar precies mis mee als ik vragen mag?

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 09:15

Al die mensen op Facebook die mij een dom schaap noemen omdat ik gewoon mijn mondkapje op ga doen in de winkels :+. Dat jij het niet doet, helemaal prima. Maar laat mij het dan gewoon wel doen ;)