Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:En toen had ik geen werk meer. Wel de beste keuze, want het ging gewoon echt niet, maar ik had liever wat meer zekerheid gehad.
Mkango schreef:En toen had ik geen werk meer. Wel de beste keuze, want het ging gewoon echt niet, maar ik had liever wat meer zekerheid gehad.
casperzazoe schreef:
poes schreef:Zelf opgezegd?
Marije_1997 schreef:casperzazoe schreef:
![]()
Erger me dood aan mensen die denken dat paarden koukleumen zijn. Het is hartstikke warm en bijna alle paarden op stal staan nog onder dikke dekens (met hals). Ze staan 7uur buiten, de rest van de dag in een warm stalletje met de zon op het dak. Doe die dikke dekens affff
De wind is zeer koud en er zit weer nachtvorst aan te komen. Dus dekens zijn echt niet in alle gevallen overbodige luxe. De mijne staat nu lekke ronder een 200 grams. (stal waar ik sta is direct aan het water, dus veel wind, maar ook koud). Ik heb ook weer de dikke jas aan, laagjes kleding en m'n kachel op strandje sambal.
LukieBradley schreef:xDenies schreef:Oh my god.. ik zie fotos op facebook van iemand die krassen in zn nek heeft staan van nagels omdat ie twee zakjes andijvie meepakte in de winkel. Daar was een andere klant t niet mee eens. Het gaat echt wel heeeeel ver
Niet stiekem op cavia facebooks kijken
Resistance schreef:Ik ben echt zo kwaad. Mijn oom begon opeens heel dronken te praten, terwijl hij niets op had. Tante de huisarts bellen, en die werd afgewimpeld met het advies om "maar een aspirientje te nemen en het even aan te kijken". Toen is ze toch, helaas wel een paar uur later, met hem naar het ziekenhuis gegaan, waar bleek dat hij een herseninfarct heeft gehad.
Inmiddels heeft hij ook een MRI scan gehad. Er is een plek ter grootte van een walnoot afgestorven. Kan gelukkig nog alles, behalve normaal praten. Daar krijgt hij nu logopedie voor, hopen dat het weer goedkomt.
Maar echt, die huisarts... die kan je wel opknopen.
MarlindeRooz schreef:Kachel aan? Ik heb al 2 dagen bijna de hele avond/dag mijn raam open omdat het hier zo warm was. Vandaag is het wel beter omdat de zon er niet op staat. Maar het is hier 20 graden in huis zonder kachel aan.
Flowery schreef:Dat de Makro en Sligro nu voor consumenten open gaat, dat was de enige plek waar mensen niet als idioten aan het hamsteren waren en alles op voorraad was. Nu kan ik nergens meer normaal boodschappen doen(Ik snap uiteraard wel waarom ze open gaan, maar balen doe ik wel
)
Nayomie schreef:Flowery schreef:Dat de Makro en Sligro nu voor consumenten open gaat, dat was de enige plek waar mensen niet als idioten aan het hamsteren waren en alles op voorraad was. Nu kan ik nergens meer normaal boodschappen doen(Ik snap uiteraard wel waarom ze open gaan, maar balen doe ik wel
)
Deze ergernis deel ik.
Flowery schreef:Dat de Makro en Sligro nu voor consumenten open gaat, dat was de enige plek waar mensen niet als idioten aan het hamsteren waren en alles op voorraad was. Nu kan ik nergens meer normaal boodschappen doen(Ik snap uiteraard wel waarom ze open gaan, maar balen doe ik wel
)