Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 11:21

Is mijn verkoudheid over heb ik hooikoorts.
Ik ga dus vrolijk verder met tissues en zakdoekjes gebruiken.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 11:40

Bekkenpijn |(

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 12:17

Vol mn hoofd gestoten tegen de deurpost tijdens het schoonmaken van de badkamer #)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 12:24

En toen had ik geen werk meer. Wel de beste keuze, want het ging gewoon echt niet, maar ik had liever wat meer zekerheid gehad. :+

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 13:02

Zelf opgezegd?

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 13:06

Mkango schreef:
En toen had ik geen werk meer. Wel de beste keuze, want het ging gewoon echt niet, maar ik had liever wat meer zekerheid gehad. :+

:(:)

Erger me dood aan mensen die denken dat paarden koukleumen zijn. Het is hartstikke warm en bijna alle paarden op stal staan nog onder dikke dekens (met hals). Ze staan 7uur buiten, de rest van de dag in een warm stalletje met de zon op het dak. Doe die dikke dekens affff :=

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 13:08

Mkango schreef:

Heb je nu net je hele werkplek schoon gekregen, gaat het nu weer jaren duren voordat iemand het gaat schoonmaken -O- Zonder grappen, wel super naar zeg! Hopelijk gauw weer wat nieuws, en wat beter en schoner. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 13:15

casperzazoe schreef:

Erger me dood aan mensen die denken dat paarden koukleumen zijn. Het is hartstikke warm en bijna alle paarden op stal staan nog onder dikke dekens (met hals). Ze staan 7uur buiten, de rest van de dag in een warm stalletje met de zon op het dak. Doe die dikke dekens affff :=[/quote]

De wind is zeer koud en er zit weer nachtvorst aan te komen. Dus dekens zijn echt niet in alle gevallen overbodige luxe. De mijne staat nu lekke ronder een 200 grams. (stal waar ik sta is direct aan het water, dus veel wind, maar ook koud). Ik heb ook weer de dikke jas aan, laagjes kleding en m'n kachel op strandje sambal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 13:23

poes schreef:
Zelf opgezegd?

Ja. Vandaag was de tweede keer in een week dat de dames achter receptie opmerkten dat ik me duidelijk niet chill voelde, en vandaag ben ik ook in huilen uitgebarsten (tot nu toe kon ik alles wel goed verbergen voor collega’s), dus heb ik met een van de partners besloten dat het beter is om ermee te stoppen. Het is allemaal wel in heel goed overleg gegaan, dus dat is wel fijn - ik ben nu vooral heel erg opgelucht. :)

Nayomie _O- Ach, in ieder geval heeft degene wier bureau het normaliter is, nu een schone telefoon. :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 13:23

Marije_1997 schreef:
casperzazoe schreef:

Erger me dood aan mensen die denken dat paarden koukleumen zijn. Het is hartstikke warm en bijna alle paarden op stal staan nog onder dikke dekens (met hals). Ze staan 7uur buiten, de rest van de dag in een warm stalletje met de zon op het dak. Doe die dikke dekens affff :=

De wind is zeer koud en er zit weer nachtvorst aan te komen. Dus dekens zijn echt niet in alle gevallen overbodige luxe. De mijne staat nu lekke ronder een 200 grams. (stal waar ik sta is direct aan het water, dus veel wind, maar ook koud). Ik heb ook weer de dikke jas aan, laagjes kleding en m'n kachel op strandje sambal.

Hier waait het al een paar dagen amper en de nachtvorst is ook pas over een paar dagen, dan kun je nu toch best voor enkele dagen je deken wisselen? Iedereen z'n keuze hoor maar mijn paardjes blijven blij staan als ik de deken er af haal en gaan daarna heeeerlijk uitgebreid liggen rollen

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 13:44

Mkango: goede beslissing hoor :j

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 13:49

Kachel aan? Ik heb al 2 dagen bijna de hele avond/dag mijn raam open omdat het hier zo warm was. Vandaag is het wel beter omdat de zon er niet op staat. Maar het is hier 20 graden in huis zonder kachel aan. :+

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 13:55

xDenies schreef:
Oh my god.. ik zie fotos op facebook van iemand die krassen in zn nek heeft staan van nagels omdat ie twee zakjes andijvie meepakte in de winkel. Daar was een andere klant t niet mee eens. Het gaat echt wel heeeeel ver :(

Niet stiekem op cavia facebooks kijken :')

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 14:45

Mijn kat die met zijn modderpootjes bovenop de net schoongemaakte salontafel springt... grrr :')

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 14:46

LukieBradley schreef:
xDenies schreef:
Oh my god.. ik zie fotos op facebook van iemand die krassen in zn nek heeft staan van nagels omdat ie twee zakjes andijvie meepakte in de winkel. Daar was een andere klant t niet mee eens. Het gaat echt wel heeeeel ver :(

Niet stiekem op cavia facebooks kijken :')

Het blijft wel hangen :') Maar ook gewoon hier in het echt bij de Dirk hordes aan mensen die gaan winkelen. Waar is het stukje 'flatten the curve'?

Best verdrietig dat je zelfs in deze tijd je niet durft ziek te melden als je met klachten loopt :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 14:49

Ik ben echt zo kwaad. Mijn oom begon opeens heel dronken te praten, terwijl hij niets op had. Tante de huisarts bellen, en die werd afgewimpeld met het advies om "maar een aspirientje te nemen en het even aan te kijken". Toen is ze toch, helaas wel een paar uur later, met hem naar het ziekenhuis gegaan, waar bleek dat hij een herseninfarct heeft gehad.

Inmiddels heeft hij ook een MRI scan gehad. Er is een plek ter grootte van een walnoot afgestorven. Kan gelukkig nog alles, behalve normaal praten. Daar krijgt hij nu logopedie voor, hopen dat het weer goedkomt.

Maar echt, die huisarts... die kan je wel opknopen.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 14:53

Resistance schreef:
Ik ben echt zo kwaad. Mijn oom begon opeens heel dronken te praten, terwijl hij niets op had. Tante de huisarts bellen, en die werd afgewimpeld met het advies om "maar een aspirientje te nemen en het even aan te kijken". Toen is ze toch, helaas wel een paar uur later, met hem naar het ziekenhuis gegaan, waar bleek dat hij een herseninfarct heeft gehad.

Inmiddels heeft hij ook een MRI scan gehad. Er is een plek ter grootte van een walnoot afgestorven. Kan gelukkig nog alles, behalve normaal praten. Daar krijgt hij nu logopedie voor, hopen dat het weer goedkomt.

Maar echt, die huisarts... die kan je wel opknopen.

Dit is echt wel heel ernstig. Hoop dat hij er alsnog goed uitkomt :(:)

Dacht er van de week nog aan, nu alles in het teken van corona staat. Je zal maar plots iets anders krijgen wat ook levensbedreigend kan zijn ...

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 14:56

Oh wat ontzettend heftig Resistance! Ik hoop dat je oom goed hersteld!

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 15:07

Duizeligheid door nicotine te kort, geestelijk gaat het ‘afkicken’ me echt goed af maar lichamelijk... :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 15:15

MarlindeRooz schreef:
Kachel aan? Ik heb al 2 dagen bijna de hele avond/dag mijn raam open omdat het hier zo warm was. Vandaag is het wel beter omdat de zon er niet op staat. Maar het is hier 20 graden in huis zonder kachel aan. :+

Nou bij mij is het krap aan 15 graden zonder kachel. En buiten is het ook niet echt bepaald lekker hahaha heb lekker de kachel aan op 20 graden. Heb ook de hele ochtend in een deken gewikkeld zitten werken

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-20 15:29

Mijn kat die constant pontificaal bovenop mijn wettenbundel gaat liggen. Heb ik eindelijk mijn concentratie weer gevonden.. :+

Deel nummer zoveel in "De Nadelen van Thuis Werken"

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 15:51

Dat de Makro en Sligro nu voor consumenten open gaat, dat was de enige plek waar mensen niet als idioten aan het hamsteren waren en alles op voorraad was. Nu kan ik nergens meer normaal boodschappen doen :\ (Ik snap uiteraard wel waarom ze open gaan, maar balen doe ik wel :') )

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 15:53

Flowery schreef:
Dat de Makro en Sligro nu voor consumenten open gaat, dat was de enige plek waar mensen niet als idioten aan het hamsteren waren en alles op voorraad was. Nu kan ik nergens meer normaal boodschappen doen : (Ik snap uiteraard wel waarom ze open gaan, maar balen doe ik wel :') )

Deze ergernis deel ik. :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-20 15:55

Nayomie schreef:
Flowery schreef:
Dat de Makro en Sligro nu voor consumenten open gaat, dat was de enige plek waar mensen niet als idioten aan het hamsteren waren en alles op voorraad was. Nu kan ik nergens meer normaal boodschappen doen : (Ik snap uiteraard wel waarom ze open gaan, maar balen doe ik wel :') )

Deze ergernis deel ik. :+

Waarom zouden ze dat doen -O-

Geld.

Gaat mijn briljante idee om binnenkort bij de Sligro te gaan winkelen (heb een pas). Nouja, het kan nog, maar zo briljant is het dan niet meer :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 16:05

Flowery schreef:

Dat is op hun fb pagina’s enz nog niet bevestigd