Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 10:38

Dat degene die de presentatie zou maken voor ons pws dat niet heeft gedaan. Ik heb het vanochtend maar gedaan, want het is al vandaag. :roll:

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 10:43

is vast n goede reden voor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 10:47

Ze heeft lang genoeg (ruim een maand!) de tijd gehad. Ik stel dingen soms ook uit, maar als je met een groep werkt moet je de verantwoordelijkheid nemen om op zijn minst het te laten weten als het niet lukt. Nu had ik lastminute allemaal extra werk. ;)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 06-12-18 11:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 10:55

Dat het een zware nacht was. Ik lag er laat in, mn dochter was midden in de nacht uit bed gevallen en de buren waren al weer erg vroeg aan het discussiëren. Nu kan ik gelukkig al mn verplichtingen verschuiven naar vanmiddag. Straks maar eens een frisse douche nemen en wat gezonds eten en hopelijk heb ik dan wat meer energie... :O :O :O

Maartje9

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 11:52

Dat het maar niet lukt om mn rust te pakken en ik mentaal constant zo gehaast en gestresst ben. Naast een echt hoge studiedruk moet ik van mezelf als ik klaar ben met studeren nog per se stofzuigen, schoonmaken oid. Een serietje kijken zonder een enorm schuldgevoel wil er maar niet in. Terwijl ik dat eigenlijk misschien wel even nodig heb :+

Poek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 11:59

Dat ik al dagen zo ontzettend druk ben voor m'n studie en dat het eind gewoon niet in zicht komt. Ik heb zo hard even een relax momentje nodig, maar ik krijg het dan gewoon niet af -O-

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 12:02

Dat docenten niet op mails reageren als je ze nodig hebt dus ik weer op zoek kan naar die docent vanmiddag, omdat ik anders morgen op mijn kop krijg wss.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 12:28

Mijn swber die niet reageert op mijn mailtje van bijna 4 weken geleden.......

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 12:58

Ik ben licht verkouden, last van m’n keel, neus een beetje verstopt, maar absoluut niets extreem. Geen hoofd vol watten ofzo, ben eigenlijk best helder.
Maar m’n ogen die weigeren te focussen en ik krijg m’n hersenen maar niet aan het werk.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 13:18

Fietsers die denken in een gebied met veel bomen, in het donker en met regen geen verlichting nodig te hebben.

Questquedit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 14:21

Fietsers die uberhaupt denken geen verlichting nodig te hebben

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 16:24

Of auto’s die denken dat ik een zesde zintuig heb om te weten waar ze naar toe gaan zonder knipperlicht. En dan boos worden als ik je erop aanspreek. Dag, sommige mensen echt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 16:58

Aan mijn vriend. Hij is ‘boos’ dat ik oude rommel gratis weggeef. Want bij het oud ijzer krijgt hij er nog zeker €10 voor. Ja wel, doe het dan naar het oud ijzer. Maar nee, geen tijd voor. Wel, dan mag er iemand achter komen. Nou nee, dan verzet hij het wel. Ja dat is nou net het probleem. Alles wordt verzet. Niets gaat ooit echt weg. Dus wij zijn quasi een stort met alles dat hij ooit nog kan gebruiken/gaat wegdoen. Nu is hij boos want €10 is wel €10 hé. Tja pech, kans verkeken, je hebt 3 maand tijd gehad.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 17:01

DeMolenhoek schreef:
Aan mijn vriend. Hij is ‘boos’ dat ik oude rommel gratis weggeef. Want bij het oud ijzer krijgt hij er nog zeker €10 voor. Ja wel, doe het dan naar het oud ijzer. Maar nee, geen tijd voor. Wel, dan mag er iemand achter komen. Nou nee, dan verzet hij het wel. Ja dat is nou net het probleem. Alles wordt verzet. Niets gaat ooit echt weg. Dus wij zijn quasi een stort met alles dat hij ooit nog kan gebruiken/gaat wegdoen. Nu is hij boos want €10 is wel €10 hé. Tja pech, kans verkeken, je hebt 3 maand tijd gehad.

Ik zou me er ook kapot aan ergeren als iemand de hele tijd allerlei spullen zou willen weggooien die ook prima kunnen blijven staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 17:21

Dat is het net. Ze kunnen niet prima blijven staan. Ze staan gruwelijk in de weg. Als ik nog maar een padje van 20 centimeter breed heb om met een baby tussen te moeten vind ik dat niet veilig. Verzetten betekend gewoon naar een andere kamer waar wij ook al geen plaats hebben. Gelukkig ken jij ons huis perfect dat jij kunt opmaken dat ze perfect kunnen blijven staan +:)+

Het betreft trouwens 2 oude home trainers, dus geen kleine prul

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 17:24

Oomens, niet om banketstaaf te doen maar het valt me op dat je op elke ergernis wel een weerwoord hebt. En dat is ook best ergerlijk :+

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 17:41

Keelontsteking in combinatie met oorontsteking.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 18:14

Ik erger me aan het weer. Doe gewoon koud en zonnig, niet warm en druilerig.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 18:56

Foaly schreef:
Oomens, niet om banketstaaf te doen maar het valt me op dat je op elke ergernis wel een weerwoord hebt. En dat is ook best ergerlijk :+

Dank je. Ik neem het in dit geval gewoon op voor de man in kwestie die blijkbaar niets goed kan doen als het niet precies de oplossing is die zijn partner voor ogen heeft. Ja, Molenhoek vindt dat dingen in de weg staan, maar haar man denkt daar blijkbaar anders over (want als hij het wel een groot probleem had gevonden dan had hij het wel eerder verplaatst).

Valt mij in dit topic sowieso bij meer mensen op. Partner mag vaak niet vinden dat er helemaal geen probleem is en dat de hier klagende partner gewoon minder moet zeuren. Nee, de klager is de enige die het juist ziet en die domme/luie vent moet dat alleen nog even doorkrijgen en ernaar handelen.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 19:07

oomens schreef:
Foaly schreef:

Dank je. Ik neem het in dit geval gewoon op voor de man in kwestie die blijkbaar niets goed kan doen als het niet precies de oplossing is die zijn partner voor ogen heeft. Ja, Molenhoek vindt dat dingen in de weg staan, maar haar man denkt daar blijkbaar anders over (want als hij het wel een groot probleem had gevonden dan had hij het wel eerder verplaatst).

Valt mij in dit topic sowieso bij meer mensen op. Partner mag vaak niet vinden dat er helemaal geen probleem is en dat de hier klagende partner gewoon minder moet zeuren. Nee, de klager is de enige die het juist ziet en die domme/luie vent moet dat alleen nog even doorkrijgen en ernaar handelen.

Uhm je zit in het ERGER topic, he? Dus dat soort dingen horen hier. Ook zie je hier alleen maar mensen hun ergernissen en krijg jij niets mee van de postieve dingen die er gebeuren.

Ik erger me er ook aan dat er best vaak commentaar komt op dingen waar ik of anderen zich aan ergeren, als ik positief wil doen ga ik wel naar een ander topic :'). Dan heb ik het wel over commentaar, en niet over behulpzame berichtjes die zijn juist erg lief

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 19:13

oomens schreef:
Foaly schreef:

Wauw, echt wauw dat jij durft beweren dat mijn vriend niets goed kan doen. Echt, dat jij jou niet schaamt. Ik ben benieuwd wie jij bent dat jij denkt perfect te weten hoe onze relatie en het huis in elkaar zitten.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 19:41

Dat mijn motivatie nu echt vervlogen is -O-
Ik had mij ingeschreven voor een extra moeilijk project, op vrijwillige basis, voor een groep studenten. Totaal 9 inschrijvingen. Om het project door te laten gaan hebben ze minimaal 8 studenten nodig. Vandaag was de intake, akte studenten die ik tot nu toe heb gesproken vonden de intake drie keer ruk. Een kwartier lang jezelf verdedigen en irritante vragen beantwoorden (Hoe zou je dit aanpakken? Maar wat als zo? En als dan zo?). Nu horen we van een mede kandidaat dat er is gezegd dat geen van onze motivaties goed genoeg was... Als de wil nog niet weg was na het gesprek is het dat nu wel... ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 21:49

Beoordeling van mijn pws. Ik ben enorm boos, maar vooral teleurgesteld.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 21:53

xEmpire schreef:

Ohneeee, zo erg?

Poek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 21:58

xEmpire schreef:

What happened?!