LWDaisy schreef:Killed schreef:
Even het topic omhoog schoppen, waar zijn die gierige acties![]()
![]()
Ik heb vandaag om eerlijk te zijn het tegenovergestelde gedaan.
Ik heb een Schockemohle hoofdstel, de Coventry. Heb hem al een jaar of 6-7 liggen denk ik, en amper 20x gebruikt. Heel obsessief verzorgd, heb zelfs de originele velcro's nog om de teugels e.d. netjes bij elkaar te houden als je hem aan de hoofdstelhouder hangt. Ziet er 100% nieuw uit.
Maar - ik gebruik hem amper. Onlangs eindelijk hét hoofdstel gekocht voor mijn paard, een sidepull. Daardoor heb ik de Schockemohle helemaal niet meer nodig, dus heb ik die te koop gezet voor 75 euro, incl. teugels. Nieuwprijs was 189 euro.
Eén van mijn vriendinnen is helemaal gek van dat hoofdstel. Maar door een recente, dure operatie van haar hond (2000 euries) heeft ze van de koop moeten afzien.
Ik heb het hoofdstel vanochtend ingepakt en naar de post gebracht. Vriendin weet van niks haha. Via een gezamenlijke vriendin met de buurvrouw een plannetje bekokstooft, het wordt bij de buurvrouw afgeleverd, en zij zal het aan mijn vriendin bezorgen. Kaartje ingesloten: "vriendschap heeft meer waarde dan geld - geniet er van, jullie verdienen het!"
Kan niet wachten om haar reactie te zien haha!
[ [url=m/LrNIr3.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kD6ZKj.png]Afbeelding[/url] ]
Maxime zal blij zijn ermee!
Maar stt, nog niks verklappen he!
Ze twijfelt nog steeds, heb haar moeten wijsmaken dat ik een koper heb
Hoop heel erg dat ze het pakketje morgen al aankrijgt haha!Mars ik laat het je zeker weten

Spannend...
[/quote]Superlief dit!
. Maar ben dus ook gewend om maximaal 100 in totaal uit te geven voor een weekendje Parijs, inclusief reis. En bij een gewone vakantie destijds ongeveer 120 voor 3 weken Frankrijk. Nu verdien ik met geld en heb ik een vaste baan, maar het blijft altijd nog wel een puntje, ik met altijd wel op mijn geld en een hotel is een klap geld die je er wel voor over moet hebben. Merk toch vaak dat vrienden meer luxe willen/gewend zijn.
Dus toen ik zag dat de Thalys kaartjes 39 euro waren heb ik de auto ge-veto'd en gezegd dat we mooi met de Thalys zouden. Ik kan me voorstellen dat H zich 'gratis vervoer' had ingedacht, omdat die sowieso nooit iets bedroeg aan de benzinekosten als je er niet heel heel HEEL expliciet naar vroeg en achteraan zat. Dus dat is me wellicht niet in dank afgenomen en die kosten kwamen er ook "ineens" bij. (want mijn auto loopt op lucht
en parkeren is gratis) 

)
Best wel geschrokken en een beetje van de kaart, maar eens bekomen héél enthousiast! Ik kijk al uit naar de foto's
aan de andere kant weten die mensen die komen ook dat ik het niet trek om heel lang bezoek te hebben en komt het er wel vaak op neer dat ze weer op tijd weg gaan. Maar dat is medische reden die iedereen weet en geen verplichting vanuit mij 
Bizar.