Relaxed schreef:
HAHA
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rytir schreef:Tja nee heb je, ja kun je krijgen.
Ik begin mij de laatste tijd steeds meer af te vragen; waar heb ik eigenlijk nog een man voor nodig? Poes houdt snachts mijn voeten warm en mijn paard geeft de laatste tijd fantastische schouder en rug massages
Storm schreef:En Retyr, je kunt altijd nog wat verder naar voor op je zadel leunen...
Hebben jullie ook wel eens mannen gehad die werkelijk denken dat vrouwen daar opgewonden van worden? Ik heb die vraag echt wel vaker gehad.
Sunflower0 schreef:Ik heb zojuist ook mijn tinder account op actief gezet. Niet om een date of relatie te vinden, maar om nieuwe vriendschappen te vinden. Iemand hier ervaring mee?
listiglistje schreef:Sunflower0 schreef:Ik heb zojuist ook mijn tinder account op actief gezet. Niet om een date of relatie te vinden, maar om nieuwe vriendschappen te vinden. Iemand hier ervaring mee?
Volgens mij zijn de meesten toch op zoek naar sex, date of een wat serieuze relatie![]()
Soms zie ik wel mensen die rondtrekken/expats die wel vriendschap zoeken![]()
Maar volgens mij heb je meer kans op andere apps (ik weet dat deze er zijn voor vriendschappen)
de tegenhanger van Tinder
Mooi dat het leuk was, vervolg? Tanya schreef:Sunflower0 schreef:Weet je toevallig een veilige, betrouwbare site?
nieuwemensenlerenkennen.nl ! Kost wel geld. PB maar als je meer wilt weten
Ik heb er ook leuke ervaringen mee.
Te veel issues? gribaldi schreef:Ojee klinkt niet bestTe veel issues?
listiglistje schreef:gribaldi schreef:Ojee klinkt niet bestTe veel issues?
Dunno..het gaat gewoon nergens over, gewoon heel raar gesprek over de app...ik kan het nog niet eens uitleggen![]()
Gisteren had hij een verjaardag en daar allemaal rare verhalen over, Bitches, weddenschappen, foto uitdagingen en of ik even een betweetster neer hoek![]()
Hij neemt mij mee naar de tapasbar en had al iets leuks voor mij gekocht in de stad om mij te bedanken....ik denk dan whut????
Ik dacht gisteren echt dat hij dronken was of 16....en vandaag maar 4 normale vragen...