Oh, nouja dan alsnog kan ik me er vrij weinig druk om maken. Ik kan me er echt niet druk om maken als iemand mij ontvolgt terwijl ik hun wel volg, ik volg hun namelijk enkel omdat ik dat leuk vind en niet omdat hun mij ook volgen.
Het is natuurlijk een paardenforum, maar zijn er misschien mensen hier die interesse hebben in een pod voor de eigen accounts, modellen, meiden die bezig zijn met make-up etc?
Het is natuurlijk een paardenforum, maar zijn er misschien mensen hier die interesse hebben in een pod voor de eigen accounts, modellen, meiden die bezig zijn met make-up etc?
Jaaaa!!! Ik doe helemaal niks meer met paarden en eigenlijk post ik meer sport fotos en videos.
JorisDy
Geplaatst: 22-01-19 13:56
Ik heb net mijn account omgegooid naar een paardenaccount (mylifewithhenny) en daarnaast een klein account voor daily life (dyanneedv). Pod hiervoor lijkt mij leuk
Ik heb een instagram account over de paarden! @fjord_djarne Probeer er zo veel mogelijk op te posten, maar het is niet altijd makkelijk om vernieuwend oid te zijn
Anoniem
Geplaatst: 22-01-19 20:50
Kijk wat ik tegenkwam toen ik de "gelding-tag" ging bekijken
Filmpje heeft ook meer dan 1.000 likes gehaald Welgeteld 1.001, hahaha.
ninaphilo
Geplaatst: 22-01-19 23:31
@[***]: Wat cool! Ook knap zo veel likes op een filmpje.
Ik heb laatst een vriendin gefotografeerd die best groot is op instagram, ben benieuwd welk effect het gaat hebben op mijn account als ik de foto's er op zet
Dat werkt best goed. Ik werd pas getagged in story van een travelblogger met aardig wat volgers, leverde toch een merkbaar verschil op (heb helaas geen account waarmee ik het zien)
Ik heb bijna 50 volgers Ga ongeveer met 2 omhoog en dan 4 onvolgers en 6 volgens dus rustig aan, zit nog wel veel werk in want nu is het vrijwel hetzelfde elke keer doordat ie nog niet echt handtam is dus elke avond even oefenen
Ik val even binnen. Op mijn privé account krijg ik elke dag minstens 2 of 3 volgverzoeken van dat soort “bikini babes”. Vaak hebben ze maar 5 foto’s of iets dergelijks erop staan. Nu gebruik ik op mijn privé account bijna geen hashtags, bovendien staat dat account afgeschermd. Help. Hoe kom ik hier vanaf :’)