Secret Santa Surprise 2017

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 00:58

Zou mijn lieve SS even willen aangeven waar ik de hint zou kunnen vinden heb echt alles op de kop gehad, en mijn zoontje die heel snel op de kop de doos in vloog zegt ook dat hij alleen de kaart heeft gepakt.. help help

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 06:58

xApple schreef:
Ik heb ook mijn pakket :D En ik heb me rot gelachen _O-

De hint :') Heb echt hardop gelachen toen ik ‘m uitpakte _O- Ik had dit eerst ook als hint!! Maar ik had die appel nodig dus heb ‘m eruit gehaald _O-

[ [url=m/YdYO1l.jpg]Afbeelding[/url] ]

Apple (Dit kan niet anders); SUPER bedankt ik vind het allemaal heel erg leuk :D {:)

:D Fijn dat je het pakket leuk vind :-) Ik dacht, als hint, een grote groene appel, dat kan niet missen :))

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 07:14

**\O/** Laatste verzenddag **\O/**

Paellapan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 07:24

Hier nog iemand die geduldig op haar pakketje wacht ;)
Ik ben helaas zondag pas weer thuis, maar mijn vriend vangt hem wel op als het grote moment daar is :)

Frustratie momentje van vandaag, door stroomstoring rijden de treinen niet :+

Jessica_1998

Re: Secret Santa Surprise 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 08:23

Hier het verslagje van mijn pakket!

M'n moeder appte toen ik onderweg naar huis was dat er post voor mij was. Toen ik thuis kwam was er deze doos
Afbeelding
Als eerste de kaart!
Afbeelding
En de binnenkant ervan
Afbeelding
Alle cadeautjes!
Afbeelding
En uitgepakt!! Ik ben er zo blij mee! M'n secret santa is een hele goede stalker geweest!
Afbeelding

En de hint was het volgende:
Afbeeldingen hier moet ik nog even voor gaan zitten, maar dan moet ik even achter de laptop gaan zitten en daar heb ik steeds geen tijd voor :')

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 08:31

Leuk pakket! Lekkere dingen zitten er ook bij :9

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 08:43

Goldie schreef:
Leuk pakket! Lekkere dingen zitten er ook bij :9

Dat zeker en ook precies de dingen waar ik van hou :D

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 09:06

Zo'n leuke pakketten!

Ik ga straks even langs het afhaalpunt... had maandag (toen ik terug kwam van de kaakchirurg) een gemist-briefje van postnl. Alleen dat was voor een brief waarvoor getekend moest worden?!
Maar nu heb ik een beetje pakketstress. Misschien waren de pakketbriefjes wel op van de bezorger??
Ik had gisteren alleen zo'n last van wat de kaakchirurg gedaan Had, dat ik na school meteen in bed ben gekropen %)
Dus sorry SS als dat gemist briefje van jou kwam... En als dat niet is. Zonde. Ben ik weer blij met een dooie mus ^)

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 09:17

Leuk pakket Jessica :D

Oei vervelend de kaakchirurg.. Kan me voorstellen dat je dan even nergens zin in had. Zou leuk zijn als het toch je pakket blijkt!

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 09:20

Iloveiswan schreef:
Suuskipje ben jij mijn SSS ?

Jep :D Ben blij dat je het leuk vond!
Ik had dus eerst waxmelts van de Xenos gehaald :') denk ik kijk of er nog wat gezegd is door jou in het topic hahaha. Maar deze vond ik wel lekker ruiken die ik er nu in heb gedaan, heb die appel kaneel zelf ook meegenomen voor mezelf :P

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 09:23

Mijn pakket was maandag al binnengekomen, maar zo druk geweest dat ik hem gisterenavond pas uit heb gepakt!

Afbeelding
Zo zag hij eruit!

Afbeelding
En daarin zat dit!

Afbeelding
Kaartje met de hint, waar ik me nog even flink over moet buigen!

Afbeelding
Alle kadootjes!

Afbeelding
En uitgepakt :D

Aaaah zo vet dat Batman schilderijtje, die gaat zeker een mooi plekje krijgen! En de waxinelichthoudertjes <3 De kaarsjes ruiken heerlijk en ik kan mijn thee en snoepvoorraad weer goed aanvullen :P
Superleuk pakket!!

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 09:36

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Echt suuuuper leuk! Ben er heel blij mee! Meer foto's komen later want ik heb zo een sollicitatie gesprek!

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 10:19

Goedemorgen! :):)
Ik had helaas gister geen puf om een verslagje te schrijven, dus daar neem ik nu even de tijd voor.

Gisteravond werd ik verrast door een 'gemist' briefje van de postbezorger. Ik had mijn eigen bestellingen laten afleveren bij de AH, dus stiekem hoopte ik al dat dit van Secret Santa zou zijn. Heb met het uitlaten van Ferro meteen even aangebeld bij de buren waar het geleverd was (zo lief, want die wonen 3 huizen verderop en ik ken ze verder niet :+) en het pakket meegenomen. Ennnnnn... JA HOOR! :D Op de doos stond heel duidelijk 'BOKT'. Toppie!

Uiteraard had ik moeite om mijn nieuwsgierigheid te bedwingen en Ferro was stiekem ontzettend nieuwsgierig wat er dan toch in die mooie doos zou zitten. Dat gekke beest mag van ons meestal helpen uitpakken met pakketten en cadeaus, dus die was niet bij me weg te slaan. :') *stilzitten voor een foto is dan ook écht niet tof hoor, aldus Ferro.

Afbeelding Afbeelding

Goed. Na de eerste foto was het tijd om het pakket open te maken. Uiteraard moest meneer ook hier zich mee bemoeien, dus zijn snoet staat er weer goed op. 8)7

Afbeelding

In de envelop zat een hele lieve kerstkaart. Wat vond ik het leuk om te lezen dat ik een leuk lootje was. <3 Stiekem vond ik dat wel spannend.. Zou er genoeg over mij te vinden zijn? Ik ben niet meer zo heel actief op Bokt en toch is het deze Secret Santa gelukt om een heleboel persoonlijke informatie over mij te vinden. :D Leuk ook dat we zo veel gemeenschappelijke dingen hebben. Daar werd ik helemaal enthousiast van [en stiekem ging ik al denken wie mijn Secret Santa dan zou kunnen zijn].

Afbeelding Afbeelding

Dat mijn Secret Santa veel informatie heeft kunnen vinden was dan ook terug te zien aan de hint: een woordzoeker! LEUK! :):)

Afbeelding

Aangezien Ferro behoorlijk ongeduldig begon te worden en ik ook erg nieuwsgierig was naar alle cadeaus, ben ik eerst gaan uitpakken. Wauw.. wat waren het er veel! :oo

Afbeelding Afbeelding

Meneers nieuwsgierigheid was overigens wel terecht.. want er bleek een heuze verrassing voor hem te zijn ingepakt! :D

Afbeelding

Hem een pensstaafje gegeven en toen kon ik zelf rustig de andere cadeaus uitpakken. Uiteraard moest meneer daar wel even mee poseren. :D

Afbeelding

Wat heb ik allemaal gekregen deze editie van Secret Santa:
♥ een knuffel varkentje
♥ gave mok met een mooie (en toepasselijke) tekst
♥ poeder voor warme chocolademelk :9
♥ twee chocoladesticks voor warme choco :9
♥ petitfourtje van Blond Amsterdam
♥ chocoladeletter :9
♥ snoepjes voor onze katten Stip en Dotz
♥ pensstaafjes voor Ferro
♥ knabbels voor onze konijnen Spot en Drop
♥ een heel schattig shirtje voor ons toekomstige dochtertje
♥ babysokjes
♥ een hydrofiel in mijn favoriete kleur [mintgroen]
♥ kaasplank [ik houuuud van kaas]

<3 <3 <3 <3 <3

Lieve Secret Santa, wat heb je me verwend! Ik was al helemaal enthousiast na het uitpakken van de cadeaus en toen kwam de speurtocht naar wie jij nou precies bent.. Stiekem had ik op de cadeautjes al letters zien staan, maar ik had nog geen idee wat ik daar mee moest. Dussss.. eerst de woordzoeker oplossen!

Afbeelding

Uit de woordzoeker kwam de oplossing 'ga opzoek naar letters'. :D Die had ik natuurlijk al gevonden: A G L A N A E - en op de doos stond het cijfer 2. Dat werd even spieken op de lijst van Rebecca ennnnn.. Angelaa2 moet mijn Secret Santa {:) zijn! :):)

Lieve Angela, ontzettend bedankt voor dit geweldige pakket. Je hebt me ontzettend verrast en ontroert met alle moeite die je hierin hebt gestoken: DANKJE DANKJE DANKJE! <3 :* Echt heel lief dat er ook aan onze dieren is gedacht, want die horen voor ons echt bij het gezin. Ik blijf nog even op mijn roze wolk hangen hihi.

<3 <3 <3 <3 <3

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 10:40

WoW super paketten weer!!

Wat heeft iedereen z’n best gedaan :-)

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 10:46

suuskipje oeeh lekkere thee en chocolaatjes, schilderijtje is ook cool :j

Blinii ik vind je pakket echt leuk, Ferro ziet er echt heel blij uit :)) Die chocolademelk iets ziet er echt jummie uit :9 Dat knuffeltje <3

Moirin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 10:46

Beterschap Pikkepor, altijd vervelend de kaakchirurg... Hopelijk is het je pakketje bij het afhaalpunt!

Wat een leuke (en lekkere!) pakketten weer! Wat heeft iedereen enorm zijn best gedaan <3

lovehaffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 11:06

Wat een super leuke pakketen! Wat een storm ineens en volgens mij moeten er nog heel wat komen! Eergister de kerstkaarten op de post gedaan,heel de bus zat vol! Dus druk is het zeker bij postnl!

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 11:08

SpeechLess schreef:
Oei vervelend de kaakchirurg.. Kan me voorstellen dat je dan even nergens zin in had. Zou leuk zijn als het toch je pakket blijkt!

Het was het pakket!! *\o/*

Afbeelding

Snel naar huis!

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 11:15

Eindelijk mijn pakketje kunnen openen! Deze was zaterdag bezorgd bij de buren, maar die waren niet thuis toen ik deze wilde ophalen 's avonds. Zondagochtend lag ik languit op de stoep (was net een ijsbaan), panty en knie kapot, en de buren waren er nog niet...
Daarna moest ik naar Barcelona en ben ik gisteravond thuisgekomen. Dus vanmorgen kon ik hem eindelijk openmaken *\o/* *\o/* *\o/*

Het pakketje (adres afgedekt)
Afbeelding

Opengemaakt
Afbeelding

De hint
Afbeelding

Ik denk dat het om iemand gaat die ik ken of die dichtbij woont. Hier ga ik nog eens goed over nadenken. Ben nu al een uur aan het staren naar al jullie boktnamen maar tot nu toe niks :').

Alle cadeautjes naast elkaar
Afbeelding

Felix komt helpen met uitpakken
Afbeelding

Alles uitgepakt
Dat boekje van de postcodeloterij heb ik nu 4x :') Iedereen probeert dat ding aan mij te slijten haha. Dus als dat ook een hint is, dan moet ik je kennen. :+
Afbeelding

Pip <3
Afbeelding

Pip vindt vooral de prosecco interessant.
Afbeelding

Ik normaal ook, maar nu even wat minder. Te veel cocktails gehad in Barcelona. Terugvliegen met een kater kan ik niemand aanraden :')

Super leuk pakket, ben er erg blij mee {:) **\O/** **\O/** **\O/** **\O/** **\O/** **\O/**

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 11:27

Pikkepor schreef:
SpeechLess schreef:

Het was het pakket!! *\o/*

[ [url=m/30eT8a.jpg]Afbeelding[/url] ]

Snel naar huis!

Heeeee daar is snorremans!

Mooie pakketten weer! Ik ben benieuwd naar de ongeopende pakketten!

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 11:42

Jaaaa! Pakketjes tijd!

Inspectie of het geen bom bevat.
Check, pakket goed gekeurd!
Afbeelding

De doos ging open en ik had al meer assistentie.
Afbeelding

Bovenop lag een envelop met een heel leuk kaartje/plaatje en twee hints. Ik eerste instantie had ik geen idee... Eerst maar uitpakken dan!
Afbeelding

Iemands papier versnipperaar heeft overuren gemaakt...
En ik moest opschieten, want Karel was al begonnen met zijn zoektocht naar cadeaus! (leuk spul om in te graven, die vulling!)
Afbeelding

Alle cadeautjes uit de doos.
Afbeelding

Nieuwsgierige neus. 'Schiet op baas!' (hij had er al meteen 1 pakketje uitgepikt)
Afbeelding

Alles uitgepakt!
Afbeelding
Afbeelding

En echt een supersupersuperleuk pakket!!
Lush <3 Tony <3 thee <3 Kaarsjes <3 Iets leuks en lekkers voor de dieren <3 en superschattige ooievaar kerstballen! Echt heeeel leuk! <3 De zuurstok bewaar ik nog even tot mijn bekje genezen is :))

Toen kwam onze cameraschuwe Kaat de laatste inspectie doen, want ja.. kat+doos+papier overal= altijd een hit.
Afbeelding

Ondertussen heb ik even mijn hersens gekraakt en de zoekfunctie op bokt geraadpleegd....

Dankjewel Moirin voor dit hele leuke pakket {:) [&]
Laatst bijgewerkt door Pikkepor op 20-12-17 11:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 11:46

Wat een heerlijke beestenbende pikkepor :)) , heerlijk pakket !

Moirin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 11:49

Jaaa graag gedaan! Fijn dat je er blij mee bent :D

Ik had overigens een mok besteld ergens, en die kwam in een grote doos vol met die papiersnippers... Ideaal :+

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 11:58

Afbeelding

*\o/*

Tenminste. Neem aan dat het mijn sss pakket is. Haha.
Vriendlief haalt hem op einde dag. Ik ben pas 20.30u thuis

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 11:59

Moirin schreef:
Jaaa graag gedaan! Fijn dat je er blij mee bent :D

Ik had overigens een mok besteld ergens, en die kwam in een grote doos vol met die papiersnippers... Ideaal :+

Handig!
Ik ben er heel blij mee :D En ik had al de hele week zin om te badderen.. nu heb ik een extra reden om er tijd voor vrij te maken!

Rebecca schreef:
Wat een heerlijke beestenbende pikkepor :)) , heerlijk pakket !

Ja he? Ik ben heel gelukkig met ze alle3... en met het pakket ook {:)