Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xApple schreef:Ik heb ook mijn pakketEn ik heb me rot gelachen
![]()
De hintHeb echt hardop gelachen toen ik ‘m uitpakte
Ik had dit eerst ook als hint!! Maar ik had die appel nodig dus heb ‘m eruit gehaald
![]()
[ [url=m/YdYO1l.jpg]Afbeelding[/url] ]
Apple (Dit kan niet anders); SUPER bedankt ik vind het allemaal heel erg leuk![]()
Fijn dat je het pakket leuk vind
Ik dacht, als hint, een grote groene appel, dat kan niet missen

en hier moet ik nog even voor gaan zitten, maar dan moet ik even achter de laptop gaan zitten en daar heb ik steeds geen tijd voor
Iloveiswan schreef:Suuskipje ben jij mijn SSS ?
Ben blij dat je het leuk vond!
denk ik kijk of er nog wat gezegd is door jou in het topic hahaha. Maar deze vond ik wel lekker ruiken die ik er nu in heb gedaan, heb die appel kaneel zelf ook meegenomen voor mezelf

De kaarsjes ruiken heerlijk en ik kan mijn thee en snoepvoorraad weer goed aanvullen 

) en het pakket meegenomen. Ennnnnn... JA HOOR!
Op de doos stond heel duidelijk 'BOKT'. Toppie!
*stilzitten voor een foto is dan ook écht niet tof hoor, aldus Ferro.

Stiekem vond ik dat wel spannend.. Zou er genoeg over mij te vinden zijn? Ik ben niet meer zo heel actief op Bokt en toch is het deze Secret Santa gelukt om een heleboel persoonlijke informatie over mij te vinden.
Leuk ook dat we zo veel gemeenschappelijke dingen hebben. Daar werd ik helemaal enthousiast van [en stiekem ging ik al denken wie mijn Secret Santa dan zou kunnen zijn].

Die had ik natuurlijk al gevonden: A G L A N A E - en op de doos stond het cijfer 2. Dat werd even spieken op de lijst van Rebecca ennnnn.. Angelaa2 moet mijn Secret Santa
zijn! 
Echt heel lief dat er ook aan onze dieren is gedacht, want die horen voor ons echt bij het gezin. Ik blijf nog even op mijn roze wolk hangen hihi.

.

Iedereen probeert dat ding aan mij te slijten haha. Dus als dat ook een hint is, dan moet ik je kennen.

Pikkepor schreef:SpeechLess schreef:Oei vervelend de kaakchirurg.. Kan me voorstellen dat je dan even nergens zin in had. Zou leuk zijn als het toch je pakket blijkt!
Het was het pakket!!![]()
[ [url=m/30eT8a.jpg]Afbeelding[/url] ]
Snel naar huis!

Tony
thee
Kaarsjes
Iets leuks en lekkers voor de dieren
en superschattige ooievaar kerstballen! Echt heeeel leuk!
De zuurstok bewaar ik nog even tot mijn bekje genezen is

, heerlijk pakket ! 
Moirin schreef:Jaaa graag gedaan! Fijn dat je er blij mee bent![]()
Ik had overigens een mok besteld ergens, en die kwam in een grote doos vol met die papiersnippers... Ideaal
En ik had al de hele week zin om te badderen.. nu heb ik een extra reden om er tijd voor vrij te maken!Rebecca schreef:Wat een heerlijke beestenbende pikkepor, heerlijk pakket !