En over kinderen ontmoeten, als mijn ex zo vroeg in het daten of in een relatie al vrouwen gaat introduceren zou ik furieus zijn
Mijn (onze) dochter blijft zo lang mogelijk overal buiten. Gelukkig zitten ex en ik daarmee op 1 lijn want ik zou serieus not amused zijn. Hij kan doen en laten wat en met wie hij wil, maar onze dochter hoeft daar voorlopig nog niks van mee te krijgen. Maar goed, ik ben misschien wel een zeur als het om m'n kind gaat....
Hopelijk helpt het bezoek aan de politie en wordt er iets gedaan TNT. Lijkt me erg naar om mee te maken.
Kaartje in mijn brievenbus zonder dat ik zelf mijn adres heb gegeven zou ik absoluut niet waarderen!! Daar zou ik ontzettende kriebels van krijgen en ik zou het ook ontzettend naar vinden!
Tenzij er iets heel bijzonders is, als ik bijv halfdood ga ofzo en hij om die reden dan toch die moeite heeft genomen. In alle andere gevallen, een absolute no go!!
Iemand ideetjes? Heb al bowlen en minigolf op mijn lijstje staan maar ik wil graag meer keuzes
En daarvoor doe je het
)

Behalve dat hij niet van het appen is (ok, hij appt wel uit zichzelf hoe mijn dag was o.i.d.) en paarden eng vind (maar angsten zijn er om te overwinnen right?) heb ik echt nog geen minpunt gevonden aan hem
. Ik heb wel wat meer moeite met jongere kinderen, want daar kan ik gewoon niet zoveel mee.