hyppolyte schreef:anne_bento schreef:Schaatsen als date lijkt me ook erg leuk, jammer dat het seizoen erop zit..
Wat betreft kinderen ontmoeten, ik zou er heel lang mee wachten, maar dat is ieder z'n keus natuurlijk
hyppolyte klinkt wel fijn zo, goed dat jullie erover gepraat hebben

Zijn situatie maakt dat wel iets lastiger, hij heeft geen netwerk van familie of een ex-vrouw om ze op te vangen, dus ze zijn altijd bij hem. Hij kan wel eens een keertje weg, maar niet echt regelmatig ofzo. Dus daar kom je niet echt onderuit, dit maakt het iig mogelijk om ook een keer zijn kant op te komen, of dat hij ze een keer mee kan nemen. Het is eigenlijk heel chill gegaan, ze zijn tussen de 9 en 16 jaar, dus ook niet superjong en vrij zelfstandig. Gaat vanaf mij geen druk op, ik heb ook niet de behoefte om meteen surrogaatmamma te worden ofzo. We zijn nu zo'n 2 maanden aan het daten.
Het is dus niet echt een 'normale' situatie

Maar dan zijn ze toch op een leeftijd dat hij best een avondje kan eten met jou? Ik vind dat gewoon bijzonder, meteen de kinderen bij. En als jij onverhoopt exit raakt zien ze over een maand of 3 de volgende.
Robijntjah schreef:Vrijdag een echt leuke avond gehad en ik heb echt de signalen wel door wanneer iemand het niet leuk heeft.
Zaterdag nog 1 appje, vrij oppervlakkig al dus had al zo m'n vermoedens, wel gewoon gereageerd en vanaf toen niks meer.
Het enige wat ik me kan bedenken is 1 ding wat ik gezegd heb maar als dat het is dan is het lekker oppervlakkig van 'm om dit zo te doen en sowieso ben ik de mening toegedaan dat je dan een vent kan zijn en het kan zeggen. Dus ja, klaar. Jammer maar helaas, ga niet trekken aan een dood paard.
Maar heb je niet even gevraagd of gezegd hoe het nou zit? Ik vind het zo zonde, je vond hem zo leuk! Ben je niet wat te vlug geweest?