Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 22:36

Ik hou bij mijn ex heel erg in mijn gedachten 'ik hoef niet meer met je in 1 huis te zitten, met je te leven enz.' Nu moet ik wel goed contact onderhouden voor onze dochter maar verder kan ik aardig afstand nemen en emoties erbuiten laten. We zijn uit elkaar, punt.

En over kinderen ontmoeten, als mijn ex zo vroeg in het daten of in een relatie al vrouwen gaat introduceren zou ik furieus zijn :oo Mijn (onze) dochter blijft zo lang mogelijk overal buiten. Gelukkig zitten ex en ik daarmee op 1 lijn want ik zou serieus not amused zijn. Hij kan doen en laten wat en met wie hij wil, maar onze dochter hoeft daar voorlopig nog niks van mee te krijgen.
Maar goed, ik ben misschien wel een zeur als het om m'n kind gaat....

Hopelijk helpt het bezoek aan de politie en wordt er iets gedaan TNT. Lijkt me erg naar om mee te maken.

Kaartje in mijn brievenbus zonder dat ik zelf mijn adres heb gegeven zou ik absoluut niet waarderen!! Daar zou ik ontzettende kriebels van krijgen en ik zou het ook ontzettend naar vinden!
Tenzij er iets heel bijzonders is, als ik bijv halfdood ga ofzo en hij om die reden dan toch die moeite heeft genomen. In alle andere gevallen, een absolute no go!! :=

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 22:39

mirthheee schreef:
Ik zou vrijdag met mijn date gaan schaatsen maar was even vergeten dat het schaatsseizoen voorbij is :+ Iemand ideetjes? Heb al bowlen en minigolf op mijn lijstje staan maar ik wil graag meer keuzes :+

Naar een indoorskihal? Als dat in de buurt is natuurlijk...

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 22:43

Ik krijg net een berichtje van iemand uit het wild: 'ik wil koffie met je drinken!'
Kan ik waarderen haha!

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 22:50

Ach, soms zijn die dure jaren nodig om te ontdekken wat je wel wil.
Ik ben ook zo iemand die er nog een rotopmerking achteraan kan gooien, weet ik van mezelf dus daarom ga ik het meestal uit de weg. Of degene moet het echt verdient hebben. Heb eens een opmerking gemaakt en daarop kreeg ik ook echt van degene terug "Ok, deze had ik verdiend..." :') En daarvoor doe je het :')

@Robijntjah, Leeeeeuk! Doen!

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 22:53

Jullie zijn wel eenduidig.
Net even met vriendin erover gehad en die gaf terecht? Aan dat ik niet zo moet piepen...
Ik heb zelf besloten om mijn telefoon een aantal dagen uit te zetten (iets met jarig zijn en niet gestoord willen worden) daar is hij van op de hoogte en vandaar ook de kaart.
Daarbij skypen we ook en woont hij op 160 km afstand + dat als ik niet zoveel had verteld over mijzelf had hij er ook niet achter kunnen komen want geen fb en niet te vinden op internet als je niets van mij weet (en anders dus wel gemakkelijk).
Dus beetje eigen schuld dikke bult en we beschouwen het maar als een lief gebaar en ik moet gewoon snel irl afspreken (die stomme agenda's ook O:) )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 22:55

Ja ga ik ook doen. Denk dat 't m'n type niet is maar he, slimme directe jongen met mijn humor dus waarom geen koffie!

Ik zou daar echt op afknappen eigenlijk. Maar ik haak nogal snel af geloof ik.

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 22:58

Koffie drinken is altijd goed en wie weet...<<)

Ja ik dus normaal ook...maarja hij is wel echt heel leuk zover ik kan beoordelen dus wil het stiekem ook niet gelijk afkappen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 22:59

Wie weet, zien elkaar zaterdag sowieso bij optreden van een bevriend bandje...

Date van van de week is afgeschreven :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 23:00

Oh NoGo, ik vind het dapper hoor! Ik vind het ook een beetje creepy en meh.

Maar Robijn, je hebt nu toch iemand waar je niet op afknapt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 23:02

Ik was je net voor!
Zie bovenstaande...

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 23:02

Robijntjah schreef:
Wie weet, zien elkaar zaterdag sowieso bij optreden van een bevriend bandje...

Date van van de week is afgeschreven :')

Hoezo is die afgeschreven?!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 23:07

Jeetje, nou ja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 23:08

Graag of niet en dan hak ik dus zelf de knoop wel door ;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 23:09

Maar je wilde het toch rustig aan doen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 23:18

Er zit een verschil tussen rustig aan doen en radiostilte :')

Alik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 23:22

MMIDV schreef:
mirthheee schreef:
Ik zou vrijdag met mijn date gaan schaatsen maar was even vergeten dat het schaatsseizoen voorbij is :+ Iemand ideetjes? Heb al bowlen en minigolf op mijn lijstje staan maar ik wil graag meer keuzes :+

Naar een indoorskihal? Als dat in de buurt is natuurlijk...

of je gaat rolschaatsen :)

NoGo schreef:
Jullie zijn wel eenduidig.
Net even met vriendin erover gehad en die gaf terecht? Aan dat ik niet zo moet piepen...
Ik heb zelf besloten om mijn telefoon een aantal dagen uit te zetten (iets met jarig zijn en niet gestoord willen worden) daar is hij van op de hoogte en vandaar ook de kaart.
Daarbij skypen we ook en woont hij op 160 km afstand + dat als ik niet zoveel had verteld over mijzelf had hij er ook niet achter kunnen komen want geen fb en niet te vinden op internet als je niets van mij weet (en anders dus wel gemakkelijk).
Dus beetje eigen schuld dikke bult en we beschouwen het maar als een lief gebaar en ik moet gewoon snel irl afspreken (die stomme agenda's ook O:) )

Als ik dit zo lees dan neig ik toch wel naar dat het wel een lieve aktie was, in de eerste instantie had ik ook meer een creepy idee erbij maar uiteindelijk zijn de omstandigheden natuurlijk altijd bepalend :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 23:22

Lastig hoor, begrijp me niet verkeerd maar ik denk dat jij ook wel heel gecompliceerd bent om mee samen te zijn. En misschien is een date nu even niet hetgeen dat je nodig hebt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 23:32

Ik ben zeker gecompliceerd (gemaakt) ja maar daardoor juist ook wel weer lekker simpel. Ik doe gewoon echt niet meer aan drama.
Ik hoef ook niet met iemand 'samen te zijn' en al helemaal niet elkaar veel te zien of te spreken.

Wij stuurden 1 of 2 berichtjes heen en weer per dag en dat was echt prima.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 23:38

Maar hij stuurde op een gegeven moment niks meer? Ik vind het echt balen voor je, ik gun je iemand met wie het gewoon lekker makkelijk gaat.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 23:41

Dit laat mij weer beseffen hoeveel geluk ik heb gehad met mijn tindervent :o Behalve dat hij niet van het appen is (ok, hij appt wel uit zichzelf hoe mijn dag was o.i.d.) en paarden eng vind (maar angsten zijn er om te overwinnen right?) heb ik echt nog geen minpunt gevonden aan hem <3

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-17 23:48

anne_bento schreef:
Schaatsen als date lijkt me ook erg leuk, jammer dat het seizoen erop zit..
Wat betreft kinderen ontmoeten, ik zou er heel lang mee wachten, maar dat is ieder z'n keus natuurlijk :)

hyppolyte klinkt wel fijn zo, goed dat jullie erover gepraat hebben :)

Zijn situatie maakt dat wel iets lastiger, hij heeft geen netwerk van familie of een ex-vrouw om ze op te vangen, dus ze zijn altijd bij hem. Hij kan wel eens een keertje weg, maar niet echt regelmatig ofzo. Dus daar kom je niet echt onderuit, dit maakt het iig mogelijk om ook een keer zijn kant op te komen, of dat hij ze een keer mee kan nemen. Het is eigenlijk heel chill gegaan, ze zijn tussen de 9 en 16 jaar, dus ook niet superjong en vrij zelfstandig. Gaat vanaf mij geen druk op, ik heb ook niet de behoefte om meteen surrogaatmamma te worden ofzo. We zijn nu zo'n 2 maanden aan het daten.

Het is dus niet echt een 'normale' situatie ;)

*edit* Kinderen, ik zou er ook niet om staan te springen om die snel te ontmoeten. Zou me dan toch direct "verplicht" voelen om voor altijd in zijn leven te blijven ofzo. Dat je niet meer op ontdekkingstocht mag gaan of diegene wel of niet bij je past. Overigens zou ik op dit moment (als ik nog vrijgezel was) helemaal niet staan te springen om een partner met een kind uit een eerdere relatie.
Colien, jij ben 23, ik bijna 32, met de leeftijdscategorie van de mannen waar ik doorgaans op val heb je nu eenmaal vaak mannen die kinderen hebben bij hun vorige vrouw, daar ontkom je gewoon bijna niet meer aan. Dus nee, dat an sich schrikt me niet af :n. Ik heb wel wat meer moeite met jongere kinderen, want daar kan ik gewoon niet zoveel mee.
Laatst bijgewerkt door hyppolyte op 09-05-17 23:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 23:49

Vrijdag een echt leuke avond gehad en ik heb echt de signalen wel door wanneer iemand het niet leuk heeft.
Zaterdag nog 1 appje, vrij oppervlakkig al dus had al zo m'n vermoedens, wel gewoon gereageerd en vanaf toen niks meer.
Het enige wat ik me kan bedenken is 1 ding wat ik gezegd heb maar als dat het is dan is het lekker oppervlakkig van 'm om dit zo te doen en sowieso ben ik de mening toegedaan dat je dan een vent kan zijn en het kan zeggen. Dus ja, klaar. Jammer maar helaas, ga niet trekken aan een dood paard.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 23:52

hyppolyte schreef:
anne_bento schreef:
Schaatsen als date lijkt me ook erg leuk, jammer dat het seizoen erop zit..
Wat betreft kinderen ontmoeten, ik zou er heel lang mee wachten, maar dat is ieder z'n keus natuurlijk :)

hyppolyte klinkt wel fijn zo, goed dat jullie erover gepraat hebben :)

Zijn situatie maakt dat wel iets lastiger, hij heeft geen netwerk van familie of een ex-vrouw om ze op te vangen, dus ze zijn altijd bij hem. Hij kan wel eens een keertje weg, maar niet echt regelmatig ofzo. Dus daar kom je niet echt onderuit, dit maakt het iig mogelijk om ook een keer zijn kant op te komen, of dat hij ze een keer mee kan nemen. Het is eigenlijk heel chill gegaan, ze zijn tussen de 9 en 16 jaar, dus ook niet superjong en vrij zelfstandig. Gaat vanaf mij geen druk op, ik heb ook niet de behoefte om meteen surrogaatmamma te worden ofzo. We zijn nu zo'n 2 maanden aan het daten.

Het is dus niet echt een 'normale' situatie ;)

Maar dan zijn ze toch op een leeftijd dat hij best een avondje kan eten met jou? Ik vind dat gewoon bijzonder, meteen de kinderen bij. En als jij onverhoopt exit raakt zien ze over een maand of 3 de volgende.

Robijntjah schreef:
Vrijdag een echt leuke avond gehad en ik heb echt de signalen wel door wanneer iemand het niet leuk heeft.
Zaterdag nog 1 appje, vrij oppervlakkig al dus had al zo m'n vermoedens, wel gewoon gereageerd en vanaf toen niks meer.
Het enige wat ik me kan bedenken is 1 ding wat ik gezegd heb maar als dat het is dan is het lekker oppervlakkig van 'm om dit zo te doen en sowieso ben ik de mening toegedaan dat je dan een vent kan zijn en het kan zeggen. Dus ja, klaar. Jammer maar helaas, ga niet trekken aan een dood paard.

Maar heb je niet even gevraagd of gezegd hoe het nou zit? Ik vind het zo zonde, je vond hem zo leuk! Ben je niet wat te vlug geweest?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 23:55

Nee, kan ie toch zelf mee komen? Ik ga er echt niet achteraan rennen. Mocht ie nou van de week wat sturen dan vraag ik er wel naar ja maar op zo'n manier begin ik er niet eens aan.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 23:58

Toch vind ik het zonde, ik snap wel dat je een bepaalde houding hebt na je ex, maar ik denk dat je misschien te rigoureus bent. Enniewee, wat weet ik er van.