Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 17:07

Daar ben ik klein beetje bang voor inderdaad. Het gaat wel om een christelijk bijbelstudieboek en dus ik hoop dat ze zo eerlijk zijn :+ _O-

khirshanta

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 19:02

Oei, anders weet je wel heel zeker waar je terecht komt :)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 19:11

amado7 schreef:
Daar ben ik klein beetje bang voor inderdaad. Het gaat wel om een christelijk bijbelstudieboek en dus ik hoop dat ze zo eerlijk zijn :+ _O-

Waarom ben je er bang voor?

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 19:19

Jolandeee volgens mij bedoelt stamper dat ze ook al eens van postnl dat kreeg, maar niet heeft betaald en nooit meer wat van postnl heeft gehoord...

Heb ik ook gehad namelijk . ook niet betaald, ook niets meer van vernomen

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 19:35

Donna89 schreef:
Jolandeee volgens mij bedoelt stamper dat ze ook al eens van postnl dat kreeg, maar niet heeft betaald en nooit meer wat van postnl heeft gehoord...

Heb ik ook gehad namelijk . ook niet betaald, ook niets meer van vernomen

Dit dus inderdaad.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 22:26

Dat bedoel ik inderdaad. En nog niets gehoord helaas. Maar goed , niet iedereen zit 24/7 op zijn marktplaats dus we wachten af.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 14:08

Heb een bed te koop staan. tegen ieder (redelijk) bod, uiterlijk dit weekend op te halen.
De een na de ander die hem volgende week, volgende maand of zelfs eind september wil ophalen.
Ehh... nee? Moet niet voor niks dit weekend weg
oh en dan wil er 1 komen, adres en tijd en alles afgesproken. krijg ik 15 min vtv ja mijn man is het er niet mee eens..
Really?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 14:17

Niet op marktplaats, wel via FB.

Zag in zo'n verkoopsgroep per toeval een aanbod voorbij komen van een Fairfax. Ik weet dat die pokkeduur zijn en erom bekend staan dat er exemplaren zijn die scheuren. Detailfoto's gevraagd, extra vragen gesteld... overal netjes en vlot antwoord op gehad, duidelijke foto's gehad, kortom hele nette service. Vraagprijs was heel interessant en geld gelijk uurtje geleden al overgemaakt. Als het goed is komt er nu een fairfax in nette staat mijn kant op voor €55 incl. verzenden :D

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 14:34

Varekaj, huh?!?! Hoe dan?

Edit, een singel of een zadel?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 14:35

Als je dat klaar krijgt... Ben je een held!
Das wel echt heel goedkoop

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 14:48

Vanmorgen snelste verkoop ever. Werd gereageerd en binnen 10 minuten was ie opgehaald en nog boven m'n vraagprijs :')

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 19:11

Wat is een fairfax? :+

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 19:14

Zadel vgm

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 19:29

In mijn geval een singel, maar die zijn nieuw alsnog €300/stuk :Y)

Zat een minieme scheur in, deze is correct hersteld (en op foto gezet + bonnetje) maar was voor haar nieuwe paard te lang. Dus ging die de verkoop in. Ik ben ze iig nog nooit in zo'n nette staat, ondanks dat scheurtje, voor zo'n prijs tegengekomen. Meeste zitten alsnog (ruim) boven €100.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 19:38

Haha lekker bezig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 19:41

Ze heeft nog een 55cm te koop voor €100, denk dat die zelfs nog nieuwer is dan die wat ik heb overgenomen haha. Maar die zal hoogstwaarschijnlijk wel te kort zijn voor mijn aap.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 07:30

Goede deal varekaj!

Ik kreeg gister een bod van €5 op een bit met een nieuwprijs van bijna €200 :').

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 09:29

Mooie koop varekaj! :)

En over mijn boek:
Deze beste meneer heeft gereageerd en we hebben samen een oplossing bedacht namelijk allebei de helft. Toch nog eerlijke mensen die reageren :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 10:17

Fijne oplossing van dat boek!

Had hier een draagtas van een buggy erop staan. Iemand die hem om 10 uur wilde halen. Kwart over 10 nu en niemand hier en geen bericht dus ik maar gestuurd van joh kom je nog of niet; ik wil namelijk ook graag verder met m'n dag.

Jaja ze komt eraan, kinderen moesten worden weggebracht. Niet om het een of ander maar dat weet je op zondagavond toch al, dan spreek je toch later af :+

Afijn, gezegd dat ik dan dus nog even thuis blijf, vraagt ze hoe lang ik nog thuis ben want dan kan ze nog even boodschappen doen. Hallo, ik ga niet de hele dag thuis blijven omdat je een tas op komt halen nadat je je lijstje met taken heb afgewerkt :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 10:18

Die is lekker. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 10:20

Ja :') heb dus ook gezegd dat ze 'm op kan komen halen maar dat ik echt geen uur op d'r ga wachten :')

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 10:52

Jeetje dat is eigenlijk ook brutaal spreek dan gewoon s middags af als je eerst je lijstje af wil werken idd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 10:52

Nou ze is hem net eindelijk op komen halen. Kreeg nog de vraag of de buggy er wel bij zat (voor 5€ en de advertentie en foto's waren ook vrij duidelijk).

Nouja ze heeft 'm meegenomen en m'n zoontje mocht z'n spaarpot weer vullen.

En ze had toch eerst nog even boodschappen gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 11:10

Oh heerlijk die mensen die denken dat de hele wereld om hen draait :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 11:14

Lente schreef:
Oh heerlijk die mensen die denken dat de hele wereld om hen draait :roll:

Ja m'n broek zakte er wel vanaf.

Voortaan gaat al het baby/kinderspul naar de kleding/speelgoedbank hier. Marktplaats doe ik niet meer want op kinderspul komt het meest debiele volk op af.
Had nog een doos kleding maar ook met noppies etc erin. Geen debiele prijs (29stuks, stapel rompers en een slaapzak voor 15€) en dan iemand die niet interesse had in alles dus wilde kiezen wat ze kocht. Gezegd dat ik geen losse foto's ga maken (koop gewoon de hele meut en gooi/geef/verkoop weg wat je niet wil gebruiken) maar ze wilde langs komen en dan ter plekke alles uitzoeken.

Ja dag.. als k t afzonderlijk kwijt wilde had k het er wel los opgezet.. dus ben nu wel officieel klaar met kinderspul op marktplaats. Blijkbaar staat er ergens in m'n advertenties verstopt 'er staat debiel met tijd teveel op m'n voorhoofd' ofzo.

Tuurlijk, rachelle wacht wel, tuurlijk, doe nog maar even boodschappen. Ja natuuuurlijk hou ik een commode 4 weken voor je vast voor je grandioze bod van 10€!