Wie heeft er al zijn USA bestelling binnen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
waxmeltsenzo schreef:Nog iets meer dan een maandje dan gaan wij eerst richting Calais, dan op de boot naar Dover en dan richting cotswolds. Misschien op de terug weg als we tijd hebben nog langs London. Maar vrees dat het niet lukt. Hoop tot aan skye te kunnen raken en als ik dan moet kiezen valt London echt af.
Ik heb nog niks op staan, zo eerst even web en dan vanmiddag denk ik weer eens pumpkin soufflè die had ik iig al klaar gelegd.
Skyex schreef:waxmeltsenzo schreef:Nog iets meer dan een maandje dan gaan wij eerst richting Calais, dan op de boot naar Dover en dan richting cotswolds. Misschien op de terug weg als we tijd hebben nog langs London. Maar vrees dat het niet lukt. Hoop tot aan skye te kunnen raken en als ik dan moet kiezen valt London echt af.
Ik heb nog niks op staan, zo eerst even web en dan vanmiddag denk ik weer eens pumpkin soufflè die had ik iig al klaar gelegd.
Ohhh echt jaloers... In Ashford heb je een leuke Yankee Candle Outlet en in Edinburgh ookSowieso is Edinburgh ook echt een aanrader. Hoe lang gaan jullie en hoeveel rijden jullie maximaal op een dag?
Yv_ schreef:Volgens mij is haar normale werkwijze wel dat ze eerst de prijs doorgeeft hoor. Ik heb gewoon gemaild met ik wil dat en dat en eigenlijk niet naar de prijs gevraagd. Gok zomaar dat Fleur ook zoiets heeft gedaan.