Nicje87 schreef:@Knert Uiteraard
Thanx...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Ik had ineens een vallend muntje bij de stemmingen in het Britse Lagerhuis. Ik hoorde ze altijd iets roepen over Eyes (ogen) to the right and Nose (neuzen) to the left. Maar ik kwam erachter dat het Ayes and No’s zijn. Ik dacht ook altijd al wat voorstemmen met ogen en tegenstemmen met neuzen te maken had. Pfff dom.
Cayenne schreef:
Ik snapte niet waarom je nooit castmembers van Disney etc door het park ziet lopen wanneer ze niet in hun rol zijn. En dat je ze ook nooit ziet eten etc.
Maar na googlen snap ik waarom: Er is een gigantisch ondergronds gangenstelsel onder Disneyland Parijs (en ook onder Disney world). Daar zijn hun kostuums, eigen restaurants, kappers etc. Het is een complete wereld onder Disney, maar dan specifiek voor mensen die er werken. Op die manier loodsen ze ook het afval etc het park uit zonder dat de bezoekers er iets van zien.
Best interessant om meer over te lezen: http://mentalfloss.com/article/67485/in ... et-tunnels
Indy_Mouse_9 schreef:Cayenne schreef:
Ik snapte niet waarom je nooit castmembers van Disney etc door het park ziet lopen wanneer ze niet in hun rol zijn. En dat je ze ook nooit ziet eten etc.
Maar na googlen snap ik waarom: Er is een gigantisch ondergronds gangenstelsel onder Disneyland Parijs (en ook onder Disney world). Daar zijn hun kostuums, eigen restaurants, kappers etc. Het is een complete wereld onder Disney, maar dan specifiek voor mensen die er werken. Op die manier loodsen ze ook het afval etc het park uit zonder dat de bezoekers er iets van zien.
Best interessant om meer over te lezen: http://mentalfloss.com/article/67485/in ... et-tunnels
Wij hadden al wel beseft dat ze zich grote moeite getroosten om de ‘echte’ wereld goed achter de schermen te houden, maar ondergronds? Supercool!
Rebel_Jits schreef:Second floor is niet altijd de tweede verdieping. Dat hangt van het land af waar je bent (US/UK).![]()
In de context van de tekst, is het de eerste verdieping.