Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 09:30

Muga schreef:
Hoe bedoel je dat je iemand dan al kent? Ik lees 2 maanden, 2 maanden en 4 maanden.... Verder staat er geen termijn bij hoelang wij elkaar nu al kennen...

Persoonlijk vind ik 3 weken juist kort... Maar misschien is dat anders.
Ik heb vaker gedate. Ben ruim 1,5 jaar vrijgezel geweest na een langere relatie... Denk dat je sneller weet of iets echt goed zit of niet. En elkaar door en door leren kennen, duurt langer dan een paar maanden... Maar als de glitters blijven zit het volgens mij wel goed. Ik weet wel dat ik vlak na mijn relatie sneller dacht dat ik iets voor iemand voelde, vooral omdat ik niet alleen wilde zijn... Juist toen ik genoot van het alleen zijn leerde ik mijn vriend kennen. Toen wilde ik eigenlijk mijn vrijheid niet opgeven.
Wij kennen elkaar van de middelbare school en sportschool en gingen als vrienden even wat drinken... Dat groeide uit tot meer....

Ieder zijn tempo denk ik zo.... Maar ik geloof echt dat als het goed zit, je dat wel voelt.

Dat vind ik normale termijn, ik doelde eerder op samenwonen na de tweede date enz

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 09:30

Ik heb paardenman afgezegd, maar ik heb wel woensdag een date O:)

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 09:31

Samen wonen na de tweede date heb ik gemist denk ik... Daar las ik duidelijk overheen... Dat is mij idd wel erg kort...

Neverland

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 09:42

Ach dan weet je direct of het goed gaat of niet :D Sommige zijn jaren bij elkaar, gaan dan samenwonen en komen erachter dat het totaal niet werkt

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 09:45

Ach ieder zijn eigen ding de een voelt wellicht sneller aan of iets goed zit of niet. En het kan echt werken.

Lijkt me heerljjk inderdaad het ongecompliceerde helemaal alles tot de bodem uitzoeken. Ik ben daarin dan wel enorm tegenstrijdig soms. Ik wil het heel snel maar als hij heel snel en alles wil afspreken schiet ik in de wantrouwensstand en vraag ik me af wat die van me wil :')

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 09:48

Volgens mij ben jij mijn verloren tweeling :+

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 09:55

Lijkt mij wel heerlijk, niet meer naar de blauwe vinkjes of gelezen status kijken want je date woont al bij jou :D

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 09:58

O inderdaad Furrow of afvragen voor wie die zo vaak online komt :') want hij heeft nu echt voor je gekozen en vooral niet bang zijn voor anderen concurrenten haha

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 10:11

Furrow schreef:
Lijkt mij wel heerlijk, niet meer naar de blauwe vinkjes of gelezen status kijken want je date woont al bij jou :D

Haha dat is ook zo!

Dat was ik ja, van dat samenwonen op de 2e date. En ja, dat is absurd snel :D
We zijn allebei 30+ en dan weet je echt wrl precies wat je wel of niet wil of zoekt. Het voelde direct perfect en omdat hij ook nog eens op zoek was naar woonruimte kwam het eigenlijk heel toevallig nog heel goed uit ook.
Je leert elkaar supergoed kennen door meteen een leven samen te delen. Het is intensief, we genieten volop, het gaat moeiteloos, het gaat vanzelf. Het is perfect :D

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 10:14

ben wel benieuwd hoe lang jullie dan nu samen zijn?
\

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 10:15

Nu 3/4 jaar.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 10:22

O wel ontzettend tof Goof..

Alja jij hebt een date vandaag toch?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 10:26

vandaag, morgen en zondagmiddag :D

van dit topic geleerd niet op 1 paard te wedden dus dat doe ik ook niet meer :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 10:32

Mijn ex en ik woonden ook praktisch samen na ongeveer onze 3e date. 5,5 jaar samen geweest en zouden gaan trouwen. Ok, dat ie er vandoor ging met mijn vriendin laat ik dan even buiten beschouwing :')

Dus het kan zo 'goed' voelen.
Enige wat ik mee wil geven: Volg je onderbuik gevoel. Als dat zegt dat er iets niet klopt is dat vaak ook zo ;) neem er geen 5 jaar voor om daar achter te komen!

Nancy: Wat Super Super leuk voor je zeg!
Zijn jullie even mijn voorbeeld goed?

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 11:14

O robijntje wat verschrikkelijk moet dat zijn geweest.. Maar inderdaad kijken naar je onderbuikgevoel.

Ik zit wel met dat mijn Engelse jongen over 3 maanden waarschijnlijk ergens anders zit voor z'n werk in Europa, das wel een domper maar goed.. Zeker de moeite waard om te proberen. Ben heel benieuwd naar de date :D

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 11:17

Mijn vriend en ik hebben eerst ongeveer 3 weken berichtjes gestuurd, toen afgesproken bij mij thuis. Toen dacht ik al WAUW! Paar dagen later was date 2, weer bij mij thuis. Zo ontzettend leuk. Na 3 weken afspreken hadden we een relatie en hadden elkaar toen ongeveer 6 keer gezien denk ik. Hij is amper nog weg gegaan daarna. :+ Heel af en toe een nachtje thuis maar hij woonde maar 5 km verderop dus sliep bijna altijd bij mij.

Nu al ruim 2 jaar verder en het is zo ontzettend leuk samen <3

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 15:23

Hier was de eerste ontmoeting op 10 december en dat het 'aan' :') was, was op 19 januari. Maar vond dat voor mijn doen al heel snel :')

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 15:52

Gefeliciteerd Nancy!

Die vakantie en ander werk hakt er wel een, amper op bokt gekeken :+, zal het proberen meer bij te houden.
Allemaal leuke dates hier, bij mij aan het front rustig, nog steeds aan het appen met Roemeen, als hij zin heeft volgend weekend weer eens meeten.

Zelf ga ik 24 mei het vliegtuig op naar Canada voor 3 maanden, zal proberen of ik jullie op de hoogte kan houden van aantrekkelijke Canadezen of wat dan ook :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 16:07

Ik app al met m'n date vanaf 22 februari :oo

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 16:46

Robijntjah schreef:
Mijn ex en ik woonden ook praktisch samen na ongeveer onze 3e date. 5,5 jaar samen geweest en zouden gaan trouwen. Ok, dat ie er vandoor ging met mijn vriendin laat ik dan even buiten beschouwing :')

Dus het kan zo 'goed' voelen.
Enige wat ik mee wil geven: Volg je onderbuik gevoel. Als dat zegt dat er iets niet klopt is dat vaak ook zo ;) neem er geen 5 jaar voor om daar achter te komen!

Nancy: Wat Super Super leuk voor je zeg!
Zijn jullie even mijn voorbeeld goed?

Oh wauw,, hier was ik 2 jaar samen en zou gaan trouwen... Did I dodged the bullet there.. :')
Maar even er met een vriendin van je vandoor gaan.. Wauw hee!! Dat is ook wel andere koek.

Bij ons is t nog niet helemaal geregeld met t koophuis wat wij hadden, maar gelukkig wel bijna en then I'm free!

Mijn zus ging na 3 maanden samenwonen, ook erg snel in mijn beleving, maar nu zijn ze ook alweer 3 jaar verder en trouwen ze in juli.
Tijd zegt in principe vrij weinig, de een wat meer dan bij een ander..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 18:34

Ach ik zie het maar zo: liever nu erachter komen hoe iemand werkelijk in elkaar steekt (ergens kon ik het weten want zo zijn al zijn voorgaande relaties ook gelopen, ken geen relatie waar hij niet over verteld heeft dat ie vaak is vreemdgegaan) dan als je al getrouwd bent. Ik heb dit zo niet verdiend en ergens dacht ik heel naïef 'Ja maar bij mij is het vast anders'... Nooit meer aan beginnen dus met iemand met zulke verhalen. En met zo iemand wil ik ook echt niet de rest van mijn leven delen.
Hij heeft me zelfs gevraagd om te liegen tegen mijn eigen vrienden, zowel bij aanvang van relatie als einde... Over vreemdgaan bij meerdere 'vrienden' dus.
Grappige is dat aan het begin van onze relatie mijn moeder zelfs bij de huisarts heeft gezeten om d'r zorgen over me uit te spreken. Damn was she right.

Heb heel onze relatie het gevoel gehad dat ik over mijn schouder moest kijken en dat valt ineens als een blok beton van me af.
Zodra ik ooit weer dat gevoel heb is het meteen klaar. Grappige is dat ik het heel sterk merk met tinderman, ik heb echt nergens last van.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 19:22

Ja je hoort het toch wel vaak. Eenmaal een vreemdganger altijd een vreemdganger. Ik heb het andersom gehad dat een man hoe aantrekkelijk die ook was meer van mij wilde dan alleen collega's zijn terwijl hij getrouwd was en kinderen heeft. Gatsie wat heb ik me rot gevoeld die periode zeg. Begon me bijna schuldig over te voelen dat die dat bij mij had gedaan.. stond in een tweestrijd van vertellen aan z'n vrouw of niet. Uiteindelijk maar niet gedaan.. En ook hier wel grappig dat (m'n moeder wist van niks) toen hij langs liep al zij vind het maar een rokkenjager, ik dacht je moest eens weten haha

T is maar goed idd dat je voor het huwelijk erachter bent gekomen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 19:26

Inderdaad, zit in de aard van het beestje of niet denk ik.
En zulke 'vrienden' ben ik ook liever kwijt dan rijk geloof ik ;)

Kreeg als klap op de vuurpijl nog even te horen dat het mijn schuld was. Gelukkig sta ik inmiddels stevig genoeg in mijn schoenen om me goed te beseffen dat dat echt onzin was. Je hebt altijd nog zelf de regie over je eigen keuzes. Heeft voor mij meer te maken met normen en waarden.

En om ontopic te blijven: nog steeds heel de dag aan het appen met m'n tinderman :o

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 19:33

Oh jeetje Robijntjah, wat een verhaal. :oo Maar inderdaad, beter kwijt dan rijk, je bent veeeel beter waard!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 19:38

Iedereen denk ik, vind mezelf daarin niet meer dan een ander maar dus zeker ook niet minder.

Leuke is dat ik zelf mijn wantrouwen altijd aan mijn verleden heb gekoppeld maar het is gewoon meteen helemaal weggevallen sinds ik niet meer met hem samen ben, daar ben ik echt oprecht zo blij mee.
Mijn gevoel heeft het gewoon altijd goed gehad, ik heb het alleen niet als zodanig herkend. Mooie les voor de toekomst :D

Ik denk dat ik ga vragen of tinderman maandag tijd voor me heeft.