Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Danielleeee_ schreef:Dat mensen met koffers stoelen bezet houden en dat anderen dan moeten staan. En dat iedereen op het perron in de weg loopt. Als je sloom of oud bent, prima, maar ga aan de kant alsjeblieft en ga niet midden in het 'looppad' stilstaan.

+80 minuten
succes. Ik ben blij dat ik vrij heb vandaag met dit weer. Bus hier was ook weer eens veel te laat en super druk zag ik...
die naar Den Haag Centraal was echt een minitreintje... een driedelige koploper
he-le-maal afgeladen vol was die
Maarja gaan er genoeg naar Den Haag
ik wil echt stilte coupés. Damn you nmbs.
(Mensen zoals die zijn de reden dat mensen zoals ik doof worden
). Ik begrijp best dat je enthousiast aan je dag wil beginnen, maar wat minder decibels om 6.30 in de ochtend zou ik ook leuk vinden
Warboel schreef:[ [url=m/nxEeIB.png]Afbeelding[/url] ]+80 minuten
Maar goed mij hoor je niet klagen ik was op tijd op stage
Zou ik maar doen!
De conducteur kwam wel de coupé in om te vragen of alles duidelijk was voor iedereen, dat vond ik dan wel weer supernetjes! Gelukkig moest ik er toch uit op Leiden
Warboel schreef:![]()
Vertel mij eens Oomens, waarom zou ik in een ergernissen in het openbaar vervoer topic niet mogen zeggen dat er haast dagelijks iets is in/rondom Schiphol?
Daarnaast kan je lezen dat het slechts een constatering is en dat ik nergens over klaag, zoals je kan lezen reed mijn trein niet verder dan Leiden Centraal en moest ik er daar uit.

Warboel schreef:![]()
Vertel mij eens Oomens, waarom zou ik in een ergernissen in het openbaar vervoer topic niet mogen zeggen dat er haast dagelijks iets is in/rondom Schiphol?
Daarnaast kan je lezen dat het slechts een constatering is en dat ik nergens over klaag, zoals je kan lezen reed mijn trein niet verder dan Leiden Centraal en moest ik er daar uit.
Marjoow schreef:Danielleeee_ schreef:Dat mensen met koffers stoelen bezet houden en dat anderen dan moeten staan. En dat iedereen op het perron in de weg loopt. Als je sloom of oud bent, prima, maar ga aan de kant alsjeblieft en ga niet midden in het 'looppad' stilstaan.
Nou zeg, daar kun je toch gewoon omheen? Die ouderen die hebben al moeite genoeg om de drukke samenleving van anno 2017 bij te benen
Kon geen kant meer op, behalve achteruit
Mijn excuses dan Oomens en bedankt voor de opheldering
(kind heeft de houten treinbaan ontdekt
) purny schreef:Het moment dat je voor de deur staat en ze je ziet staan en ze gewoon de deur niet open doet en ze wegrijd. Gewoon weg asociaal