Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danielleeee_ schreef:Dat mensen met koffers stoelen bezet houden en dat anderen dan moeten staan. En dat iedereen op het perron in de weg loopt. Als je sloom of oud bent, prima, maar ga aan de kant alsjeblieft en ga niet midden in het 'looppad' stilstaan.
Warboel schreef:[ [url=m/nxEeIB.png]Afbeelding[/url] ]+80 minuten
Warboel schreef:![]()
Vertel mij eens Oomens, waarom zou ik in een ergernissen in het openbaar vervoer topic niet mogen zeggen dat er haast dagelijks iets is in/rondom Schiphol?
Daarnaast kan je lezen dat het slechts een constatering is en dat ik nergens over klaag, zoals je kan lezen reed mijn trein niet verder dan Leiden Centraal en moest ik er daar uit.
Warboel schreef:![]()
Vertel mij eens Oomens, waarom zou ik in een ergernissen in het openbaar vervoer topic niet mogen zeggen dat er haast dagelijks iets is in/rondom Schiphol?
Daarnaast kan je lezen dat het slechts een constatering is en dat ik nergens over klaag, zoals je kan lezen reed mijn trein niet verder dan Leiden Centraal en moest ik er daar uit.
Marjoow schreef:Danielleeee_ schreef:Dat mensen met koffers stoelen bezet houden en dat anderen dan moeten staan. En dat iedereen op het perron in de weg loopt. Als je sloom of oud bent, prima, maar ga aan de kant alsjeblieft en ga niet midden in het 'looppad' stilstaan.
Nou zeg, daar kun je toch gewoon omheen? Die ouderen die hebben al moeite genoeg om de drukke samenleving van anno 2017 bij te benen
purny schreef:Het moment dat je voor de deur staat en ze je ziet staan en ze gewoon de deur niet open doet en ze wegrijd. Gewoon weg asociaal