Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Callisto04 schreef:Moet je het nog lang zo volhouden? Als hij er zo lastig over doet is dat toch onhoudbaar? Je kan hem namelijk niet dwingen weg te gaan zolang je samen een huis deelt.
Saskia9 schreef:Zo snel mogelijk zorgen voor aparte woonruimte! Wat een gedoe zeg.. Lijkt me vreselijk! Heb je zicht op een termijn wanneer één van jullie eruit gaat? Dat maakt het wellicht makkelijker als je iets om af te tellen hebt?
MarcoBorsato schreef:Hutcherson schreef:Ik zit perfect in mn relatie en ook in mn vel, maar ik zou me echt wniet lekker voelen als ik weet dat mijn partner contact blijft houden met zn exvriendin.
Waarom wil hij dat? Blijkbaar is ze dan dus nog goed/leuk genoeg om tijd mee door te brengen. Bovendien geloof ik niet in het feit dat je eerst head over heels op iemand kunt zijn en daarna dat ineens werkelijk ALLE gevoelens weg zijn.Hutcherson schreef:Ik zou best een leuke band willen met mijn exen en (sommige) familie. Ik denk dat zij dat ook best met mij willen. Alleen hun nieuwe relaties (die mij nooit hebben gekent of ontmoet) willen niet dat ze contact hebben met me.![]()
Ben je van mening veranderd?
Jolien87 schreef:Jaaa!
Ik heb hem ook al gezegd dat ik eens een weekend met vriendinnen hier thuis wil en daar hoef ik hem echt niet bij te hebben.
Maar dit is wel kenmerkend voor hoe het in onze relatie ging. Ook toen het nog helemaal goed zat tussen ons, vonden we het allebei fijn om eens een paar nachten alleen thuis te zijn. Dus ik ging regelmatig bij mijn zus slapen, maar hij deed dit hooguit 2 weekenden per jaar als hij naar een conventie ging. Bij vrienden logeren vond hij maar lastig en gedoe, er was altijd wel iets om moeilijk over te doen.
Hij blijft echt enorm aan huis plakken, heeft ook geen hobby's behalve gamen dus hij heeft ook geen reden om de deur uit te gaan.
Ik vind het juist heel leuk om de deur uit te gaan en dingen te ondernemen en het is ook niet zo dat ik tegen mijn zin bij anderen logeer maar ik vind het ook héél fijn om weekendjes alleen thuis te zijn. En nu helemaal natuurlijk.
Callisto04 schreef:Op iets anders dan goodwill kan ze toch niet rekenen? Enige dat echt helpt is zelf een andere woonst vinden, maar dat loopt blijkbaar moeilijk.
Daphara schreef:Callisto04 schreef:Op iets anders dan goodwill kan ze toch niet rekenen? Enige dat echt helpt is zelf een andere woonst vinden, maar dat loopt blijkbaar moeilijk.
Ik zou ook niet als eerste een gedeelde woning uit gaan, daarmee gooi je gelijk een heleboel van je rechten weg. Mocht het een koopwoning betreffen, dan eerst alles op papier.