Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 19:51

Heeft iemand zin om te zoeken? Ik ben opzoek naar een heel simpel zwart jurkje tot aan m'n knie of er boven, het liefst kleine mouwtjes. Geen poespas eraan of belachelijk duur.

eenitraM

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-15 20:01

HM en pieces zag ik vandaag :)

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 22:24

Yeah, ik heb mijn modemusthaves pakketje binnen. Erg leuk! Heb geprobeerd foto's te maken, maar het komt niet zo goed uit met flits. Zal binnenkort ook even foto's maken met daglicht.

Maar voor het idee;
Afbeelding

De te gekke broek :)
Afbeelding

Moet er ook nog even een goede bh onder doen.

Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 22:40

Aaaah jij hebt hem, hij is zo gaaf! Broek ook trouwens <3

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 23:10

:wow: Die broek. Die moet ik ook!

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 23:17

Ik lees vooral mee maar die broek is echt heel gaaf!

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 09:09

Haha vibabu, zo zit ik ook naar die broek te kijken! Hebbehebbehebbe!! Hij is erg mooi DewiRox!

PrinceAmos, op asos.com hebben ze wel zulke jurkjes. Kan alleen geen link plakken via mn telefoon.

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 10:21

Suuuuper gave broek De! Wauw!

Mijn simpele zaterdag outfit! Met het vest van de Vila die Rebecca eerder showde op een outfit foto, wat een heeerlijk ding!

Afbeelding

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 13:02

Mooie outfit De! Macy ook leuk :D

M'n bestelling van Nelly is vandaag al binnen gekomen! Band vd schoenen kan er met gemak afgehaald worden & dan zijn ze echt tof <3 Dus die houd ik, samen met dat kanten rokje! Doorschijnende jurk schijnt idd zwaar door & roze rokje is van soort fluweelstof, die gaan terug..

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 15:23

*valt even binnen*

Weet iemand hier of Brandy melville ook een Nederlandse website heeft?
Er is namelijk wel een Duitse variant, maar verzenden naar Nederland kost dan min. 9 euro en dat vind ik een beetje teveel van het goede :')

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 15:40

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 16:35

Oh thanks hierboven! Had al gezocht in de app van HM, maar niks kunnen vinden.. De verzending van Asos, hoelang duurt dat?

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 17:12

Leuk Lau! Ben benieuwd naar de schoenen en het jurkje :)).
Op de hierboven gestelde vragen weet ik geen antwoord, sorry.

Leuke outfit zo Macy! Vind het vest ook erg leuk en dan die asics!

Haha ja, die broek is echt tof!
Hier nog even een foto bij licht :)
Afbeelding

De achterkant is ook gaaf;
Afbeelding

Nu hebben jullie wel genoeg foto's van deze outfit gezien Haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 17:43

Hahahaha Macy, we kunnen wel zusjes zijn nu! Ik heb ook m'n Asics aan en dat vest aan. :D hele leuke outfits! Die Asics komen ook nog in mijn kast, heb zo staan twijfelen tussen groen en deze, maar besloten dat ik ook nog de groene wil uiteindelijk haha.

Heel mooi De, en wat heb je toch prachtige benen. <3 Die broek is echt geweldig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 17:46

En jongens, wat zouden jullie doen? Ik heb vorige week dus die Asics gekocht, nu na een paar dagen dragen, merk ik aan de voorkant dat op de voorkant een naad tekort is gestikt. Het trekt een beetje en dat is niet heel mooi, maar dat valt anderen toch niet op, dus daar kan ik prima mee leven. Maar nu werd me verteld dat een naad die tekort gestikt is, meestal kapot gaat uiteindelijk. Ik heb de bon weggegooid (dom!) maar heb de schoenen wil gepind (en kan dus wel m'n afschrift laten zien). Heb ik nog garantie als ze binnen nu en een paar weken stuk gaan? Of is dat gewoon gevalletje pech omdat ik de bon niet meer heb?

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 18:10

Oeh lastig Rebec, waar heb je ze vandaan?
Je zou anders altijd even langs kunnen gaan en het laten zien? Misschien geven ze je dan bij voorbaat al een nieuw paar.
Bedankt voor je compliment :).

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 18:16

Ik zou gewoon eventjes langsgaan, niet geschoten is altijd mis! Heb je ze uit de buurt gehaald of? Hahaha, zeker doen, ik ben helemaal verliefd op m'n groene! Ze zijn heel makkelijk te combineren :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 18:19

Ja ik kom er de komende tijd niet echt in de buurt eigenlijk, haha. :') Ik denk dat ik het een tijdje aankijk, misschien valt het ook wel mee. Vind het niet erg dat je het een beetje ziet, andere mensen kijken toch niet zo goed naar m'n schoenen als dat ik zelf doe. Als ze kapot gaan, dan kan ik natuurlijk altijd nog langs gaan..

Jaaaa ze zijn prachtig die groene! Ik twijfel heel erg tussen nike air thea en de groene asics. Uiteindelijk komen ze er allebei, maar mag volgende maand 1 paar kiezen van mezelf. Lastig. :D

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 18:44

Oh dat is dan wel zwaar balen. Ik denk dat als je het aankijkt en ze pas na een half jaar kapot gaan ofzo ze wel lastig kunnen gaan doen. Ik weet niet of die van mij dat ook hebben, ik zal zo eens even kijken!

Oeh allebei gaaf! Ik heb ze allebei, groene asics en zwarte thea's die al bijna overleden zijn |(

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 19:34

PrinceAmos schreef:
Oh thanks hierboven! Had al gezocht in de app van HM, maar niks kunnen vinden.. De verzending van Asos, hoelang duurt dat?

K heb m'n bestelling meestal zo rond de 4 dagen later binnen.

Ik ben echt verliefd op die broek dewirox!!

Hier beetje een domper, donderdag kleding en schoenen besteld. Zou volgens t&t van postNL vandaag binnen komen. Kijk ik net weer is het ineens 'verplaatst' naar maandag, -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 22:05

Ik heb net toch maar gemaild naar de desbetreffende winkel & er foto's bijgevoegd. Het is geen hele duidelijke foto, maar je ziet wel dat de voorkant gewoon niet klopt, ik voel het ook met lopen, dat het gewoon minder lekker zit bij mijn linkerschoen. Rechts heb ik nergens last van. (heb bij de mail meerdere foto's toegevoegd hoor, haha). Ze zijn trouwens ook niet te groot of te klein, want heb zowel een maat kleiner als groter gepast voor de zekerheid. :')

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 23:10

het ziet er inderdaad vreemd uit met zo'n ribbel erin

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 23:26

Haha ik heb wel even om je gelachen Rebec. Ik kan het ook zo erg hebben hoor. Je betaalt toch een hoop geld en dan ga je je ook aan zoiets 'kleins' irriteren, terwijl het eigenlijk niet echt heel erg opvalt. Maar als je ook verschil merkt met dragen, dan is het wel degelijk niet goed denk.

Ben benieuwd of je reactie krijgt! :)

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 15:16

Mijn outfit van vandaag :)
Afbeelding

Mijn vader viert zijn verjaardag en mijn broek is bij iedereen die binnenkomt gelijk gesprek van de dag Haha.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 16:23

Gaaf Dewi! Staat je goed!
Is het zo'n gecoate broek?