Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 19:52

De Volvo chauffeur die zo vriendelijk was om mij op mijn eerste rijles meteen in te halen terwijl ik een goeie 50 reed op een plek waar dat ook zo hoorde. :+

Niet zo zeer ergerlijk maar meer amusant hoe weinig geduld mensen soms hebben..

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 12:04

Dat ik nu moet gaan werken :wow:
Wil niet weten hoe warm het is in de keuken..
Maar wie Gaat er uit eten met dit weer? Hopelijk niemand :')

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 12:10

dat ik zo naar het ziekenhuis moet in deze warmte om een echo te laten maken van een rare bult op mijn kaak en misschien ook een biopt moet laten nemen daar van brrr

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 12:32

_helga_ schreef:
Dat ik nu moet gaan werken :wow:
Wil niet weten hoe warm het is in de keuken..
Maar wie Gaat er uit eten met dit weer? Hopelijk niemand :')

Sterkte!
Ik werk ook in de horeca en heel blij dat ik vrij ben vandaag.

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 12:45

Dat ze vandaag wel een goede dag vonden om onaangekondigd het water af te sluiten :+

Had op zn minst mn handen willen wassen vanmorgen, maar eigenlijk ook willen douchen. Heb ook bijna geen drinken in huis dus zo eerst maar gauw naar de supermarkt voor water -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 12:47

Mijn voet die in het gips zit. In 32 graden. :')

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 14:41

Dat er een spin in mijn koffer zit waardoor ik nu niet meer durf in te pakken terwijl ik vrijdag op vakantie ga ;(

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 14:43

Zweet :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 15:30

Aan het gebouw waar ik in werk vandaag. Plat dak, aluminium wanden en een ramenwand. What was that architect thinking?!

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 15:32

De warmte..

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 15:46

Aan dat ik niet lekker kan liggen... ik wil zo graag even m'n ogen dichtoen maar zodra ik op m'n zij ga liggen word m'n baby hyperactief in m'n buik...

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 16:49

Bejaarden bij de Lidl.

Shiawase

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 17:48

Hier ook aan de warmte. En aan slaaptekort. Ik kan gewoon niet in slaap vallen als het zo warm is in de slaapkamer.
Geef mij de herfst maar, mijn favoriete seizoen.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 20:12

Vandaag extra vroeg begonnen zodat ik op tijd naar huis kon en nog wat van het weer kon genieten, staat er vijf minuten voordat ik wil gaan afsluiten een collega aan m'n bureau of ik even wil helpen. Die is zo onzeker dat ze denkt het truukje dat ik d'r drie weken geleden geleerd heb nog niet onder de knie te hebben. Mag ik dus een half uur meekijken om te zien dat ze het dondersgoed weet -:(-

En m'n hond die schijnbaar helemaal geen enkele last van de warmte heeft en mij continue loopt te terroriseren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 20:16

Dorus schreef:
Vandaag extra vroeg begonnen zodat ik op tijd naar huis kon en nog wat van het weer kon genieten, staat er vijf minuten voordat ik wil gaan afsluiten een collega aan m'n bureau of ik even wil helpen. Die is zo onzeker dat ze denkt het truukje dat ik d'r drie weken geleden geleerd heb nog niet onder de knie te hebben. Mag ik dus een half uur meekijken om te zien dat ze het dondersgoed weet -:(-

En m'n hond die schijnbaar helemaal geen enkele last van de warmte heeft en mij continue loopt te terroriseren.

Onzekere mensen hebben soms nou eenmaal bevestiging nodig. Zelf ben ik ook een ontzettend onzeker persoon en ik wil graag alles perfect doen, ben heel bang dat ik iets verkeerd doe en daarna nog onzekerder word. Als ik achteraf dan ook nog eens zo'n bericht zou lezen zou ik helemaal niet meer weten waar ik het zoeken moet...

Bekijk het positief: je hebt haar kunnen helpen en blijkbaar het trucje zo goed uit uitgelegd dat ze het nu nog weet :)!

Iejoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 20:32

Aan dat alles wat ik ook probeer of doe, ik altijd de boeman ben als we op vakantie gaan.. -O-

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 21:08

Anoniem schreef:
Dorus schreef:

Onzekere mensen hebben soms nou eenmaal bevestiging nodig. Zelf ben ik ook een ontzettend onzeker persoon en ik wil graag alles perfect doen, ben heel bang dat ik iets verkeerd doe en daarna nog onzekerder word. Als ik achteraf dan ook nog eens zo'n bericht zou lezen zou ik helemaal niet meer weten waar ik het zoeken moet...

Bekijk het positief: je hebt haar kunnen helpen en blijkbaar het trucje zo goed uit uitgelegd dat ze het nu nog weet :)!

Dus? Maakt mijn irritatie er niet minder om. Temeer ik vorige week al heb gezien dat ze het weet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 21:30

Dan zeg je toch dat je geen tijd hebt of dat je weet dat ze het kan omdat je dat al gezien hebt...

Maar goed, ik zal me er verder buiten houden. Mijn reacties worden niet op prijs gesteld zo te merken :').

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 21:32

Anoniem schreef:
Dan zeg je toch dat je geen tijd hebt of dat je weet dat ze het kan omdat je dat al gezien hebt...

Maar goed, ik zal me er verder buiten houden. Mijn reacties worden niet op prijs gesteld zo te merken :').

Mee eens. := Imo had je dat gewoon tegen dr kunnen zeggen. Dat is -1 irritatie :)) .

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 22:25

Makkelijk oordelen op basis van de beperkte informatie die jullie hebben. Ik dacht dat je hier je ergernissen kon uiten zodat je ze kwijt bent, maar ipv daarvan krijg ik er nog een lading veroordelingen overheen die alleen maar meer irritatie opwekken.

vimer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 22:52

Dat ik niet kan slapen door muggen ;(

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 11:20

Heb je wel een klamboe?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 14:23

Dat mijn vriend gewoon niet zijn telefoon opneemt ma 15 keer bellen terwijl hij er normaal elke 5 minuten op kijkt.. >;)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 14:35

Dat er altijd van me wordt verwacht te werken en bezig te zijn.
Als ik besluit te genieten van mijn vakantie met een boek krijg ik scheve blikken en een zucht

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 15:33

Ben super moe de hele tijd... Maar geen mogelijkheid gehad om eerder naar bed te gaan ivm kippen die niet op stok gingen en kon ook niet uitslapen omdat er in de ochtend een (hele lieve <3 ) hond uitgelaten moest worden en mijn (nog lievere <3 <3 ) merrie haar vliegenmasker op moet.