Niet zo zeer ergerlijk maar meer amusant hoe weinig geduld mensen soms hebben..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dorus schreef:Vandaag extra vroeg begonnen zodat ik op tijd naar huis kon en nog wat van het weer kon genieten, staat er vijf minuten voordat ik wil gaan afsluiten een collega aan m'n bureau of ik even wil helpen. Die is zo onzeker dat ze denkt het truukje dat ik d'r drie weken geleden geleerd heb nog niet onder de knie te hebben. Mag ik dus een half uur meekijken om te zien dat ze het dondersgoed weet![]()
En m'n hond die schijnbaar helemaal geen enkele last van de warmte heeft en mij continue loopt te terroriseren.
Anoniem schreef:Dorus schreef:Vandaag extra vroeg begonnen zodat ik op tijd naar huis kon en nog wat van het weer kon genieten, staat er vijf minuten voordat ik wil gaan afsluiten een collega aan m'n bureau of ik even wil helpen. Die is zo onzeker dat ze denkt het truukje dat ik d'r drie weken geleden geleerd heb nog niet onder de knie te hebben. Mag ik dus een half uur meekijken om te zien dat ze het dondersgoed weet![]()
En m'n hond die schijnbaar helemaal geen enkele last van de warmte heeft en mij continue loopt te terroriseren.
Onzekere mensen hebben soms nou eenmaal bevestiging nodig. Zelf ben ik ook een ontzettend onzeker persoon en ik wil graag alles perfect doen, ben heel bang dat ik iets verkeerd doe en daarna nog onzekerder word. Als ik achteraf dan ook nog eens zo'n bericht zou lezen zou ik helemaal niet meer weten waar ik het zoeken moet...
Bekijk het positief: je hebt haar kunnen helpen en blijkbaar het trucje zo goed uit uitgelegd dat ze het nu nog weet!