Hier verkopen ze dezelfde. Sneller in huis maar je betaald ook meer.
Zo, nu kan je weer gaan slapen
Snoraly
Geplaatst: 21-07-16 02:05
Haha maar is dat gewoon betrouwbaar? Kost inderdaad niks Heb een kieskeurige vriend als het op eten aan komt, en hij wil verse friet, en ik ga dus echt niet aan de gang met een mes, want luie studente
Slapen gaat voorlopig ook nog niet lukken hahaha, zullen wel weer andere dingen binnen schieten, was net hopeloos op zoek naar een bonnetje, en toen ging ik maar m'n papierwerk indelen
Ali is onwijs betrouwbaar.. Mijn bestellingen lijst staat bijna altijd rond de 10/20 bestellingen! Kost niks dus daarom..
Levertijd kan wel variëren.. Mijn snelste is binnen 5 dagen, en m'n sloomste is een maand.. Maar tot nu toe wel alles binnen gehad!!
Storm
Geplaatst: 21-07-16 02:11
Ik zie dat de webshop uit mijn link ook versturen vanuit China. Dan kun je net zo goed via Ome Ali bestellen.
Ik bestel ook regelmatig. Altijd netjes binnen gekregen. En levertijden liggen hier ook tussen de 2 en 4 weken ongeveer. Meestal krijg je het gratis thuis gestuurd maar daar moet je soms even op zoeken.
swartbeessie
Geplaatst: 21-07-16 02:15
Ha, dat is wel een grappige reden om wakker te ligggen. Thnx, je liet me lachen.