[HK] Primark deel 5

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 22:05

Jildau schreef:
_Nadia_ schreef:
Dan moeten mijn kinderen (en wij als ouders) het dus zonder kleding doen? Ik zal het toch ergens vandaan moeten halen of niet dan? En ja, Primark is nou net het enige dat als nieuwe kleding binnen het budget past.
Lekker winkelen lukt trouwens prima hoor, ook met 5 kinderen in touw, als je als ouders maar beide op let. (zeker gezien van de 5 er 3 een beperking hebben)
Ik blijf echt niet thuis omdat anderen last hebben van mijn kinderwagens, sorry.

Nee dan ga je dus die ene enkele keer dat je wel een oppas kunt vinden, je man tijd heeft voor ze of wat dan ook en dat is dan misschien niet zo vaak en gemakkelijk als dat je zou doen zonder kinderen. En dat is geen jaaaaren want neem aan dat ze op een gegeven moment naar school gaan. ;)

Maar je hoeft ook heus niet thuis te blijven voor anderen alleen ik zou zelf denk ik niet graag met 5 kinderen op pad gaan en kan me goed voorstellen dat anderen zich eraan storen. Zeker als je kinderwagens mee neemt.

Ik heb NOOIT oppas, familie woont in een ander land, en een betaalde oppas zit niet in het budget. In het weekend ondernemen wij als gezin samen van alles, en blijft er dus niet eentje thuis bij de kinderen. En nee mijn kinderen gaan niet naar school maar krijgen thuisonderwijs.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 22:07

Ik zou nooit een drukke Primark induiken met kinderwagen :n Ik denk dat je het dan niet helemaal hebt begrepen.. Kind aan de hand/op de arm prima, maar in een drukke winkel met kinderwagen is vragen om problemen. Ook niet heel veilig voor het kind zelf, als je gewoon loopt wordt je al aangestoten door tassen en door mensen, lekker dan voor je kind die op die hoogte zit :=

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 22:11

Air schreef:
Ik zou nooit een drukke Primark induiken met kinderwagen :n Ik denk dat je het dan niet helemaal hebt begrepen.. Kind aan de hand/op de arm prima, maar in een drukke winkel met kinderwagen is vragen om problemen. Ook niet heel veilig voor het kind zelf, als je gewoon loopt wordt je al aangestoten door tassen en door mensen, lekker dan voor je kind die op die hoogte zit :=

Daarom heb ik ook een stokke :Y)
kind zit heel erg hoog en is dus vele malen veiliger dan aan mijn hand, ze is 1 meter hoog en wordt om ver gewalst door ongeduldige puberende giechelende tieners, en ik ga echt niet rondzeulen met 16 kilo op de arm de hele tijd :=
En laten we wel wezen dat er ook gewoon mensen zijn die al in standje "misdraag modus" gaan zodra ze een 'moeder' zien…
Het is leven en laten leven hoor, we hebben allemaal evenveel rechten om daar te mogen shoppen
Die winkel is juist geweldig leuk daarvoor! En ik vind de kinderafdeling helemaal fantastisch <3

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 22:13

Jongens, open even een nieuw topic om dit te bediscussiëren of laat het gewoon.
Alle neuzen gaan toch niet dezelfde kant op.

Ik was vandaag rond vijf uur in de Primark Almere, was lekker rustig. :)
Alleen een spijkerbroek tot op m'n knieën en een truitje gekocht.
Wilde voor zomerbroeken, gewoon dunne, lange broeken, maar dat was er niet. -O-

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 22:14

Air schreef:

Oh het wordt steeds gekker hier, moet ik nu mijn kinderwagens buiten parkeren? Want ik ga wel naar meer dan 1 winkel als we gaan winkelen, dus die kinderwagens zijn wel nodig hoor, anders krijg je weer rare blikken omdat je kinderen doodmoe zijn en een scene schoppen. Mijn kinderen hebben nog nooit een tas of wat dan ook in hun gezicht gehad hoor, je kan namelijk als moeder ook opletten.

RM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 22:15

Laatst ben ik ook geweest voor hardloopkleding. Een kort broekje, hemdje, shirt en jasje voor 36 euro! :D
Vandaag ben ik ook weer even langs gelopen (ja niet goed een Primark op loopafstand). Heb een leuke donkerblauwe bandeau bikini, strandtas, 3 paar sokken en een bandeau bh. Zal dit weekend weer eens foto's maken!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 22:18

RM_ schreef:
Laatst ben ik ook geweest voor hardloopkleding. Een kort broekje, hemdje, shirt en jasje voor 36 euro! :D
Vandaag ben ik ook weer even langs gelopen (ja niet goed een Primark op loopafstand). Heb een leuke donkerblauwe bandeau bikini, strandtas, 3 paar sokken en een bandeau bh. Zal dit weekend weer eens foto's maken!

waarom duurt het zo lang voor het de 24e is O:)
dan kan ik met mijn salaris die sportkleding gaan halen :P

blond_queen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 22:20

Ik ben ook heel erg geslaagd vandaag. :o

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dan nog wat ondergoed, sokken en sloffen.

RM_

Re: Primark deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 22:21

Leuk, vooral dat blousje!
Vond trouwens dat ze niet erg veel jurkjes/rokjes hadden, zou dat nog komen?

blond_queen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 22:38

Nee inderdaad ik verwachte ook wat meer rokjes. Dat komt denk ik wel weer met de zomercollectie.

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 22:55

Leuk, dat jurkje heb ik ook

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 06:02

Hahaha die arme onesies hangen er wel heel zielig bij zo :')
Ik zag gisteren trouwens oranje onesies zonder capuchon. Hingen in Almere bij de trap in een hoekje met nog veel meer oranje spullen.

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 07:56

Moderatoropmerking:
Dames, bij deze toch nog even het verzoek om de discussie over het al dan niet kinderen meenemen met winkelen niet hier te voeren, dit topic is immers bedoeld om specifiek over Primark/Primark-aankopen te kletsen. De laatste posts hierboven gaan weer de goede kant op, top! :)

upendoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 09:18

Ik heb pas een onesie gepast maar god wat voelde ik me daar onprettig in.. :P Ze zien er tof uit maar het is niks voor mij.. geef mij maar een pyamabroek en een chill shirtje.

Vriendinlief loopt nu wel regelmatig als dino (inclusief staart :') ) rond...

Weet iemand toevallig of ze arganolie hebben in Nijmegrn? Dan ga ik straks even langs. (Heerlijk, bus die voor de deur stopt!)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 09:28

Een dino :')

Mijn vriend moet al lachen als ik in mijn roze badjas en roze handdoek om mijn haar de badkamer uit komt. Laat staan dat hij het droog houdt als ik een onesie aantrek. :=

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 09:36

Weet iemand of ze bij de primark ook goedkope telefoon hoesjes hebben voor iPhone 4

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 12:38

Ja genoeg.

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 12:47

Thanks dan ga i morgen even kijken

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 15:08

Pfff Primark naast je werk hebben is echt niet goed pffff

maar twee leuke korte broekjes gekocht, roze zwembroek (mannen), basis topjes, soort tuniekje voor over je bikini, pyama's kort en lang uhm sokken, oorbellen, twee zonnebrillen, haar elastiekjes en twee zwembroeken voor m'n vriend :)

Kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 15:25

Leuke dingen heb ik weer voorbij zien komen, binnenkort maar weer eens heen denk ik !

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 15:26

Sorry dat ik zo binnenval en heb er misschien overheen gelezen, maar is Primark (Almere) op goede vrijdag ook open?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 16:49

blond_queen, wat een leuk jurkje zeg!

Ben vandaag ook weer geweest na een tijd, vind de collectie die er nu (nog steeds) hangt alleen niet echt leuk meer.. :n Was niet super druk, maar dat ze nu ipv die tassen die je rondsleept nu ook van die trekkar-winkelwagentjes meegeven is énorm irritant, om de zoveel meter val je er wel over of komt er een of andere lompe koe langs je af gerend waarbij dat karretje even tegen je schenen aanvliegt.. := Schade was alsnog 68 euro. :)

Afbeelding

Grijs jurkje 12€
Dekbed 14€
Shirt met kat 6€
Rood basic shirt 3.50€
Shorts (zocht ik al heeeeel lang naar, deze zijn niet kort maar gewoon halverwege m'n bovenbenen :D) 12€
Reinigingsdoekjes 1.50€
Oogschaduw 3.00€
Peter Pan shirt (voor een vriendin uit Engeland) 7€
Zwarte maxi jurk (m'n favoriet van de dag) 9€

blond_queen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 17:45

Ohhh dat shirt met die kat is leuk! Heb die helemaal niet zien hangen in almere

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 17:49

Is dat grijze shirt links met zo'n kanten stofje erop?
Die heb ik gisteren ook zien hangen en die vond ik zó leuk. Ik moest er heel snel bij weglopen want ik heb de laatste tijd genoeg nieuwe kleren gekocht en ik ging nu echt alleen maar voor de sportkleren. ;)

Ik heb dat sowieso elke keer als ik heb afgerekend bij de Primark. Dan moet ik mezelf echt dwingen om in een rechte lijn naar de uitgang te lopen, anders loop ik zo weer te struinen langs alle spulletjes. :o

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 18:00

Dat is een jurkje, heb ik ook gekocht :) Valt wel kort, dus als shirt kan ie ook bijna :p