Jildau schreef:_Nadia_ schreef:Dan moeten mijn kinderen (en wij als ouders) het dus zonder kleding doen? Ik zal het toch ergens vandaan moeten halen of niet dan? En ja, Primark is nou net het enige dat als nieuwe kleding binnen het budget past.
Lekker winkelen lukt trouwens prima hoor, ook met 5 kinderen in touw, als je als ouders maar beide op let. (zeker gezien van de 5 er 3 een beperking hebben)
Ik blijf echt niet thuis omdat anderen last hebben van mijn kinderwagens, sorry.
Nee dan ga je dus die ene enkele keer dat je wel een oppas kunt vinden, je man tijd heeft voor ze of wat dan ook en dat is dan misschien niet zo vaak en gemakkelijk als dat je zou doen zonder kinderen. En dat is geen jaaaaren want neem aan dat ze op een gegeven moment naar school gaan.
Maar je hoeft ook heus niet thuis te blijven voor anderen alleen ik zou zelf denk ik niet graag met 5 kinderen op pad gaan en kan me goed voorstellen dat anderen zich eraan storen. Zeker als je kinderwagens mee neemt.
Ik heb NOOIT oppas, familie woont in een ander land, en een betaalde oppas zit niet in het budget. In het weekend ondernemen wij als gezin samen van alles, en blijft er dus niet eentje thuis bij de kinderen. En nee mijn kinderen gaan niet naar school maar krijgen thuisonderwijs.

Ik denk dat je het dan niet helemaal hebt begrepen.. Kind aan de hand/op de arm prima, maar in een drukke winkel met kinderwagen is vragen om problemen. Ook niet heel veilig voor het kind zelf, als je gewoon loopt wordt je al aangestoten door tassen en door mensen, lekker dan voor je kind die op die hoogte zit