F_T schreef:Pittig
Het is weer vrijdag hoor

Pfff ja Copilot is heel handig hoor, vooral als ik constant moet zeggen dat het zijn suggesties in zijn reet kan steken. Wat een poedersuiker. Kan het nog niet uitzetten ook
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ben zo overprikkeld maar ze blijft maar door kleppen. denisesilver schreef:Copilot zit bij ons werk tegenwoordig in alle systemen verweven. Excel, Word, Outlook, etc. Je kan je kont niet keren of je krijgt wel suggesties, en die kan je dus niet uitzetten. Leuk hoor, als je projectplannen moet schrijven en nooit het inzicht hebt gehad een sjabloon te maken, maar als je in de financiën werkt is het echt vragen om een ramp.
Edit: je kan de suggesties wel wegklikken, maar ik wil geen ongevraagde, automatische suggesties.
denisesilver schreef:Copilot zit bij ons werk tegenwoordig in alle systemen verweven. Excel, Word, Outlook, etc. Je kan je kont niet keren of je krijgt wel suggesties, en die kan je dus niet uitzetten. Leuk hoor, als je projectplannen moet schrijven en nooit het inzicht hebt gehad een sjabloon te maken, maar als je in de financiën werkt is het echt vragen om een ramp.
Edit: je kan de suggesties wel wegklikken, maar ik wil geen ongevraagde, automatische suggesties.
Josien_ schreef:denisesilver schreef:Copilot zit bij ons werk tegenwoordig in alle systemen verweven. Excel, Word, Outlook, etc. Je kan je kont niet keren of je krijgt wel suggesties, en die kan je dus niet uitzetten. Leuk hoor, als je projectplannen moet schrijven en nooit het inzicht hebt gehad een sjabloon te maken, maar als je in de financiën werkt is het echt vragen om een ramp.
Bij ons zit het ook overal in verwerkt, maar ik krijg nooit suggesties. Zou je soms wel willen
weet niet eens wat het is hahaha Telpeva schreef:Oxxio heeft aangegeven dat mijn maandbedrag voor stroom en gas te laag is, ik moet 55 euro per maand meer gaan betalen. Yay.
stelletje prutsers